.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در قالب نشست دوره ای کارگروه رسانه شهرستان
دیدار خبرنگاران قائم شهری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
شمال نیوز : دبیر کارگروه رسانه قائم شهر با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان در مظلومیت و محرومیت به تهیه خبر می پردازند و مورد حمایت قرار نمی گیرند ، اظهار داشت : یکی از اهداف خبرنگاران قائم شهری تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران است تا از حقوق خود دفاع کنند....
دیدار خبرنگاران قائم شهری با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

شمال نیوز : میثم کاوه تصریح کرد : به دلیل اینکه اکثر مدیران شهرستانی در قائم شهر از انتقاد رسانه ها و پاسخ به سوالات خبرنگاران فراری هستند ، در آینده کارگروه رسانه با حضور مدیران کل استانی برگزار خواهد شد تا مشکلات حوزه های مختلف شهرستان قائم شهر مستقیماً به مدیران استانی منتقل شود.
وی ضمن تشکر از حمایت های فرماندار قائم شهر از فعالیت کارگروه رسانه شهرستان قائم شهر ، افزود : از شخصیت های فرهنگی قائم شهر می خواهیم ، مشکلات و کمبودهای فرهنگی شهرستان را به اصحاب رسانه و خبرنگاران منتقل کنند تا در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مورد بررسی قرار بگیرد.
دبیر کارگروه رسانه قائم شهر با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان در مظلومیت و محرومیت به تهیه خبر می پردازند و مورد حمایت قرار نمی گیرند ، اظهار داشت : یکی از اهداف خبرنگاران قائم شهری تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران است تا از حقوق خود دفاع کنند.
میثم کاوه با بیان اینکه همزمان با تاسیس انجمن صنفی خبرنگاران ، کارگروه رسانه زیر نظر انجمن صنفی به فعالیتش ادامه خواهد داد ، افزود : قائم شهر به دلیل دارا بودن تعداد زیاد خبرنگاران ، قطب رسانه ای استان مازندران محسوب می شود.
وی ادامه داد :‌ کارگروه رسانه قائم شهر همزمان با روز خبرنگار سه مدیر برتر شهرستان را که همواره ضمن استقبال از انتقادات رسانه ها ، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ می دهند معرفی خواهد کرد .
دبیر کارگروه رسانه شهرستان قائم شهر در پایان گفت : بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر وامید ، حضور مدیری همچون آقای جاودانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از توقعات خبرنگاران مازنی بود که با نگاه ویژه آقای جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی این توقع برآورده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.