.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به مناسبت سالگرد معمار کبیر انقلاب
مسابقه رسانه و امام خمینی (ره) در مازندران برگزار می‌شود

سخنگوی فرمانداری ساری از برگزاری مسابقه بهترین تیتر رسانه و امام خمینی (ره) به مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، حسین مرتضوی اظهار داشت: مسابقه " بهترین تیتر " به همت روابط عمومی فرمانداری ساری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه تیتر " فرصتی برای تبادلات علمی و آموزشی رسانه ای بوده و در جهت افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران این جشنواره برگزار می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه محور این دوره جشنواره رسانه و امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد است، خاطر نشان کرد: این فرصت مناسبی برای خبرنگاران و اهالی مطبوعات است تا بتواند آثاری فاخر انتشار کنند.

وی گفت: اهالی رسانه مازندران علاقمند به حضور در جشنواره تیتر را دارند می‌تواند با تولید آثار خود در محور اعلام شده در بخش‌های خبری،گزارشی، تحلیلی در نشریات مکتوب و فضای مجازی، تیترهای آثار خود را در فضای وایبری و تلگرام گروه تیتر اعلام و بعد از انتخاب بهترین تیتر، توسط داوران ،اثر منتخب از نویسنده برای ارسال به روابط عمومی فرمانداری ساری در خواست می‌شود.

مرتضوی افزود: امیدواریم این جشنواره با استقبال خوب خبرنگاران و اهالی مطبوعات روبه‌رو شود.

وی، اهداف اصلی برگزاری مسابقات وایبری و تلگرام را توسعه محتوی انقلابی شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی، تغییر ماهیت ابزارهای نوین تبلیغی به عنوان ابزارهای مفید و کارآمد، ایجاد شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های وایبری و وبلاگ‌های مرتبط با موضوعات مذهبی، فرهنگی، اقتصادی به اشتراک‌گذاری ارزش های ایرانی اسلامی با ابزار های نوین ارتباطی اعلام کرد.

مرتضوی افزود: این جشنواره با محوریت بهترین تیتر در حوزه خبر،گزارش، مقاله و تحلیل, عکس در موضوعات مختلف به همراه اهدای جایزه در سال برگزار می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.