.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون فرماندار قائم‌شهر مطرح کرد؛
رصد و برخورد با سازمانهای مردم نهاد متخلف

معاون فرماندار قائم‌شهر گفت: با سمن هایی که برخلاف اساس‌نامه کارهای سیاسی و انتخاباتی انجام می دهند، برخورد می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم‌شهر، ایمان پویامهر در جلسه هیئت نظارت بر سازمان های مردم‌نهاد این شهرستان با تاکید به اینکه تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد رصد می‌شوند، اضافه کرد: با سمن‌هایی که برخلاف اساس‌نامه برای کارهای سیاسی و انتخاباتی قدم برمی‌دارند، برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کارکرد سمن‌ها باید نظام‌مند باشند، تصریح کرد: فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد به‌دور از اهداف سیاسی باشد و نباید برای تأمین هزینه‌های خود به دستگاه‌های اجرایی وابسته شوند.
معاون فرماندار قائم‌شهر با گلایه از صدور بی رویه مجوز برای انجمن‌های خیریه در شهرستان، گفت: فعالیت برخی از این انجمن ها تنها به صدور قبض و جمع آوری کمک های مردمی ختم می شود.
پویامهر با اشاره به اینکه مردم به‌دلیل به سرانجام نرسیدن بعضی از قبوض در ارائه کمک‌های مالی بی‌اعتماد شده‌اند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری قبوض کمک های مالی انجمن های خیریه در قائم‌شهر باید نظارت و سامان‌دهی شود.
وی تاکید کرد: سمن ها باید امکان دسترسی بازرسان فرمانداری به دفاتر خود را برای دریافت اطلاعات مالی و اسناد اداری فراهم نمایند.
معاون فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه تعداد سازمانهای خیریه با کارهای موازی و یکسان در شهرستان افزایش پیدا کرده است، تاکید کرد: سمن های غیرفعال شناسایی و مجوز آنها لغو می شود.
پویامهر با بیان اینکه از ظرفیت سمن‌ها می‌توان برای برطرف کردن مشکلات جامعه استفاده کرد، گفت: در بسیاری از مواقع سازمان های مردم نهاد همراه و کمک حال دولت در مسائل گوناگون بودند.
معاون فرماندار قائم‌شهر در پایان با تاکید به اینکه دولت تدبیر و امید دغدغه زیادی در افزایش فعالیت ها و نقش ارزنده سازمان‌های مردم‌نهاد دارد، گفت: با کمک سمن‌ها می‌توان از ظرفیت مردم در رفع مشکلات اجتماعی استفاده کرد و این امر برای سازمان‌های مردم‌نهاد فرصت و فضای مناسبی است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.281 seconds.