.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکا 53 مدرسه تخریبی و بحران زا دارد

 شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: شهرستان نکا دارای ۵۳ مدرسه تخریبی و بحران زا است که از این تعداد ۲۱ مدرسه تخریبی و ۳۲ مدرسه بحران زاست که نیازمند مشارکت خیرین در امر بازسازی مدارس هستیم.

اصغر کارگر روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و همچنین طرح‌های تخریبی، بازسازی، مقاوم سازی، تامین تجهیزات لازم و احداث نمازخانه‌های مدارس فعالیت‌های خوبی در نکا انجام شده است که امیدواریم با کمک خیرین استمرار یابد.

وی با اعلام اینکه ۲۶ مدرسه در شهرستان نکا دونوبته هستند یادآور شد: این مدارس دارای ۱۷۹ کلاس هستند که چهار هزار و ۳۲۹ دانش آموز نکایی در این مدارس مشغول تحصیل هستند که امیدواریم با کمک و مساعدت خیرین مدرسه ساز به عنوان یکی از ماندگار‌ترین عمل خیر این مدارس از دو نوبته تبدیل به تک نوبته شوند.

کارگر ادامه داد: با وجود تمامی مشکلات در پیش رو و کمبود امکانات آموزشی در شهرستان در آزمون سراسری ۹۳ شاهد ۵۷ رتبه زیر هزار از سوی دانش آموزان نخبه شهرستان نکا بوده و همچنین رتبه چهارم استان را در مسابقات علمی کسب کرده‌ایم و دارای رتبه اول جشنواره جابربن حیان هستیم.

وی با گرامیداشت هفته معلم و تبریک این هفته به تمام معلمان گفت: آینده کشور ما به دست دانش آموزان ماست و موفقیت‌های آموزش و پرورش در گرو استفاده از معلمان توانمند است که امیدواریم در تربیت علمی و اخلاقی معلمان ما بیشتر از گذشته وارد شده و نقش بسزایی در این مهم داشته باشند.

شهرستان ۱۱۲ هزارنفری نکا رد شرق مازندران واقع شده که دارای ۱۸۲ آموزشگاه، ۱۷ هزار و ۵۴۸ دانش آموز است . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.072 seconds.