.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم فرمانده ناجا ؛
یک سردار شمالی دیگر رئیس راهور ایران شد
شمال نیوز : منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: در این حکم از زحمات خالصانه و عالمانه سردار مومنی در زمان تصدی 6 ساله ایشان در پلیس راهنمایی و رانندگی که با توانمندی‌های ویژه و بی‌بدیل خویش توانسته است تراز عملکرد و سطح کارایی راهور را به گونه‌ای شگرفت فزونی ببخشد تقدیر شده است....
یک سردار شمالی دیگر رئیس راهور ایران شد

شمال نیوز : با حکم فرمانده نیروی انتظامی، سردار تقی مهری به سمت رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی کشور منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز ،  معاون اجتماعی ناجا و سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام این خبر اظهار کرد: با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی سردار تقی مهری جایگزین سردار اسکندر مومنی در پلیس راهور شد.

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: سردار مهری به سبب دانش حرفه‌ای، مهارت‌های خلاقانه و روحیه اجتماعی رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا شده است.

منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: در این حکم از زحمات خالصانه و عالمانه سردار مومنی در زمان تصدی 6 ساله ایشان در پلیس راهنمایی و رانندگی که با توانمندی‌های ویژه و بی‌بدیل خویش توانسته است تراز عملکرد و سطح کارایی راهور را به گونه‌ای شگرفت فزونی ببخشد تقدیر شده است.

معاون اجتماعی ناجا به دیگر تغییرات در نیروی انتظامی پرداخت و گفت: به دنبال این تغییرات، سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری، سردار اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و سردار خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران منصوب شدند.

بر اساس این گزارش، سردار تقی مهری اهل استان گلستان و از فرماندهان لشکر ویژه 25 کربلا بشمار می رود و همچنین سردار اسکندر مومنی هم که قبل از وی فرماندهی پلیس راهور را به‌عهده داشت از فرماندهان لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس بود که هم‎اکنون جانشینی فرمانده ناجا را به‌عهده دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پاسدار قدیم 10 خرداد 1394
به سردار مهری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس این سمت راتبریک می گویم امیدوارم در کارهایشان موفق باشند باعث افتخار مردمان گلستان و مازندران هستند
پاسدار لشکر 25 کربلا 11 خرداد 1394
با سلام و تبریک به هر دو سردار گرامی.
یادش بخیر با هر دوی این عزیزان در دوران های گذشته در ستاد لشکر 25 کربلا سرکار اداری داشتم. هر دویشان منطقی و بسیار هم کاربلد بودند.
از بارزترین خصوصیات سردار مهری که هر کس در برخورد با ایشان متوجه خواهد شد آرامش و خونسردی و مهربانی ایشان بود.روزهایی بود که هر روز همدیگر را می دیدیم ، اما الان چند سال هست که دیگر ایشان را ندیدم تا اینکه امروز این خبر مسرت بخش را از سایت شما خواندم. از خداوند می خواهم که ایشان را در این مسئولیت یاری دهد و بتواند خدمات شایسته ای در جهت پیشرفت همه جانبه در پلیس راهور انجام دهد. انشاالله.
عیسی قلی خلیلی 11 خرداد 1394
باسلام وخسته تباشی به هردودلاوروتبرک به دوسرداردفاع مقدس موفقبت تان راازخدای بزرگ ارزومندم
مصطفی 10 خرداد 1394
امیدواریم که این سردار هم رنگ آبی یا قرمز بخود نگیرد، لااقل تیم ملی باشد
بسیجی جانباز گمنام 10 خرداد 1394
برادر محترم سردار مهری: خودت می‌دانی سربازان «ولایت» عادت به تبریک لفظی و همکاری و پشتیبانی عملی نسبت به فرماندهان و سرداران خود را ندارند. از سال‌های دفاع مقدس شما را می‌شناسم همواره در مسیر ارزش‌های انقلاب حرکت نمودید، ضمن ابراز خرسندی از مسؤلیتی که در سنگر جدید پذیرا شدید از درگاه حق استدعای موفقیت برایتان دارم. آمادگی خویش را در صورت ضرورت و تشخیص شما بنا به فراخوانی که می‌دهید، با توجه به تخصص تحصیلی و تجربیات میدانی، در روند فرایند پلیس راهور، در خدمتم.
حمید از کا شان صا لح ا با دی 27 آبان 1395
ضمن ارزوی سلامتی و مو فقیت برای ایشان. دو مطلب خدمت آن بزرگوار عرض مینمایم
اول اینکه اگر به هر شکل ممکن صلاح میدانند عبور و مرور تریلر. کا میون. کمپرسی. کامیونت و. وانت بار. را در اتو بان قم به کا شان و کا شان به اصفهان. و بلعکس را ممنوع. فر مایند. چون هما نگونه که استحضار دارند. تصا دفات وحشتناکی در این مسیر اتفاق می افتد دوم اینکه. رفتار. و منش. و اخلاق مداری. را. . در پلیس. آن. هم پلیس راهور. بیشتر. مورد تو جه قرار دهند سردار. پاینده و موفق باشید. ممنون اززحمات. جنا بعالی و کل پر سنل محترم پلیس راهور
عباس نجفی پور 28 فروردين 1396
با سلام و.درود بی کران به صاحب عصر و.زمان عج و با سلام و.درود به رهبر انقلاب اسلام و باسلام و درود به تمامی شهدای اسلام و با سلام و.درود به تمامی رزمندگانی که در همه حال در سنگر اسلام از انقلاب محافظت مینماید.... و.با درود و.سلامی گرم به سردار فرماندهی محترم راهور ,,, سردار نقی مهری ,,,, بنده از جانبازان شیمیایی بوده که افتخار خدمت در جوار سردار مهری در پلیس پیشگیری ناجا را داشتند,,,, ایشانذروحیه جبهه و بجه بسیجی خود را فراموش نکرده و.همیشهذخود را بسیجی دانسته و دوستار بچه های بسیج بخصوصبچه های جانباز بوده است . و امیدوارم در هر جا و مکان و در هر پست و مقامی که هستن سالم و.سلامت باشند و.همیشه موفق و سربلند بوده و.خداوند نیز پشت و پناه ایشان و.خانواده محترمشان باشد.از صمیم قلب دعا گوی شما هستم.
عباس نجفی پور 28 فروردين 1396
با سلام و درود فراوان به سردار فرماندهی جدید پلیس پیشگیری ناجا ,,,, سردار شرفی , امیدوارم که همیشه سالم و.سلامت در کنار خانواده و.با داشتن روحیه خدمتی بسیجی وار شما در همه حال در کار هایتان موفق و.سربلند بوده و باشید .جانباز شیمیایی عباس نجفی پور هستم که پس از رفتن سردار مهری و.آمدن شما به پلیس پیشگیری ناجا چند ماهی هم در کنار شما افتخار همکاری را داشتم و همواره پشتیبان من جانباز بوده آید تا اینکه به بازنشستگی نایل شدم . ممنون از شما و.ممنون از سردار مهری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.