.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون هماهنگی شرکت توانیر:
صنعت برق کشور با کمبود منابع روبه‌رو است

 شمال نیوز:  شمعاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه پرداختی هزینه برق مشترکان کشور بسیار پایین است، گفت: صنعت برق کشور اکنون با کمبود منابع روبه‌رو است.

به گزارش شمال نیوز، غلام‌رضا خوش خلق صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در باشگاه برق ساری، اظهار داشت: صنعت برق کشور بیش از 31.5 میلیون مشترک در کشور دارد و متوسط برق بین 50 تا 60 تومان بوده ولی در مشترک خانگی این نرخ کمتر است.

وی افزود: متاسفانه در صنعت برق با کمبود منابع مواجه هستیم و خانوارها اکنون هزینه تلفن آنان بیشتر از برق است و باید دولت در زمینه توسعه فعالیت صنعت برق همکاری کند.

معاون هماهنگی و توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه هر خانواده به طور متوسط در یک دوره دو ماهه 10 هزار تومان هزینه برق می‌پردازد، تصریح کرد: صنعت برق متعلق به مردم بوده و تلاش ما در جهت رفع عقب‌ماندگی سرمایه‌گذاری در صنعت برق داریم.

خوش خلق با بیان اینکه مشکلی در تامین برق کشور در سال 94 نداریم، افزود: 5 درصد انرژی کشور توسط نیروگاه‌های برق آبی تولید می‌شود که امیدواریم با کمبود بارش‌ها، مشکل افزایش بار و رشد مصرف و کمبود انرژی نداشتیم.

وی با اعلام اینکه در فصل گرما پیک شبکه برق از صبح تا عصر ادامه دارد، از مردم استدعا داریم در این بازه زمانی مصرف انرژی را کاهش تا با مدیریت مصرف بتوانیم با مشکل قطعی برق مواجه نشویم.

معاون شرکت توانیر با اشاره به اینکه توزیع برق مازندران از شرکت‌های کم تنش در کشور بوده است، افزود: خوشبختانه گله‌گذاری از سوی مردم و مسئولان از این شرکت به ستاد مرکزی ارائه نشده است.

خوش خلق با بیان اینکه مقوله همدلی و همزبانی در شرکت توانیر بسیار تقویت شده است، گفت: قطعی برق منطقه ای برای استان همجوار مهم بوده و همه در جهت رفع سریع مشکل مردمان ایران تلاش می‌کنند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات 9 ساله منوچهر جعفری که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، قاسم شهابی به سمت مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران منصوب شد. /250تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.