.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در سپاه تهران/
بسیج منتظر است دشمن دست از پا خطا کند تا او را ببلعند
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: ما امنیت برای کشورهای همسایه هستیم اما هیچ وقت تهدید را هم نمی پذیریم و هرگونه تهدیدی را با تهدید پاسخ می دهیم.
بسیج منتظر است دشمن دست از پا خطا کند تا او را ببلعند

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پاسخ به این سوال خبرنگار که رهبر معظم انقلاب فرمودند اجازه بازرسی از مراکز نظامی داده نمی شود اما هنوز صحبت هایی از مسئولین شنیده می شود مبنی بر بازدید از برخی مراکز نظامی خاص که با دستور رهبری منافات دارد، گفت: رهبر انقلاب در دو موضوع حرف اول و آخر را زدند، یکی بحث بازدید از اماکن نظامی نیروهای مسلح و دوم بحث مصاحبه با دانشمندان هسته ای که این دو مقوله حیات خلوت یک کشور است و من بعد از امام راحل(ره) برای اولین بار دیدم که رهبرمعظم انقلاب عبارت "من" را به کار بردند؛ ما در زمان حیات امام راحل(ره) یک بار عبارت من را شنیدیم که گفتند من دولت تعیین می کنم، من تو دهن این دولت می زنم و این جا هم یک بار رهبر معظم انقلاب گفتند که من اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمدان را نمی دهم و بعد هم فرمودند نه تنها من هیچ جای دنیا وهیچ دولتی اجازه نمی دهد چنین کاری بشود.
حجت الاسلام گواهی در پاسخ به این سوال که چه مذاکراتی می تواند عزتمندانه باشد عنوان کرد: ما یک کشور بسته ای نیستیم که بخواهیم حول محور خودمان دیوار بکشیم و با هیچ کشوری کار نداشته باشیم حتی آن روزهایی که غربی ها علیه ایران شعار می دادند که جمهوری اسلامی منزوی است و کسی را ندارد، 150 کشور جهان سرانشان آمدند و در اجلاس عدم تعهد در تهران شرکت کردند، پس ما منزوی نیستیم و البته با مذاکره هم مخالف نیستیم اما با مذاکره با آدم هایی که صداقت ندارند، مخالفیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با بیان اینکه غربی ها می خواهند جمهوری اسلامی را از بین ببرند اظهار داشت: اگر ما علم هسته ای نداشته باشیم غربی ها کوتاه می آیند؟ قطعاً نه چون جمهوری اسلامی یک موجود زنده است و موجود زنده و متحرک در حال پیشرفت است؛ ما اگر درهای اماکن نظامی را نیز باز کنیم و اسامی دانشمندان را هم اعلام کنیم، دشمن باز یک چیز دیگر می خواهد.

وی با عنوان اینکه از انقلاب تاکنون ما بیش از 17 هزار شهید ترور از اقشار مختلف داشته ایم بیان کرد: نیروهای مسلح ما مانند پنج انگشت یک دست هستند که کنار هم قرار گرفته اند؛ ارتش، سپاه، وزارت دفاع، نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین این ها همه منتظرهستند که دشمن دست از پا خطا کند تا او را ببلعند.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به اینکه ما هیچ تهدیدی برای هیچ کشور جهان نیستیم افزود: ما متجاوز نبوده و نیستیم، ما امنیت برای کشورهای همسایه هستیم اما هیچ وقت تهدید را هم نمی پذیریم و هرگونه تهدیدی را با تهدید پاسخ می دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.