.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار مازندران:
۲۱ هزار مازنی در مراسم سالگرد امام راحل شرکت می‌کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به برگزاری مراسمات ارتحال معمار کبیر انقلاب در همه شهرستان‌های استان، گفت: ۲۱ هزار مازنی امسال در مراسم سالگرد امام راحل شرکت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی‌رضا یونسی در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در استانداری مازندران، اظهار داشت: امام خمینی (ره) منادی همدلی و همزبانی جهان اسلام بود.

وی, بزرگداشت یاد و نام حضرت امام خمینی (ره) را به عنوان یک حقیقت همیشه زنده وظیفه دائمی و همیشگی دانست و گفت: برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) نماد بیعت مجدد ملت بزرگ ایران اسلامی با آرمان‌ها و سیره حضرت امام و پیوند مجدد با مقام معظم رهبری است.

یونسی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) به مثابه نوری به افکار و اندیشه‌های مردم جهان تابید  است،گفت: امام راحل با روحیه انقلابی و اقتدار و دوراندیشی حیات جدیدی به جامعه دمید و معادلات و اندیشه‌های غرب را به چالش کشید و به عنوان بزرگ‌ترین اصلاح گر قرن بیستم تاریخ معاصر را از نو کرد.

وی، از امام راحل به عنوان فردی عارف، زاهد، متقی، حیات‌بخش، شخصیتی بی بدیل و وارسته یاد کرد و گفت: امام راحل منادی بزرگ همدلی و همزبانی جهان اسلام با تاکید بر وحدت و انسجام و پرهیز از تفرقه بود و در حقیقت با تلاش برای تقریب مذاهب و وحدت شیعه و سنی بنای همدلی و همزبانی را برای اقتدار جامعه مسلمانان پایه‌گذاری کرد.

یونسی از همه مسئولان و دست اندرکاران اعزام 21 هزار مازندرانی به مراسم سالگرد حضرت امام (ره) به حرم امام خمینی (ره) خواست تا با تمهیدات لازم ایمنی و آسایش زائران حرم حضرت امام را به خوبی فراهم کنند.

در این جلسه مسئولان کمیته های ستاد گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات خود را در زمینه اعزام زائران به حرم حضرت امام خمینی(ره) بیان کردند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.