.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل آبفار مازندران:
مازندران ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام آبرسانی روستایی دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران با تاکید بر کاهش فرسودگی شبکه‌های آبرسانی روستایی استان، گفت: مازندران دارای ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام آبرسانی روستایی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، مجید عبداللهی در جلسه مشترک هماهنگی با مهندسان مشاور، ناظران و مدیران امور آبفار شهرستان‌ها پیرامون ارتقای کمی و کیفی پروژه‌های آبرسانی روستایی مازندران اظهار داشت: مشاوران و ناظران باید با استفاده از حداکثر توان علمی و تخصصی خود در راستای نظام‌مند کردن کارها برای اجرای پروژه‌های با کیفیت و کاهش هزینه‌ها تلاش کنند.

وی افزود: در مرحله طراحی پروژه‌ها آزمون و خطا صورت می‌گیرد و در اجرای پروژه‌ها جای آزمون و خطا نیست و باید نظارت دقیق، به موقع و درست انجام شود تا هزینه‌ها و سرمایه ملی هدر نرود و از دوباره کاری و خسارات احتمالی جلوگیری شود.

عبداللهی با تاکید بر نظارت دقیق و با دوام  و منظم در جریان اجرای پروژه‌ها، تصریح کرد: نظارت دقیق  باید در حدی باشد که اطمینان حاصل شود روند اجرای کار درست و هدفمند با معیاری اساسی است، ضمن اینکه در روند نظارت شناسایی مشکلات و فرصت‌های جدید، جلوگیری از خسارات و هدر رفت اعتبار و افزایش کیفیت پروژه‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل آبفار مازندران، نقش ناظران را علاوه بر نظارت و قضاوت دانست و گفت: ناظران رسالت مهمی دارند و باید به کار، شرکت و کشور تعهد داشته باشند و نظارتی دقیق نه سخت‌گیرانه را پیاده کنند، ناظر باید ضمن جمع آوری اطلاعات از پروژه‌ها آنها را دسته‌بندی و تحلیل کند و انعکاس دهد تا ضرری به کارفرما و پیمانکار تحمیل نشود.

وی با اشاره به وجود بیش از 250 پروژه نیمه تمام در آب و فاضلاب روستایی مازندران، گفت: پروژه‌های نیمه تمام هرچه طولانی‌تر شوند به فرسودگی می‌رسند، البته دلیل اصلی نیمه کاره بودن پروژه‌ها کمبود اعتبار است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.462 seconds.