.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جمع خبرنگاران مطرح شد ؛
دامادی : مخالف استانی شدن انتخابات هستم+حاشیه ها
شمال نیوز : دامادی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه در طول سال‌های اخیر نشست خبری برگزار نکردید و آیا این نشست شائبه انتخاباتی ندارد، گفت: همواره به خبرنگاران پاسخگو بودم و برگزاری این نشست خبری، شائبه انتخابات ندارد اما قبول می‌کنم که به صورت منسجم نشست خبری برگزار نکردم....
دامادی : مخالف استانی شدن انتخابات هستم+حاشیه ها

شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که وارد انتخابات می‌شود باید هزینه‌های مالی انتخابات را شفاف بیان کند.

محمد دامادی در نشست خبری به مناسبت روز مجلس اظهار کرد: معاون راهبردی رئیس‌جمهور شنبه برای حضور در مراسم چهاردهمین سالگرد درگذشت عزت‌الله دامادی نماینده اسبق مردم ساری در مجلس به مازندران سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه درباره تغییرات در مدیریت چوب و کاغذ مازندران، نسبت به وزیر صنعت، اعتراض کردم، گفت: فضاهای سیاسی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و امیدوار هستیم این اتفاق نیفتد و در فراکسیون کارگری هم مخالف ادغام چوب و کاغذ با واحد تولیدی دیگری هستیم.

دامادی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با گذشت دو سال از فعالیت دولت تدبیر، هنوز فرماندار دولت گذشته در شهرستان ساری در مسئولیت است، ادامه داد: بالاخره نمایندگان در حوزه عزل و نصب دخالت بکنند یا نه، این تدبیر را من نباید داشته باشم که چه کسی فرماندار دولت باشد، دولت تصمیم گرفته و ما حمایت می‌کنیم و اجازه دهید ما به کار قانون‌گذاری بپردازیم و دولت در حوزه خود فعالیت کند.

وی  در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر ورود شهردار ساری به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با حضور هر فردی در انتخابات موافق هستم و استقبال می‌کنم و آرزوی توفیق دارم، تصریح کرد: در سال انتخابات قرار داریم و حضور در انتخابات و ایجاد شور و نشاط می‌تواند از مسائل مهم باشد که نظر همه ما بر این است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همان‌طور که به دولت اعتماد داریم در سلامت انتخابات ورود جدی خواهد داشت و اعتقاد داریم هر کسی وارد انتخابات می‌شود شرایط مالی را شفاف بیان کند و معتقدم باید با مردم شفاف بود و مسائل را مطرح کرد و امیدوارم مانند سابق انتخابات سالمی برگزار شود.

دامادی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه در طول سال‌های اخیر نشست خبری برگزار نکردید و آیا این نشست شائبه انتخاباتی ندارد، گفت: همواره به خبرنگاران پاسخگو بودم و برگزاری این نشست خبری، شائبه انتخابات ندارد اما قبول می‌کنم که به صورت منسجم نشست خبری برگزار نکردم، تا انتخابات زمان زیادی باقیمانده و این نشست ربطی به انتخابات ندارد.

وی درباره دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: رهبری بار دیگر تیم مذاکره‌کننده را فرزندان انقلاب خطاب کردند و ایشان نظاره‌گر رفتار تیم مذاکره‌‌کننده هستند.

دامادی با اشاره به اینکه انتشار خبر از جلسه غیرعلنی مجلس، اقدام ناپسندی بود و این روز را می‌توان روز سیاه مجلس نامید، اظهار کرد: حق نداریم کسانی که رهبری آنها را فرزندان انقلاب خطاب می‌کنند را خائن بنامیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی درباره حذف برخی حق از دریافت یارانه، گفت: نباید حق افراد پایمال شود.

وی با بیان اینکه باید سیستم مالیاتی کشور را سامان دهیم، ادامه داد: افراد نیازمند اکنون مالیات پرداخت می‌کنند و دیگرانی که باید مالیات پرداخت کنند و انجام این کار در توان آنها است از پرداخت مالیات سرباز‌ می‌زنند.

دامادی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت راه‌های مازندران، اظهار کرد: گهرباران از جاده‌های مرگبار شهرستان میاندورود است و همان‌گونه که در همه موارد دغدغه داریم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مامور ویژه پیگیری درباره وضعیت سانحه اخیر مسافران هوایی ماهان هستم، افزود: به دلیل نداشتن آی. ال. اس فرودگاهی، سطح عملیات ما پایین‌تر است و اگر این دستگاه نصب شود مشکل حل می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره جاده ساری ـ تاکام، تصریح کرد: برای این محور سال گذشته هشت میلیارد و امسال 19 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم و اکنون یک کیلومتر آسفالت شده و تا پایان مردادماه هم تا 6 کیلومتر از فاز نخست این محور، آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته اعتبار راه روستایی صفر بود، ادامه داد: این اعتبار را به 400 میلیارد تومان ارتقا دادیم و بیشترین بحران را در شهرستان میاندورود در حوزه راه‌های روستایی داریم و مسیر بعدی هم بخش چهاردانگه است که اوضاع بدی دارد.

این مسئول با اعلام اینکه در این بخش بیشتر روستاها مشکل دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال 95 تا 70 درصد مسیرهای روستایی آسفالت شود و می‌توان قول داد تا پایان سال 98 راه‌های روستایی مشکل نداشته باشند.

 

*نظر مثبت رهبری نسبت به مجلس

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد مجلس با بیان اینکه اعتقاد شخصی‌ام این است که بدنه کارشناسی مجلس در حوزه قانون‌‎گذاری به اندازه کافی نیست، اظهار کرد: مجلس باید به جایگاهی برسد که تا 40 هزار کارشناس بتوانند در حوزه تقنین کمک کنند.

دامادی با اشاره به اینکه ما فقط در حال قانون‌گذاری هستیم و حوزه نظارت مجلس، کم‌رنگ است، بیان کرد: در دیدار اخیر با رهبری هم ایشان نسبت به مجلس نظر بسیار مثبتی داشتند.

 

*مخالف استانی شدن انتخابات هستم

وی با بیان اینکه مخالف استانی شدن انتخابات هستم چون فاصله‌ای را بین مردم و نمایندگان ایجاد می‌کند، افزود: احزاب در کشور فعال نیستند و شکل موسمی دارند و این شیوه سبب سردرگمی مردم می‌شود ضمن اینکه نمی‌توان از ورود کسانی که محبوبیت دارند جلوگیری کرد.

دامادی با اشاره به اینکه برخی اعضای شورای شهر استعفا دادند، ادامه داد: اگر قرار است این طرح اجرا شود باید زودتر اعلام می‌شد تا مردم تکلیف خود را بدانند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان باید بیشتر نظارت شوند، افزود: با درایت شورای نگهبان، طرح تعیین صلاحیت دائمی نمایندگان مجلس، از بین رفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب منطقه آزاد در مازندران با بیان اینکه تعیین منطقه آزاد در مازندران، زورآزمایی نیست و باید کارشناسی شود، تصریح کرد: من از مواضع و ظرفیت‌های ساحل فرح‌آباد تا بندر امیرآباد دفاع کردم و این محدوده ظرفیت خوبی برای ایجاد منطقه آزاد است.

 

*دولت باید به سمت رونق اقتصادی برود

دامادی با اشاره به اینکه اشتغال مشکل اصلی کشور است، ادامه داد: اگر رونق اقتصادی در کشور زودتر به انجام نرسد و ثبات اقتصادی اتفاق نیفتد ما همچنان این مشکل را در کشور داریم و دولت باید به سمت رونق اقتصادی برود و با تعامل بیشتر با کشورها کمک کند که به این سمت حرکت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه جوانان، فراموش شده هستند، اظهار کرد: جوانان کمتر دیده می‌شوند و اندک دستمزدی هم که قرار بود پرداخت شود در وزارت ورزش و جوانان، گم شد انتقاد ما به انتزاع جوانان از ورزش است و جنس این دو مجموعه از هم جدا است و امیدواریم دولت، احیای سازمان جوانان را کلید بزند و یا سازمان دیگری در حوزه جوانان با اعتبارات کافی تشکیل دهد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی واحدهای صنعتی، اظهار کرد: در تحریم‌ها نخستین قشری که آسیب می‌بیند قشر تولیدکننده جامعه است و عملکرد وزیر صنعت هم تاکنون مثبت نبوده هرچند که نسبت به استیضاح این وزیر هنوز متقاعد نشده‌ام و وقتی نعمت‌زاده به عنوان وزیر انتخاب می‌شود انتظار داریم سونامی در حوزه تولید و صنعت اتفاق بیفتد.

حاشیه ها :

*دامادی در بخشی از اظهارات خود گفت : عادت به شنیدن برخی از حرف ها و تهمت ها کرده ام مانند اتفاقاتی که در حال انجام است و اگر زمانی لازم باشد تا لب به سخن و افشاگری باز کنم قطعا حرف های لازم را خواهم گفت و برخوردهای لازم را خواهم کرد.(محمد دامادی تصویری نشان داد که حاکی از آن بود که برخی از افراد بنر سالگرد درگذشت مرحوم دامادی را پاره کرده اند.)

*فرزند نماینده فقید ساری اظهار داشت : از مرحوم عزت الله دامادی،عزت مردم ساری دفاع خواهم کرد.

*نماینده ساری و میاندرود با اشاره به حرف و حدیث های این روزهای مرکز استان در خصوص پادگان ساری گفت : مجوز انتقال پادگان را من گرفته ام.

*دامادی با سنگ اندازی خواندن تقارن برگزاری یک جشن با سالگرد پدرش گفت : بی تدبیری در برگزاری یک جشن ،یک ظرفیت نیست و در زمان لازم،پاسخ آن را خواهم داد و افراد بدانند با برگزاری جشن در همان ساعت برگزاری مراسم سالگرد مرحوم دامادی،نمی توانند سنگ اندازی کنند و مردم قدر شناس ساری،بار دیگر با شرکت پر شور خود در این سالگرد،پاسخ بسیاری از افراد را خواهند داد. افرادی که در روز و ساعت برگزاری سالگرد پدرم مراسم جشن برگزار می کنند بدانند موفق نخواهند شد تا مردم را از خادم خود دور کنند.

* این نماینده همچنین گفت : برای بیان عملکرد خودم در این سه سال،حتی یک کاغذ هم چاپ نکرده ام زیرا اگر اسپانسر قوی داشتم و از خوانندگان کشوری استفاده می کردم و جشن می گرفتم الان منم می توانستم خودی نشان دهم. در برخی از روزنامه ها رپرتاژهای عجیب و سنگینی می بینم که خلاف بوده و نباید از بیت المال مصرف شود.

* دامادی درباره هواداری از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گذشته و تبریک به روحانی پس از پیروزی ، اظهار داشت : در ستاد انتخاباتی قالیباف فعالیت کرده ام زیرا زمانی مشاور او بودم و قالیباف را به عنوان یک مسئول عملگرا قبول داشته و دارم. پس از برگزاری انتخابات و برنده شدن روحانی،اولین نماینده ای بودم که به وی تبریک گفته ام و با توجه به دستورات رهبری،بر ما حجت شرعی است که از دولت حمایت کنیم.

*نماینده ساری و میاندرود گفت : بنر برگزاری سالگرد درگذشت پدر مرا پاره کرده اند اما جالب است تا مردم بدانند که دو کلمه(الله – دامادی) در این بنر از بین نرفته است و برای برخی با این تفکرات جاهلانه،متاسف هستم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 خرداد 1394
شما در استانی رای نداری داداش............فقط دکتر یوسف نژاد
شهاب رندانی 8 خرداد 1394
سلام
دامادی جوان وخوش تیپ بابکارگیری واژه های جوان مخاطبین راامیدوارنمود
امامجلسی که ایشان تشریف دارندضعیف ترین مجلس ادواراست
مهمترین دلیل این است که اراده واندیشه مجلس هیچ پیوندی باخواسته های مردم بوجودنیامد
خودم 9 خرداد 1394
دامادی و عبوری دو جوانی که با آمدن نقیبی باید کنار بروند . آماده باشید که نماینده آینده نقیبی قهرمان آمد!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ ها به این نظر
طرفداران عبوری 10 خرداد 1394
ازآقای عبوری بخاطرحمایتش ازمهندس نقیبی درپارک قائم اختتامیه جشنواره بهارنارنج متشکریم.
ساروی 11 خرداد 1394
دلیل اینکه این افراد رای منفی می زنند اولا مخالفان شهردار هستند. دوماچون آقای عبوری ازمهندس نقیبی حمایت کردند وهم آقای نقیبی ازآقای عبوری حمایت کردندومی دانند باحمایت آقای عبوری مهندس نقیبی راای اول رامیارند .درود بر نقیبی وعبوری
نا شناس 9 خرداد 1394
بي شك يكي از قوي ترين نماينده هاي ماست موفق باشيد
نا شناس 9 خرداد 1394
فقط مهندس عبوری
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 خرداد 1394
آقای عبوری شهردار خوبی هست، اشتباه ما خواهد بود اگر شهردار جوان را بعنوان نماینده انتخاب بکنیم چون ایشان فرد سیاسی نیست و مدیر کلان هم نبوده اگر وارد این مقوله شود باعث تضعیف حقوق شهروندان ما خواهد شد مثل جوان دیگه ای از شهرمان که وارد مجلس شد و الان محرومیت ناشی از این عدم توانایی باعث تضعیف حقوق ما شد. آقای عبوری اگر واقعا دغدغه مردم را دارد در همان شهرداری بماند بعنوان شهردار که شهرمان به ایشان جهت آبادانی نیاز دارد چرا دنبال نمایندگی میرپد جزاینکه هدفش خدمت هست پس این شهر و این میدان خدمت.
نا شناس 9 خرداد 1394
دامادی و شجاعی هرگز و هرگز.یوسف نژاد هم به شرط جبران اشتباهاتش و الحاق مجدد میاندرود به ساری وگرنه یوسف نژاد هم هرگزززززز
فرهنگي 9 خرداد 1394
نگران نباش برادر دامادي يك احمدي نزاد ديگر و يك كرباسجي ديگر از ساري در راه است همين ها كه دور و برشهردار هستند يه روزي محاكمه اش مي كنند
میزان 9 خرداد 1394
رای زارعی ودامادی
نا شناس 9 خرداد 1394
آقای دامادی میدونه در انتخابات استانی رای نداره مخالف هست، وگرنه انتخابات استانی طراز مجلس را بالا خواهد برد ار آن جهت که افرادی انتخاب خواهند شد که حداقل مردم استان بابت سابقه کاری مدیریتی در استان آنها را میشناسند، نه اینکه هر فرد بی تجربه ای صرفا بخاطر قومیتی و قبیله ای راه به مجلس پیدا بکنه که هم شان نمایندگی نداشته باشه و سابقه مدیریتی که باعث تضعیف حقوق مردم میشود که مصداقش رو در این دوره مردم ساری و میاندورود دیدند. شمال نیوز اگر به رسالت خبرنگاران ارج مینهید این رو درج نمایید.
داودى 9 خرداد 1394
يوسف نژاد ارى نماينده سارى
سورکی ریکا 9 خرداد 1394
آقای نقیبی جز شورای شهر ساری سابقه ی مدیریتی ندارد مثل دامادی جوان که از شورای شهر وارد مجلس شد که با عدم آشنایی با قوانین اجرایی کشور به راحتی از مدیران کشوری رکب خورده و باعث تضعیع حقوق شهروندانمان شده مردم بیدار شدند بار دیگر چنین اشتباهی را تکرار نخواهند کرد که آقای نقیبی را بفرستند، نماینده باید حداقل مدیر استانی بوده باشد سخنور و روابط عمومی قوی داشته باشد جهت تامل با مدیران سطح بالا که بتواند حقوق شهروندان خود را بگیرد.
پاسخ ها به این نظر
ساروی ریکا 11 خرداد 1394
آقای سورکی ریکا چطور به خودت اجازه می دهی درباره یکی ازبهترین مدیران توانمند ومردمی استان ومنتخب محبوب واصلح شهر واستان ما چنین حرفهای بی ربطی بزنی حتما هم شما ازطرف رقیبان مهندس نقیبی هستید وچون می دانید مهندس نقیبی ازرای بالایی برخورداراست بااین حرفهای بی اساس می خواهید ذهن مردم راخراب کنی ولی بااین حرفها کذب نظر مردم نسبت به آقای نقیبی عوض نمی شود. مهندس نقیبی نماینده ماست ورای اول رامیارند.شمال نیوز ممنونم اگه این کامنتم رابگذاری.
نا شناس 9 خرداد 1394
فقط زارعی میاندرود یکپارچه زارعی
نا شناس 11 خرداد 1394
فقط عبوری و زارعی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.455 seconds.