.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يونسي: مناطق ممنوعه شنا در استان كنترل شود

مناطق ممنوعه شنا در استان كنترل شود معاون استاندار مازندران، در اين جلسه خاطر نشان ساخت: خدمات در طرح هاي دريا بايد در بالاترين سطح به مردم ارايه شود و در راستاي تامين امنيت و حراست از جان هموطنان، نظارت بر اين طرح ها با جديت دنبال گردد

 به گزارش شمال نیوز؛ عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه ستاد ساماندهي طرح هاي درياي استان، ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و تبریک سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، بيان داشت: با ظهور امام زمان، انديشه شهر پاكان و دنيايي مملو از دادگستري و عدالت در سراسر جهان تحقق خواهد يافت.

وي با اشاره به شروع فعاليت 94 طرح ساماندهي دريا در سواحل استان از آغاز خرداد ماه، ياد آور شد: خدمات در اين طرح ها بايد در بالاترين سطح به مردم ارايه شود و در راستاي تامين امنيت و حراست از جان هموطنان، نظارت بر اين طرح ها با جديت دنبال گردد.

رييس ستاد ساماندهي طرح هاي درياي استان، با اشاره به شروع روزهاي گرم و افزايش سفر هموطنان به استان، ياد آور شد: بايد نسبت به تامين امنيت، برقراري نظم، ارايه مطلوب خدمات و اجراي برنامه هاي فرهنگي در سواحل نهايت اهتمام به كار گرفته شود.

يونسي با بيان اين كه قانون، وزارت كشور را متولي امر دريا مقرر نموده و با ابلاغ دستور العملي، اين مسووليت را به استانداران و در شهرستان ها به فرمانداران محول كرده است، عنوان داشت: ما تابع اين ابلاغيه هستيم و برنامه هاي طرح هاي درياي استان در سال جاري بر اساس اين دستور العمل تدوين شده و هرگونه جهت گيري در سواحل بايد بر اساس دستور العمل وزارت كشور باشد.

وي با اشاره به ضروت ارتقا امكانات 115 در شهرستان ها، گفت: به منظور كاهش غريق، مناطق ممنوعه شنا در استان كنترل شود و هلال احمر بر اساس وظايف محوله در مناطق ممنوعه در روزهاي تعطيل مستقر گردد.

معاون استاندار، نظارت بر شهرك هاي ساحلي، پلاژها و ويلاها را مورد تاكيد قرار داد و با اشاره به اين كه مديران اين بخش ها بايد ناجيان غريق را جهت حفظ جان مردم در اين مناطق بگمارند، افزود: در ابتداي ورودي طرح هاي دريا، فيش هاي بيمه در صورت تمايل گردشگران و مسافران در اختيار آنان قرار گيرد تا در صورت بروز برخي حوادث پوشش بيمه اي به آن تعلق گيرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.031 seconds.