.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاز هم گران می شود
وزارت نفت پیشنهاد افزایش ۱۰، ۱۵ یا ۲۰ درصدی تعرفه گاز طبیعی را به دولت ارائه داده و خواستار اجرای آن از خردادماه شده است.

وزارت نفت به دولت پیشنهاد داد، در سال 94، قیمت عرضه هر متر مکعب گاز طبیعی برای مصارف خانگی، تجاری ( عادی، عمومی و ویژه)، آموزشی، ورزشی، مذهبی و کشاورزی به میزان بیست/پانزده/ده درصد نسبت به قیمت های مصوب سال 1393 افزایش یابد و نرخ دیگر مصارف بدون تغییر نسبت به سال 93 اعمال شود.

در این پیشنهاد آمده است، نرخ های مذکور بدون احتساب مالیات و عوارض دریافتی توسط شرکت ملی گاز ایران از خردادماه اعمال شود.

هیات دولت روز گذشته پیشنهاد وزارت نفت برای افزایش قیمت فرآورده‌های سوختی مایع را تصویب کرد که بر اساس آن بنزین تک نرخی و 1000 تومان شد.

همچنین قیمت نفت‌گاز (گازوئیل) که پیش از این با دو نرخ 250 و 500 تومان عرضه می‌شد، 300 تومان تعیین شد. نفت‌کوره با 20 درصد افزایش به 300 تومان در لیتر و سوخت هواپیماهای مسافربری نیز با 20 درصد افزایش به 600 تومان رسیده است. قیمت گاز مایع با نرخ 230 تومان عرضه می‌شود که 9 درصد افزایش قیمت داشته است. در این میان نفت سفید بدون تغییر 150 تومان عرضه می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 5 خرداد 1394
یه تیر خلاص بزنین مردمو راحت کنین چرا زجر کش میکنین
ناشناس 5 خرداد 1394
برای چی میخواین گاز رو گرون کنید کسری بودجه تون رو میخواین از جیب مردم بدبخت تامین کنین آقایان ، حضرات معزز خجالت بکشین ملت گناه دارن اگه اینه دولت تدبیر و امید بابا ما نخواستیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.49 seconds.