.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با یکم تیرماه صادر شد ؛
پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران به مناسبت روز ملی اصناف
شمال نیوز : در طول تاریخ این مرز و بوم کهن، اصناف متعهد و خدوم در تمامی مراحل انقلاب اسلامی ایران، همگام با سایر اقشار مردم در رشد و توسعه کشور نقش بسزایی داشته اند. همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اصناف را بازوان ستبر انقلاب اسلامی ....

شمال نیوز : محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران طی پیامی روز ملی اصناف را به تمام اصناف و بازاریان مازندران تبریک گفت.

  در این پیام آمده است:

   «در طول تاریخ این مرز و بوم کهن، اصناف متعهد و خدوم در تمامی مراحل انقلاب اسلامی ایران، همگام با سایر اقشار مردم در رشد و توسعه کشور نقش بسزایی داشته اند. همانگونه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اصناف را بازوان ستبر انقلاب اسلامی نامیدند، این قشر با حضور مؤثر خود در عرصه های مختلف، این فرموده امام(ره) را به اثبات رسانده اند. 

               
اینجانب فرا رسیدن روز ملی اصناف را به تمامی صنوف و اعضای محترم جامعه بازاریان و بازرگانان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف الهی و در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده، این قشر شریف جامعه با همدلی و همزبانی، در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و استان همیشه سبز مازندران و دست یابی به آرمان های والای ایران اسلامی،سرافراز، پیروز و مستدام باشند»

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر 1 تير 1394
نمیخاد تبریک بگی 100 تومن به کارمندات میدادی دم ماه رمضون دست خال وشرمنده پیش خانواده هاشون نباشن
سربازتم 1 تير 1394
دکتر خیییییییلی میخوامت
مدرس دانشگاه 2 تير 1394
استاد فرهیخته
مدیر توانمند
جناب اقای دکتر محمدپور 'بی شک ترکیب مدیران ارشد استان در دولت تدبیر و امید با حضور ارزشمند جنابعالی تبیین و تکمیل شده است خداوند علم و حلم را در وجود شما تجلی داده است امیدوارم مازندران قدر این فرزند شایسته خود را به نیکی بداند
احمدی پور 3 تير 1394
جناب دکتر بجای پرداختن به مشکلات عدیده موجود در صنعت و تجارت استان به فکر جلب حمایت کارخانه داران سرمایه دار برای مشارکت در مخارج حضور در انتخابات مجلس هستند .
احمدی پور 3 تير 1394
اثرات مبارک این ترکیب در وضعیت نابسامان استان کاملا مشهود است ،جناب مدرس....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.