.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل پزشکی قانونی استان اعلام کرد:
29درصد از کشته شدگان تصادفات نوروزی راننده هستند

 مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در تعطیلات نوروزی امسال از 25 اسفند لغایت 15 فروردین سال ( (94تعداد 45 کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، علی عباسی ، جاده های برون شهری را بیشترین محل وقوع حوادث رانندگی منجر به فوت دانست و افزود: 76 درصد کشته های حوادث رانندگی مربوط به جاده های برون شهری و روستایی و 24 درصد موارد فوتی در جاده های درون شهری هستند.

 وی با اشاره به شهرستان هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها روی داده گفت: شهرستان ساری با 9 و بابل ،قائمشهر و نوشهر هر کدام با 5 کشته در ایام نوروز، بیشترین تلفات را به خود اختصاص داده و تنکابن ،محمودآباد، فریدونکنار و رامسر شهرهایی هستند که هر کدام یک کشته در آن به ثبت رسید.

وی رانندگان خودروها را بیشترین افرادی معرفی کرد که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند ، تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه  27 درصد سرنشین ،33درصد از افراد عابر پیاده ،11درصد موتورسوار و 29 درصد راننده وسیله نقلیه بوده اند.

این مقام اجرایی استان در پايان ضمن آرزوی سفر خوش برای هموطنان عزیز توصیه کرد که با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و ... شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشي از آن باشیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.443 seconds.