.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شیوه های صحیح تمیز کردن لپ‌تاپ

 شمال نیوز: در فصل خانه تکانی اشیا و وسایلی را که هر روز با آنها سروکار دارید فراموش نکنید، وسایلی مثل لپ‌تاپ که هر روز با آن تماس نزدیک دارید باید هر چند وقت یک بار تمیز شود، با همراه باشید تا شیوه های صحیح تمیز کردن آن را بررسی کنیم.

برای تمیز کردن لپ‌تاپ پیش از هر چیز، از محلول و مواد پاک‌کننده مجاز و دارای استاندارد استفاده کنید.

البته از محلول‌های پاک‌کننده می بایست در فواصل زمانی معین استفاده کنید
چرا که استفاده از این مواد در فواصل زمانی کوتاه می‌تواند باعث ایجاد نقص در کامپیوتر و قطعات آن شود و کارخانه‌های سازنده لپ‌تاپ به تمیزکاری لپ‌تاپ هر یک سال یک بار معتقدند.
هرگز برای تمیز کردن لپ‌تاپ از جاروبرقی یا وسایل این چنینی استفاده نکنید، این کار بسیار اشتباه سلامت لپ‌تاپ را به شدت تهدید می‌کند، بهتر است به جای استفاده از جاروبرقی، از جاروهای کوچک با توان مشخص که مخصوص لپ‌تاپ است یا اسپری‌های هوای فشرده برای زدودن گرد و غبار روی لپ‌تاپ استفاده کنید. همچنین می‌توانید از قلم‌موهای نرم و کوچک برای زدودن گردو و غبار از لپ‌تاپ استفاده کنید.
در تمیز کردن صفحه LCD مانیتور باید دقت فراوانی شود، چرا که این مانیتورها از شیشه ساخته نشده‌اند؛ بنابراین هیچ وقت هیچ مایعی را به طور مستقیم روی آن اسپری نکنید و از دستمال کاغذی از هر نوع برای تمیز کردن آن استفاده نکنید؛ چرا که باعث خش افتادن روی صفحه آن می‌شود. پس بهتر است از دستمال‌های پارچه‌ای کتان نرم و خشک برای این کار استفاده کنید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.484 seconds.