.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشت عامل برای ازدواج موفق
این کارشناس سلامت یکی از مهمترین مسائلی که می تواند بر استحکام و پایداری ازدواج کمک کند را احترام گذاشتن به ارزش های دینی بیان داشت و گفت: پس از ازدواج همه چیز تغییر می کند یعنی شما و همسرتان دیگر انسان های گذشته نیستید و می توانید برای حل مسائل و مشکلات با آموزش و یادگیری ، مطالعه و مشاوره مهارت بیاموزید و روابط خود را مدیریت کنید.

 شمال نیوز: مسئول برگزاری نمایشگاه پویایی بالندگی و جوانی جمعیت در ساری با اظهار اینکه نمایشگاه  پویایی جمعیت نهم خرداد ماه جاری به کار خود خاتمه می دهد گفت: مقوله ازدواج مسئله بسیار مهمی است که باید با تفکر و برنامه ریزی باشد.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ دکتر سید جواد موسوی  با بیان اینکه در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و برپایی نمایشگاه پویایی،بالندگی و جوانی جمعیت در ساری شاهد استقبال خوبی از طیف های مختلف اجتماع در نمایشگاه هستیم بیان داشت: حضور گرم و صمیمی جوانان، دانشجویان، زوج خای جوان و مردم عادی در نمایشگاه نشان دهنده ابراز رضایت از نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت است و اینکه موضوع ازدواج، جوان و جمعیت و فرزند آوری در نگاه عمومی نیز با اهمیت و قابل بحث است.

وی همچنین گفت: دایر کردن ایستگاه سلامت و فشار خون بر حضور مخاطبان نمایشگاه افزوده گفت: جوانان و خانواده های بسیاری هم با حضور در غرفه آموزش و پیشگیری از اعتیاد ، آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مشاوره های رایگان ناجا در نمایشگاه بهره بردند.

وی با دعوت از جوانان، زوج های جوان و خانواده ها در نمایشگاه پویایی، باندگی و جوانی جمعیت، محورهای برگزاری نمایشگاه را از موضوعات بسیار مهم دانست که باید با برگزاری نمایشگاههای از این دست در اختیار و آگاهی اقشار مختلف جامعه قرار گیرد.

کارشناس مسئول آموزش سلامت مرکز بهداشت ساری خاطر نشان کرد: ارتقای پویایی، بالندگی و چوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی، رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج های جوان و توانمندسازی آنان در تامین هذینه زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران به ویژه در دوران بارداری و شیردهی و پوشش بیمه ای هزینه های سازمان و درمان ناباروری مردان و زنان و تقویت نهادها و مسسات ذی ربط  از جمله سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری است که باید بطور جدی به آن پرداخته گردد.

دکتر موسوی مسئول برگزار نمایشگاه پویایی, بالندگی و پویایی جمعیت در ساری در خصوص ازدواج شاد و پایدار جوانان  هشت عامل  ازدواج موفق را تعهد، ارتباط، احترام گذاشتن به ارزش های دینی ، حل تعارض، خلاقیت، همکاری، تغییر مدیریت و روابط اجتماعی بیان داشت و گفت: در ازدواج موفق باید  نسبت به شریک زندگی خود کاملا متعهد باشید و ارتباطی زنده و رابطه ای سالم و مستمر با همسر خود داشت.

این کارشناس سلامت یکی از مهمترین مسائلی که می تواند بر استحکام و پایداری ازدواج کمک کند را احترام گذاشتن به ارزش های دینی بیان داشت و گفت: پس از ازدواج همه چیز تغییر می کند یعنی شما و همسرتان دیگر انسان های گذشته نیستید و می توانید برای حل مسائل و مشکلات با آموزش و یادگیری ، مطالعه و مشاوره مهارت بیاموزید و روابط خود را مدیریت کنید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.