.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تک فرزندی یکی از علل اعتیاد در جوانان
وی تک فرزندی را یکی از علل اعتیاد در جوانان برشمرد و با اظهار اینکه وزارت بهداشت در این امر وارده شده و تلاش در تغییر این نگرش ها دارد از رسانه ها خواست تا با بستر سازی در این زمینه در اجرای سیاست های ابلاغی رهبری همت کنند.

 شمال نیوز: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در امر تغییر نگرش درباروری برای جمعیت جوان گفت: امروز نیاز جامعه است که به مسائل اقتصادی جوانان پرداخته شود.

دکتر سلطان تویه در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز با تاکید بر همکاری رسانه ها با تاثیری که می توانند در تغییر نگرش فضای کنونی حاکم بر فرزندآری در کشورداشته باشند گفت: توجه به مسئله اشتغال واعتیاد از نیازهایی است که باید به آن پرداخته شود تا جوان با خیال راحت ازدواج کند و بخواهد فرزند بیاورد.

اشتغال جوانان هم حل شود مشکل تک فرزندی در جامعه حل نخواهد شد

وی با اعتقاد بر اینکه اگر قضیه اشتغال جوانان حل شود مشکل تک فرزندی در جامعه حل نخواهد شد گفت:امروزه شاهد تغییر فرهنگ زندگی در کشور هستیم که  مسئولیت پذیری در قبال خانواده را کم کرده است.

دکتر سلطان تویه با اظهار اینکه با تغییر فرهنگ در حوزه ازدواج و فرزند آوری می بایست با آموزش جلوی تغییر نگرش ها را می گرفتیم گفت: اگر خانواده ها بدانند که تک فرزندی در آینده چه آسیب هایی بر تک فرزندها خواهد گذاشت قطعا در فرزندآوری نگاهی متفاوت خواهند داشت.

تک فرزندانی= عدم شناخت مهارت های زندگی / تک فرزندی یکی از علل اعتیاد در جوانان

وی تصریح کرد: تک فرزندان در شناخت مهارتهای زندگی دچار مشکل و در آینده انسان هایی  افسرده و پرتنش خواهند  بود.

سلطان تویه خاطر نشان کرد: والدین تک فرزندان با نادیده گرفتن رفتارهای بد فرزند وعدم آموزش سختی و ... به آنها موجب می شوند که آنها هرگز حس رقابت را درک نکنند.

وی تک فرزندی را یکی از علل اعتیاد در جوانان برشمرد و با اظهار اینکه وزارت بهداشت در این امر وارده شده و تلاش در تغییر این نگرش ها دارد از رسانه ها خواست تا با بستر سازی در این زمینه در اجرای سیاست های ابلاغی رهبری همت کنند.

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شاد زیستن را لازمه زندگی دانست و گفت: اشکالات رفتاری برای شاد زیستن باید در جامعه مرتفع گردد.

سلطان تویه گفت: با بکار گیری متخصصان روانشناسی و کارشناسان سعی در رفع بخشی از این مشکلات هستیم و رسانه ها هم به نوبه خود می توانند کمک کار باشند تا نگاه به زندگی تغییر کند.

دکتر سلطان تویه با اظهار اینکه در کشورهای توسعه یافته به شدت کمبود منابع انسانی مشهود است گفت: در این کشورها سعی می شود با روش های جاذب و اقتصادی پویا زمینه مهاجرت  جوانان در کشورهایی نظیر کشور ما را فراهم کنند و موجب جدب بهترین های منابع انسانی ما شوند.

هر خانواده 2 فرزند و هر ده خانواده  یکی 3 فرزند برای  حفظ جمعیت فعلی

وی با بیان اینکه اگر در دهه های آینده ما به جایگاهی بالا در رشد اقتصادی نرسیم و منابع انسانی ما روند کاهشی داشته باشد دچار مشکل خواهیم بود گفت:در بحث افزایش جمعیت اعتقاد به فرزند آوری زیاد نیست بلکه سیاست ها مبتنی بر هر خانواده 2 فرزند و هر ده خانواده  یکی 3 فرزند است تا حد اقل بتوانیم جمعیت فعلی را حفظ کنیم.

وی گفت: اگر نتوانیم  جمعیت فعلی را که به تناسب، منابع؛ در آینده در اختیار  خواهند داشت را خفظ کنیم  آینده کشور را  با چالش روبرو خواهیم  دید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.