.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از گرانی بی سر و صدای آب، برق و گاز
6 سئوال کاربران شمال نیوز درباره قطع سهمیه و افزایش قیمت بنزین
شمال نیوز : چرا حذف سهمیه بنزین، در ابتدای امسال انجام نشد؟ آیا مردم باید به بهانه‌ی حذف این سهمیه مجدداً‌ شاهد گرانی کرایه‌ سواری‌های مسافر کش باشند، آنهم تنها پس از دوماه از شروع سال؟....

شمال نیوز : دولت در اقدامی عجیب و در عین حال غافلگیرانه از آغاز ماه جدید با عدم اختصاص سهمیه بنزین به کارت های سوخت ، بهای بنزین را به هزار تومان افزایش داد .
در طول روزهای گذشته کاربران شمال نیوز با ارسال کامنت ، ایمیل و حتی تماس های تلفنی و حضوری با همکارانمان اعتراض خود را به این اقدام دولت اعلام نمودند .
آنچه مسلم است بخشی از گله مندی از افزایش قیمت بنزین بوده است اما بیشترین گله ها از دولت به خاطر عدم اطلاع رسانی قبل از هر گونه تغییر در بهای سوخت صورت گرفته است .
خوانندگان شمال نیوز سئوالات متعددی را در این خصوص مطرح کرده اند که تنها به انتشار آن بسنده می کنیم و امیدواریم پاسخی از مسئولان دریافت و آنرا نیز منتشر نماییم .
و اما سئوالات مردم :
1- آیا مردم باید بعد از اینکه سهمیه‌ی بنزینشان قطع شد و درهنگام مراجعه به پمپ بنزین، از تصمیم دولت مطلع می شدند ؟
2- آیا این تصمیم که می‌گویند در چهارچوب فاز سوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شده با تصویب مجلس انجام شده است؟
3- آیا این تصمیم و درآمد حاصل از آن در بودجه دولت وجود دارد و اگر وجود ندارد، درآمد حاصله کجا خواهد رفت؟
4- بنزین سهمیه‌ای به چه دلیل قطع شد؟
5- چرا حذف سهمیه بنزین، در ابتدای امسال انجام نشد؟ آیا مردم باید به بهانه‌ی حذف این سهمیه مجدداً‌ شاهد گرانی کرایه‌ سواری‌های مسافر کش باشند، آنهم تنها پس از دوماه از شروع سال؟
6- در حالیکه بنزین، آب، برق و گاز بی‌سر صدا گران می‌شود، یارانه‌ی اقشار مختلف بی‌سر و صدا قطع می‌شود، نان بی‌سر و صدا گران می‌شود و نانوایی‌های دولتی بی سر و صدا به آزادپز تبدیل می‌شود، دولت کلاً چه وظیفه‌ای در قبال مردم خواهد داشت؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1394
اقای روحانی من از لبخند های تو می ترسم
چون هر وقت که تو میخندی من بیشتر می گریم................
پاسخ ها به این نظر
منصور 4 خرداد 1394
بد ترین دولت وتدبیرش بی حرمتی ذلت امثال من بوده .دددککتر روحانی اینهم نمیماند
نا شناس 4 خرداد 1394
این تصمیم دولت در راستای مصوبه مجلس و در قانون بودجه سال 1394 انجام پذیرفته است و می بایست در ابتدای سال صورت می گرفت ولی دولت محترم دوماه ارفاق کرده است که این خود تخلف می باشد
پاسخ ها به این نظر
گفتار درمان 4 خرداد 1394
نفست از جای گرم بلند میشه نه
تیزبین 4 خرداد 1394
عواید منابع عمومی و عوارض و مالیات های دریافتی از مردم را به جیب خود می زنند
سقزی 4 خرداد 1394
در حالیکه بنزین، آب، برق و گاز بی‌سر صدا گران می‌شود، یارانه‌ی اقشار مختلف بی‌سر و صدا قطع می‌شود، نان بی‌سر و صدا گران می‌شود و نانوایی‌های دولتی بی سر و صدا به آزادپز تبدیل می‌شود، دولت کلاً چه وظیفه‌ای در قبال مردم خواهد داشت؟
ساری 4 خرداد 1394
چرا چرا ایا حقوق ما هم جهانی می شه که نفت داره جهانی میشه
فرزند جامعه 4 خرداد 1394
دولت محترم////...

مردم را نامحرم ندانید...
عزت مندی مردم چه شد....
ذلیل بودن مردم چرا...



ول کنید بابا...کو گوش شنوا
هومن 4 خرداد 1394
وای بر دولت بی تدبیر کمر فقرا خم شد آیا کسی هست درک کند ؟!!!!!
ثصب 4 خرداد 1394
این بود حقوق شهروندی جناب اقای روحانی؟دست مریزاد
سنجري 4 خرداد 1394
اين دولت تمام حرفهايش دروغ بود.
دانشجو 4 خرداد 1394
قسم به هر چی مرده / احمدی برمی گرده
پاسخ ها به این نظر
سحر 4 خرداد 1394
احمدی نژاد با این کارهای دولت روحانی اصلا نیازی به تبلیغ نداره . مردم خودشون میرن دنبالش و اونو بر می گردنن . قسم هم نیاز نیست . تازه نیازی نیست فقط قسم به هر چی مرد بدید . به جان ما زن ها و دختران ایرانی احمدی نژاد بر می گرده و رئیس جمهور آینده است ( دختران چشم انتظار 96 - مازندران )
سوادکوهی 4 خرداد 1394
حامیان همیشه در صحنه ی دولت که دست به کامنت گذاشتنشان حرف نداره، چرا ساکتند؟ نمیخوان بفرمایند به احترام دولت بلند بشیم؟
دلسوخته وطن 4 خرداد 1394
3 خرداد 1361 رادیو جمهوری اسلامی ایران:هموطنان عزیز توجه فرمایید توجه فرمایید خرم شهر آزاد شد 33 سال بعد 3 خرداد درست روز آزاد سازی خرمشهر رادیو اعلام می کند:هموطنان عزیز توجه فرمایید توجه فرمایید بنزین آزاد شد این یعنی چه تفکر کنید؟
نا شناس 4 خرداد 1394
دولت روحانی شده ستاد تبلیغات برای احمدی نژاد. والله!
ناشناس 4 خرداد 1394
خدا عاقبت همه مونو ختم بخیر .انشا ا......احمدی نژاد منتظریم

ناشناس 4 خرداد 1394
خدا عاقبت همه مونو ختم بخیر .انشا ا......احمدی نژاد منتظریم

مهدی 4 خرداد 1394
با توجه به گرانی که در جامعه وجود دارد چرا به دروغ می گویی تورم 14 درصد می باشد مگر مردم کور هستند ونمی بینند آقایان سیاستمدار به فکر جیب خودتان نباشید به فکر بد بخت بیچاره ها هم باشید رانت خواری را بگذارید کنار بنزین از سال 59 تا سال 69 فقط پنج تومان تغییر کرد کما اینکه ما در آن زمان در جنگ با رژیم بعث بودیم سیاستمداران آن زمان چگونه مملکت را اداره می کردند ؟ ترا به خدا بیچاره گان را دریابید اگر قرار است همه چیز جهانی محاسبه گردد حقوق کارگران وکارمندان را هم جهانی وبا اروپا مقایسه نمائید فقط بنزین ونان و.... را ملاک قرار ندهید تورم واقعی را بیان نمائید به فکر آینده جوانان باشید و.............................؟
ایرانی وطن پرست 4 خرداد 1394
آقای روحانی چرا کلید بر عکس میچرخونی فکر کردی مردم انقدر بیشعورند هیچ وقت انقدر پشیمون نشده بودم از انتخابم صد رحمت به احمدی نژاد
ali 4 خرداد 1394
این دولت از ابتدا مشخص بود نه تدبیر دارد و نه امید،این ها مردم را جیگر فرض کردند در حالی که خودشان این گونه اند . همه ی این چیز هایی که گفته اند برای به دست گرفتن پست و مقام بود و روز به روز بر تورم و گرانی و فقر مردم افزوده می شود و افراد خاص ثروت های آنچنانی را به جیب زده و میزنند و این ها فقط لبخند بر لبشان است و دارند مردم را مسخره میکنند. دولت جناب آقای احمدی نژاد خیلی بهتر بود و انشائالله دوباره بر خواهند گشت
ناشناس 4 خرداد 1394
اينها همه بازي من و شماست اينها همه سرو ته يك كرباسند
فیروزجایی 4 خرداد 1394
انگار از نظر دولت مردان مردم هیچ شان و جایگاهی ندارند. که بطور ناگهانی و بی خبر چنین طرحی را اجرا می کنند. وضع نان هم همینه حدود 30 - 40 درصد نانوایی های داخل شهر آزاد پز شدند و این سیاست در دست اجراست. البته جای تقدیر و تشکر از دولت محترم وجود داره و دلیلش هم اینه که خوشبختانه شیبش ملایمه
احمد 4 خرداد 1394
در جواب دوست ناشناسی که فرمودند: طرح باید ابتدای سال اجرا می شد و دولت دو ماه به مردم ارفاق کرده ، باید عرض کنم که : بمیرم برای دولت ، چقدر به خودش فشار آورد ، چقدر لطف کردن . ملت چگونه باید این همه لطف را جبران کنند. این ملت باید قدر شناس باشند.
منصوری 4 خرداد 1394
روزی گذشت پادشهی از گذرگهی

فریاد شوق بر سر هر کوی و بام خاست

پرسید زان میانه یکی کودک یتیم

کاین تابناک چیست که بر تاج پادشاست

آن یک جواب داد چه دانیم ما که چیست

پیداست آنقدر که متاعی گرانبهاست

نزدیک رفت پیرزنی کوژپشت و گفت

این اشک دیدهٔ من و خون دل شماست

ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است

این گرگ سالهاست که با گله آشناست

آن پارسا که ده خرد و ملک، رهزن است

آن پادشا که مال رعیت خورد گداست

بر قطرهٔ سرشک یتیمان نظاره کن

تا بنگری که روشنی گوهر از کجاست

پروین، به کجروان سخن از راستی چه سود

کو آنچنان کسی که نرنجد ز حرف راست
نا شناس 4 خرداد 1394
ممد نبودی ببینی بنزین آزاد گشته خون مردم در شیشه گشته ...
نا شناس 4 خرداد 1394
دولت که تمام حرف هایش دروغ بود پولهای بولکه ایران را گرفت چکار کرد چراباید تاوان بی فکری و بی تدبیر دولت را ملت پس بدهند . چرا آیا یکی پیدا میشه چیزی به اینها بگه یا نه ؟
علی 4 خرداد 1394
آقای روحانی این بودشعاردولت که گفته بودی این دولت ،دولت تدبیروامیدهست وشیب ملایم آره بنزین که شد1000هزارتومان پول آب وبرق وگازکه دیگرنپرس بازهم امیرکبیرزمان دکتراحمدی نژادلااقل یارانه دادبه این مردم مسکن مهرراه انداخته آخه کسی نیست ازاین دولتی که بقول خودش دولت تدبیروامیدچه گلی بسراین ملت زده جزاینکه کمرمردم ازگرانی اقلام اولیه زندگی خم شده جای بسی تاسف برای این دولت داردوبس!!!!!!!!!!!!!
رضا 4 خرداد 1394
باسلام، اين موضوع همان (شيب ملايم ) است، كه نا پايان دوره رياست جمهوري آقايان ادامه دارد. دكتر احمد احمدي نژاد كجايي؟
نا شناس 4 خرداد 1394
اون شيب ملايم تو حلق هممون.......!
ناشناس 4 خرداد 1394
شماکه قراربودبه هرکس که درمصرف بنزین صرفه جویی کندسکه طلابدهیدپس چه شدکه بنزین صرفه جویی شده مردم راکه حق قانونی وشرعی مردم است ودرکارتهای سوخت خودذخیره کرده اندپس از شهریور 94کان لم یکن می کنیداین چه نوع تدبیری است ودیگرچه امیدی به وعده هاشماباقی میماندمگرقرارنبودچیزی گران تشودهمه نیازمندیها ی عمومی راگران کردید ومی فرمایید تورم 14درصداست کمی بیشتربه فکرمستضعفین باشیدخداوند ماراصراط امام قراردهادامین
ساروی ریکا 4 خرداد 1394
باز دمه احمدی نژاد گرم که ... به فکر مردم بود نه کد خدا ...
ای روحانی که با شعار کلید به سمت قفل مشکلات رفتی ... پس چی شد ؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
غضنفر 3 خرداد 1394
قفلی که احمدی نژاد زد و درب ایران را بر روی جهان بست به این زودیها باز نمی شود ، امروز هم همفکرانش مانع باز شدن قفل هستند .به بهانه های مختلف سنگ اندازی می کنند .
نا شناس 4 خرداد 1394
ریشه اینکار به مجلس محترم برمیگرده و در قاونون بودجه 94 ، بودجه یارانه ها را بدون لحاظ واقعیات کم کرد و تإمین کسری رو در اختیار دولت گذاشت. حال دولت تنها دو راه داشت یا باید یارانه ها را کم میکرد و یا حاملهای سوخت را گرون میکرد تا بتونه بدونه کم کردن 45000 تومان یارنه کسری بوجه این بخش رو جبران کنه. حالا اگه یارانه کم میشد مطمئنا اعتراضات خیلی بیشتر بود اما روش دوم که تک نرخی کردن بنزین برای خودروهای شخصی هست از یک طرف اعتراضات کمتری دارد چون همه مردم که ماشین ندارند. از طرف دیگه جلوی قاچاق بیشتر سوخت رو میگیریه و از طرف دیگه چون قیمت بنزین حمل و نقل عمومی تغییر نخواهد کرد پس روی کرایه ها و تورم تأثیر نخواهد داشت.
پاسخ ها به این نظر
رفاه زده 5 خرداد 1394
شما که از علم اقتصاداطلاعی ندارید لطفا اظهار نظر ندهید چطور میشه سوخت گرون بشه اما هزینه حمل و نقل ثابت بمونه و تورم ثابت بماند انشاله تا چند روز دیگه افزایش قیمت جدید را لمس خواهید کرد. تحلیل شما مثل تحلیل دولتمردان ما میباشه 111111111
جانباز امیرکلایی 4 خرداد 1394
فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط -
فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط فقط
فقط فقط فقط فقط فقط فقط
فقط فقط فقط فقط
فقط فقط فقط
فقط فقط
فقط با مردم صادق صادق صادق صادق صادق صادق صادق صادق صادق که
قیامت حقه-
نا شناس 4 خرداد 1394
مهدی گرامی ..تورم نقطه به نقطه وشیب ملایم است نگران نباش
دولت مجلسی زاده تمجیدی منفعت کلا یی 4 خرداد 1394
چراغ خاموش با (شیب ملایم یعنی 50در صد شیب خوبهفکر میکنید) بنزین، آب، برق و گاز و البته تلفن (مثلا هزینه آبنمان از حدود800تومان به یکباره به1500 تومان رسید و کلا تو قسمت های دیگه تعرفه که جا داشت اعلام افزایش کردنالبته همه مسئولان با اتفاق نظر از همدیگه حمایت و تعریف و تمجید کنید) بی‌سر گران کنید، یارانه‌ی اقشار مختلف بی‌سر و صدا قطع کنید، نان بی‌سر و صدا گران کنیدو نانوایی‌های دولتی بی سر و صدا به آزادپز تبدیل کنید، دولت کلاً چه وظیفه‌ای در قبال مردم خواهد داشت؟ جواب پول بده به قول مهران مدیری برره پول زور وده
طبرستان سرزمین علویان 4 خرداد 1394
اقای روحانی میگفت من تورم راپایین میاورم .قیمت اجناس رابه قبل برمیگردانم .قیمتها داره ازاد میشه ولی یارانه همون 5سال قبله خدایا ازظلم و دروغ حاکمان خسته شدیم
نا شناس 4 خرداد 1394
با گران شدن بنزین همه چیز گران می شود
1- گرایه ها که هم ابتدا سال افزایش یافت م هم حالا که بنزین گران زیاد زیاد می شود
2- قیمت تمام کالاهااساسی و غیر اساسی افزایش می یابد
3- هزینه سرویس مدارس افزایش می یابد
4- قیمت کلیه مواد غذایی و پوشاک افزایش می یابد
اما اما اما فقط و فقط و فقط حقوق کارکنان و کارگران هیچ تغییری نمی کند
خدایا به داد مردم برس
نا شناس 3 خرداد 1394
لطفا تعدادشونو بيشتر كنيد تو صف واي نايستيم
روغنش هم خوب باشه لطفا
پاسخ ها به این نظر
علی 4 خرداد 1394
ای بی تربیت.فضای عمومی را با چرندیات آلوده ساختی.بهتر که تو صف باشی
نا شناس 4 خرداد 1394
روغن؟؟ خشکه برادر خشک
نا شناس 3 خرداد 1394
توراکه هرچه مراداست درجهان داری چه غم زحال ماضعیفان ناتوان داری ؟! زلیخا گفتن ویوسف شنیدن ،شنیدن کی بودمانند دیدن/مگه اینهمه توتلویزیون چیپس وپفک وماشین وکالاهای های بی کیفیف توتلویزیون تبلیغ میشن واقعیت دارن،عدالت وتدبیروامیدوسایرچیزها هم همینه!برین دنبال کاروکاسبی تون ودلتونوبه شعارها وحرف وحدیث های این واون خوش نکنین!
مجید از بهشهر 3 خرداد 1394
ای عزیر دل مردم مستضعف ، ای شجاع دل ، ای شیر مرد جهان ، ای احمد نژاد کجایی - کجایی که به درد و دل این مردم گوش فرا دهی و به داد این ملت فداکار برسی ما منتظرت هستیم و خواهیم ماند و مطمئن با در قلب این مردم مستضعف خواهی ماند . چرا که هر موقع کوچکترین توهینی به این نظام جمهوری اسلامی از طرف دشمنان کوردل شده است همین ملت بودند و هستند که پشتیبان کشور و دولت و امام عزیز و رهبر فرزانه انقلاب استاده و دفاع کرده و این بی توجهی ها نسبت به مردم و فشارهای تورمی باعث نگردد که خدای ناکرده مردم نسبت به انقلاب و حتی دین مبین اسلام بد بین گردند و شما را بخدای خلق کننده جهان هستی بفکر این مردم باشید چراکه این مردم خیلی مشکلات را تحمل نمودند انشاالله که بتوانیم کشوری آباد و سربلند در جهان هستی داشته باشیم . به انتظارت خواهیم ماند ای احمدی نژاد ....................
سید هادی 3 خرداد 1394
روحانی بخدا رای نمیاری برو بکار خودت
نا شناس 3 خرداد 1394
دولت روحانی کجا زندگی صد روزه کو کلید فقط شعار واقعا که من به شما رای دادم اشتباه بزرگی کردم
سورکی ریکا 3 خرداد 1394
بی صبرانه منتظرت هستیم توبودی که یارانه را به ما دادی وفکر ما بیکارا بودی حقیقت رامیگفتی وروراست بودی دکتر احمدی نژادواقعا مردمی نژاد برازنده توست /////یا علی
دهاتی ریکا شهر اسیر 3 خرداد 1394
چه باید گفت به این همه نظرات مختلف ، خبرهای بیگانه ، راستی منم نظرم اینه که شاید کشتی کمک به یمن از طرف ایران باید هزینه اش از این راه تامین شود !!!! جناب آقای ریس جمهور وعده های روز های انتخاباتی را یک بار خودتان در خلوت گوش کنید شاید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
كارگر 4 خرداد 1394
درود بر احمدي نژاد كوروش قرن كه حامي مستضعفان بود.
یارانه بگیر 4 خرداد 1394
درود بر احمدی نزاد که همه کار را با مردم در میان گذاشت اما روحانی فقط میگه هر چی هاشمی گفت همون خوبه روحانی دیگر برای انتخابات 96نیا چون احمدی نزاد میاد تو مناظره شما را ضربه فنی می کند با این گرونی اب برق گاز یارانه باید بشه نفری 450000هزار تومان اقای روحانی تورم چند درصد است نکنه باز احمدی نزاد مقصره
بینام 4 خرداد 1394
این کلید آقای روحانی بر عکس چرخید واقعا متاسفم
کیان 4 خرداد 1394
این دولت هم نتونست به شعارهاش عمل کنه ولی روی صحبتم با اونایی که خواستار برگشت احمدی نژاد هستن.یعنی برای شماها بنزین هزار تومنی که هیچ بنزین ده هزار تومنی هم کمه.با قطره چکان باید بنزین بزنید.یعنی حقتون بیشتر از این نیست.و من برای خودم متاسفم که با شما تو یه کشور دارم زندگی میکنم.
نا شناس 4 خرداد 1394
ش-------ی------------ب م------ل-------ا-----ی-------م
مارو با سر انداخت پایین
نا شناس 4 خرداد 1394
محمد کجه دری برو امه پیر ره در بیاردنه تریکی چند حساب کنه
نا شناس 4 خرداد 1394
استارت کار تو دولت احمدی نژاد زده شد و روحانی داره ادامه اش میده . گناه مردم این وسط چیست؟
ترسویی که ترس ازجان دارد 4 خرداد 1394
آقایان بالا نشینان افراطی دست ازانرژی هسته ای بردارید روحانی چکارکند تحریم های ناشی ازانرژی هسته ای پدرمردم رادرآورد وآقایان افراطی دنبال عزت مردم نیستند بلکه دنبال دزدی وچاپیدن مردم بدبخت هستند وپشت تریبون ازمردم تعریف می کنند .دزدان سرگردنه به رویشان هم نمی آورند وبه ریش مردم می خندند وآقازاده هایشان درحال غارت اموال دولتی وخودشان درحال بسم الله بسم الله کردن
NADER 4 خرداد 1394
احمدی نژاد هر چی بود ضعیف کش نبود
ولیکبنی ریکا 4 خرداد 1394
احمدی نژاد میگفت و گران میشد ولی این دولت نمیگه وانکار میکنه که میخواد گران بشه /ولی صبح که بیدار میشیم میبینیم که گران شد /قطع شد/کم شد/حذف شدیم/هرچه میکشیم از این نوبخته که بد بختمان کرده/واقعا که با پنبه سر میبرند
كريم 4 خرداد 1394
هنوز روز خوش ما هست تدبير دولت اينه ؟
ناشناس 5 خرداد 1394
اینهم ازشیب ملایم دولت بی رحم حسن کلید ساز !
علی هژبری 5 خرداد 1394
این دولت بی تدبیر هیچ وقت با مردم بیچاره روراست نبود فقط شعار داد وبه هیچ یک از وعده هایش عمل نکرد فقط موقع انتخابات با دوروغ مردم را فریب میدهند تورا به خدا اینقدر به مردم بیچاره ظلم نکنید که یکروز نفرین این مردم گریبانتان را میگیرد وباید پاسخگوی خون شهدا باشید ؟
نا شناس 5 خرداد 1394
دولت کاملا ضعیف کش و بی تدبیر با احساسات مردم بازی کرد و رای گرفت دیگر این خبر ها نسیت .
نا شناس 5 خرداد 1394
بابا یکم بفکر مردم بد بخت بیچاره باشید یکم به فکر محرومین باشید که امام(ره) فرمود این انقلاب را همین محرومین وکلوخ نشین ها کردند ، این چه روشی که دولت در پیش گرفت ،خودش همچی رو گرون میکنه ولی وقتی به محصولات کشاورزی میرسه توسر محصولات کشاورزی میزنه و اینه که کشاورز جز محرومین هستند ، به این آقایون که درامد میلیونی دارن که فشار نمیاد.
گلامه 5 خرداد 1394
آقای نوبخت ( ..... ) بیا جواب بده شیب م-------ل--------ا-------ی--------م را
رفاه زده 5 خرداد 1394
آقای ناشناس احتمالاً به جنابعالی منافع زیادی می رسه که اینقدر از دولت تدبیر و امید !!!دفاع می کنی حق مسلم مردم هستش که دولتمردان به آنها احترام بذارند وقبل از حذف و افزایش قیمت سوخت به اطلاع مردم برسانندهمین مردم بودند به این آقایون رای دادند با این کارشان به مردم فهیم کشورمان بی احترامی شده .
نا شناس 5 خرداد 1394
واقعا چرا مردونه نميگيد تحريم کمر مملکت رو شکست؟ ملت رو چي فرض کرديد؟ اگرتحريم هيچکاري نکرد الان مردم خوش خوشونشونه؟
سوادکوهی ریکا 5 خرداد 1394
باسلام
تفاوت قیمت بنزین ازاد و 60 لیتر سهمیه در ماه،18000 تومان می باشد که در زندگی اغلب شهروندان دارای اتومبیل مبلغ ناچیزی می باشد.
ولی
1- کاش مسئولین دولتی تدبیر به خرج می دادند که ازقبل اطلاع رسانی می شد چرا که احترام ،احترام می اورد اگر اطلاع رسانی می شد مطمنا مردم قانع می شدند نه به صورت خلق الساعه کاری انجام گردد.(لازم به ذکر است که بنده به دولت فعلی رای دادم)
2- کاش تدبیری اندیشیده شود که این موضوع باعث گرانی نشود چرا که درسیستم اقتصاد کشورمان همه چیز به قیمت بنزین ارتباط دارد و شاید همه چیز زنجیر وار
وای کاش وبازهم ای کاش اطلاع رسانی قبلی می شد تا اینطور هجمه به دولت نمی شد !!!!
نا شناس 5 خرداد 1394
همه ااز یک نوعنند این مائیم که سرکاریم وگرنه احمدی نژادوروحانی وچپ وراست فرقی ندارند الی سرکارگذاشتن ما

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.1 seconds.