.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسل به حرم امام‌رضا برایم حکم دوپینگ را دارد
فرامرز آصف: مي‌خواهم به ايران بازگردم

  شمال نیوز: فرامرز آصف، خواننده‌ی ایرانی مقیم لس‌آنجلس و قهرمان و رکورددار پیشین پرش سه‌گام ایران در گفتگویی با هفته‌نامه‌ی “اطلاعات فرهنگی” (متعلق به موسسه‌ی دولتی اطلاعات)، تمایل خود را برای بازگشت به ایران اعلام کرد.
فرامرز آصف: مي‌خواهم به ايران بازگردم
فرامرز آصف در این گفتگوی مفصل، انتقادهای تندی را نسبت به سازمان ورزش و فدراسیون دومیدانی در رژیم پیشین ایران بیان کرده و مدعی شده که آن‌ها مانع استفاده‌اش از بورس تحصیلی دانشگاه‌های امریکا و همین‌طور کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی شدند. او با وجود این‌که در نهایت از بورسیه دانشگاه “نوادا” استفاده کرد، از امریکا به عنوان «مزخرف‌ترین کشور دنیا برای ورزش‌های دانشجویی» یاد کرده و گفته که بعد از رفتن به این کشور، «تمام تابستان‌ها در شیکاگو بستنی می‌فروخته تا پنج یا شش هزار دلار درآمد داشته باشد تا خرج‌های اضافی زندگی‌اش را جبران کند».

وی در بخشی از این گفتگو هم‌چنین از اعتقاد فراوان خود به مشهد سخن گفته و اظهار داشته که که توسل به حرم امام رضا «ع» برایش «حکم دوپینگ» را دارد. آصف درباره‌ی بازگشت خود به ایران نیز چنین گفته است: «نه در زمان شاه و نه در حال حاضر از فدراسیون دوومیدانی با من تماس نگرفتند که فرامرز آصف به ایران بیا و چند ورزشکار را تمرین بده. زمان شاه حتی به من نگفتند یک تابستان کار نکن و بیا ایران ما خرج تو را می‌دهیم. مرا به طور کلی در آن زمان رها کردند و من برای دل خودم ورزش می‌کردم. مگر از من تکنیکی‌تر در ایران وجود داشت؟! تا همین امروز هم به من پیشنهادی نداده‌اند. خرج من بیشتر است یا آن مربی روس؟! کدام مربی روس خوبی، کشورش را رها می‌کند و برای حقوق بسیار ناچیز به ایران می‌آید؟! چه فردی بهتر از من که ایرانی هستم، وطنم را دوست دارم و کارم به همه اثبات شده است می‌تواند برای ورزشکاران ایرانی مفیدتر باشد؟!»

انتشار گفتگوی “آصف” با “اطلاعات هفتگی” پس از آن صورت می‌گیرد که بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اخيرا در گفتگویی از او به عنوان یک “قهرمان ملی” یاد کرد و گفت: «چون خوب مدیریت نشد و نتوانستیم حفظش کنیم از ایران رفت و بعد در غربت تبدیل شد به یک خواننده اگرچه از قدیم ته‌صدایی داشت.»

آصف در این گفتگو از دوستی قدیمی‌اش با افشارزاده در زمانی که وی مسوول تیم ژیمناستیک دانشگاه تهران بود خبر داده و گفته که مدتی زیر نظر او تمرین کرده است. /250منبع: بهارنیوز


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.