.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بلاتکلیفی جانباز اعصاب و روان پس از سالها

فاطمه نگران مادرش است که سردرد های میگرنی دارد و خواهرش هم به دلیل اصابت ضربه های چوبی که پدر بر سرش زده مغزش فلج شده و ناتوان ذهنی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شهدای ایران، در روزهایی که مسئولین به دیدار های نمایشی با جانبازان می پردازند حکایت بی توجهی مسئولان به جانباز اعصاب و روانی که در یکی از روستاهای تویسرکان زندگی می کند در نوع خود غم انگیز است.

«ماشاءالله رحمتی» که در روستایی دور در اطراف تویسرکان زندگی می کند روزهای سربازی اش را در جبهه بوده و جانباز شده است که هنوز هم چند ترکش در بدنش باقی مانده و یکی از این ترکش ها در جمجمه سرش وجود دارد که هر از گاهی موج انفجار را به یادش می آورد و دیگر پس از آن کسی از دستش جان سالم به در نخواهد برد.

ماشاالله رحمتی جانباز است با همه ابهت مقام جانبازی و با ۴ فرزند دختر و همسرش که رنگ شادی و خوشی را در زندگی ندیده در یک روستا و در خانه ای که دیوارهایش از خشت و گل و سقفی چوبی است زندگی می کند که حتی در فصل بارندگی اصلا قابل سکونت نیست!

فاطمه دختر بزرگ ماشاالله رحمتی است که با شنیدن صدای خبرنگار ما بلند بلند گریه می کند و درخواست کمک دارد و می گوید: ما فقط از مسئولان یک جواب قانع کننده می خواهیم. بارها پدرم را معاینه کرده اند و مجروحیت او را تایید کرده، اما تنها حقی که برای او لحاظ شده اند ۱۰ درصد جانبازی است که آن هم فقط در یک تکه کاغذ درج شده است و گفتند مدارک جانبازی اش کافی و کامل نیست. واقعا به غیر از جنگ و جبهه کجا می توانست این همه ترکش در بدنش وارد شود و این حد آسیب به امواج مغزیش وارد شود.

فاطمه می گوید: هیچ کسی از دوست و آشنا پیدا نمی شود که ما از او پول قرض نگرفته باشیم و به دنبال پدرم به این ارگان ها نرفته باشیم اما هیچ اثری نبخشید و تنها کاری که فرماندار برای ما انجام داد معرفی ما به کمیته امداد بود که پس از این همه سال ماهیانه تنها ۱۰۰ هزار تومان به ما کمک می شود.

فاطمه نگران مادرش است که سردرد های میگرنی دارد و خواهرش هم به دلیل اصابت ضربه های چوبی که پدر بر سرش زده مغزش فلج شده و ناتوان ذهنی است.

رئیس بنیاد شهید تویسرکان هم فقط می گوید: تا زمانی که کمیسیون نظر ندهد وضع همین است و کاری نمی توان انجام داد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همـــــــدرد 4 خرداد 1394
فریااااااااااااااااااااااد
خـــــداااااااااااااااااا
کسانی رو میشناسم که رنگ جبهه رو ندیدن ولی الان مدرک جانبازی بالای 50درصد دارن!! چــرا... آخه چطور چنین چیزی ممکنه؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.371 seconds.