.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساری:
۳ سازمان جدید در شهرداری ساری ایجاد می‌شود

شهردار ساری با اشاره به اینکه تمام پروژه شهری ساری با اولویت گردشگری در ساری ایجاد می‌شود، گفت: ۳ سازمان جدید در شهرداری ساری ایجاد می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، مهدی عبوری شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: حلقه گمشده در میان شهرداری و شورای شهر ساری که در گذشته در استان وجود داشت در دوره چهارم برطرف شد.

وی با طرح سوال مبنی بر اینکه چه تفکری پشت قضیه استان مازندران وجود دارد که از پیشرفت استان جلوگیری می‌کند تصریح کرد: پیشرفت استان‌ها از مراکز استان‌های شروع می‌شود که این مهم در مازندران دیده نمی‌شود.

شهردار ساری افزود: اگر مرکز مازندران رشد و توسعه یابد همه استان رشد خواهد کرد ولی ما هر چه تلاش کردیم متاسفانه نتوانسته‌ایم این موضوع را برای مسئولان جا بیاندازیم.

عبوری با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل شهرداری‌های استان پرداخت حقوق پرسنل شهرداری است، تصریح کرد: پرداخت دیون و هزینه‌های عمرانی نیز از دیگر دغدغه‌های شهرداری‌ها است.

وی، با اعلام اینکه اگر شهرداری‌ها را به شورا واگذار کردند دست از شهرداری و شوراها بردارند، افزود: با وجود اینکه شهرداری وظیفه دیگر دستگاه‌های اجرایی را انجام می‌دهند ولی در هنگام کار کردن موانع زیادی را بر سر راه شهرداری قرار می‌دهند.

عبوری با اشاره به وجود 10 سازمان در شهرداری ساری، گفت: سه سازمان دیگر در آینده نزدیک در شهرداری ساری ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهر ساری بر مبنای گردشگری تدوین شده است، افزود:  شهرهای مازندران برای ایجاد اشتغال و درامد پایدار باید به قطب گردشگری تبدیل شود.

شهردار ساری با اشاره به اینکه 3 درصد اعتبارات شهرداری ساری از طریق بودجه ملی و استانی تامین می‌شود، افزود: همچنین 10 درصد اعتبارت این شهر از طریق ارزش افزوده تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی و تجاری باید عوارض تجاری را پرداخت کنند چرا که این پول حق مردم ساری است، افزود: تاکنون 100 میلیارد تومان عوارض تجاری در شهر ساری جذب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.444 seconds.