.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گرامیداشت عملیات بیت المقدس
«فتح مقدس» به مازندران رسید/ اکران رایگان شیار 143
شمال نیوز : سینا دلشادی ، ازحضور مرتضی سرهنگی رئیس دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور در این برنامه خبر داد و افزود : در این مراسم سردار شالیکار از فرماندهان دفاع مقدس خاطرات خود را از عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بازگو خواهند نمود ....
«فتح مقدس» به مازندران رسید/ اکران رایگان شیار 143

شمال نیوز : مراسم معنوی محفل خاطره و شعر « فتح مقدس » در سینما سپهر ساری برگزار می شود .

رئیس حوزه هنری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز ، با اعلام این خبر گفت : همزمان با روزهای حماسی سالگرد عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر عزیز ، مراسم معنوی « فتح مقدس » همراه با برنامه های متنوع ، ششم خرداد ماه ( چهارشنبه ) ساعت 17:30 عصر در سینما سپهر مرکز استان مازندران برگزار خواهد شد .

سینا دلشادی ، ازحضور مرتضی سرهنگی رئیس دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کشور در این برنامه خبر داد و افزود : در این مراسم سردار شالیکار از فرماندهان دفاع مقدس خاطرات خود را از عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بازگو خواهند نمود .

 وی به تجلیل از خانواده شهید اکبری ، یکی از شهدای عملیات بیت المقدس در این مراسم اشاره نمود و اظهار داشت : شعر و موسیقی حماسی  و اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه این مراسم از دیگر برنامه های « فتح مقدس » می باشد .

دلشادی با اعلام آمادگی کامل حوزه هنری مازندران ، ابراز امیدواری کرد برگزاری این گونه مراسمات با همکاری دستگاههای فرهنگی در استان مازندران  تداوم یابد .

گفتنی است در این برنامه معاونت فرهنگی سپاه کربلا و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس مشارکت دارند .

به گزارش ستاد برگزاری این مراسم ، قبل از برگزاری آن فیلم سینمایی شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار به اکران عمومی در خواهد آمد . تماشای این فیلم برای عموم آزاد و رایگان می باشد .

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.594 seconds.