.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داوطلبان کارشناسی ارشد تلفنی کدپیگیری بگیرند
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که شماره پرونده و کد پیگیری خود را در اختیار ندارند، می‌توانند از طریق تلفن گویای ۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره پنج اطلاعات را دریافت کنند.

  شمال نیوز: دریافت شماره پرونده و کد پیگیری داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از طریق تلفن گویا امکان‌پذیر شد
 
به گزارش فارس، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که شماره پرونده و کد پیگیری خود را در اختیار ندارند، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره 4743 و انتخاب کلید شماره پنج اطلاعات را دریافت و سپس با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به دریافت برگه ورود به جلسه خود را اقدام کنند.

علوی فاضل تأکید کرد: با توجه به اینکه اعلام نتایج از طریق شماره پرونده و شماره داوطلبی صورت می‌گیرد، لازم است داوطلبان در حفظ و نگهداری شماره پرونده و شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش رشته/ محل‌ها یا حوزه امتحانی برای داوطلبان وجود دارد، گفت: در حال حاضر امکان ویرایش رشته/ محل‌ها یا حوزه‌های امتحانی وجود ندارد، اما در مورد نواقصی شامل اطلاعات فردی، عکس، دین، زبان و سـهمیـه بـا مـراجـعه بـه بـاجه هـای رفـع نقص که نشانی آن در اطلاعیه‌ای که بر روی سایت www.pubr-azmoon.com قرار دارد، امکان پذیر است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.