.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف بیمه خبرنگاران مطرح نیست

معاون پارلمانی و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بحث حذف بیمه خبرنگاران مطرح نیست و در این باره در حال ساماندهی هستیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرآنلاین، حسین نوش‌آبادی در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با اشاره به اینکه اگر میان مدیران کشور همدلی و همزبانی وجود نداشته باشد، پیشرفت میسر نمی‌شود، اظهار کرد: زمانی می‌توانیم بگوییم یک کشور به رونق همه جانبه رسیده که مدلی صورت گرفته و در پی آن همزبانی هم شکل بگیرد.

نوش‌ابادی با اشاره  به فرموده رهبر انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی و حفظ حرمت بین مسئولین، این امر را کلید موفقیت کشور دانست و گفت: جای تاسف دارد که روابط منفی بین مسئولین و نمایندگان مجلس در برخی موارد وجود دارد.

وی اضافه کرد: بسیاری از هجمه‌هایی که صورت می‌گیرد از سر دلسوزی نیست و باید اجازه دهیم همدلی و همزبانی و تعامل شکل بگیرد تا شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه بحث حذف بیمه خبرنگاران مطرح نیست؛ یادآور شد: در حال ساماندهی امور مربوط به بیمه خبرنگاران هستیم تا خبرنگاران واقعی از این امر منتفع شوند.

معاون پارلمانی وزیر ارشاد با بیان اینکه رامسر به واسطه موقعیت اقلیمی و جغرافیایی یک منطقه ویژه محسوب شده و همواره مقصد گردشگران در همه مقاطع بوده است، افزود: نام رامسر برای همه مردم شناخته شده است و به شهر همایش‌ها و سمینارهای ملی و بین‌المللی از گذشته تاکنون معروف بوده است.

نوش‌آبادی با اشاره به وجهه گردشگری و همچنین برگزاری همایش‌ها در رامسر آن را عاملی برای رشد اقتصادی این شهرستان دانست و  تصریح کرد: باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: جای تاسف دارد که ساختمان فرهنگسرای رامسر به صورت نیمه کاره رها شده و علت آن  نیز عدم کارشناسی درست در شروع پروژه‌ها است.

وی عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد فرهنگسرای رامسر را در کوتاهترین زمان و با همین شرایط  به بخش خصوصی واگذار کنیم به شرط اینکه کاربری مجتمع حفظ شود.

نوش آبادی همچنین راهکار دیگر  انجام فرهنگسرا را تخصیص اعتبار دانست و گفت: البته این راه طولانی است.

وی در پایان درباره در باره ساختمان اداری ارشاد رامسر گفت: آمادگی اجاره یا خرید مکانی مناسب برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر را داریم.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.