.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار ساری در آيين افتتاح فاز اول ميدان ابن شهرآشوب :
آقای رئیس جمهور! نگذارید چوب لای چرخ مدیران شهری بگذارند
وی خاطرنشان کرد: از رييس جمهور انتظار داريم به آنهايي كه مانع از توسعه و پيشرفت مركز استان مي شوند تذكر دهند كه بفكر عمران و آبادي باشند و بيش از آنكه به تخريب بپردازند به توسعه بينديشند آنهم در سالي كه سال همدلي و همبستگي دولت و مردم است .

شمال نیوز: فاز اول عمارت زیبای «ابن شهرآشوب» ساری با همه سختی‌هایی که در آغاز راه داشت، شب گذشته در حالي افتتاح شد كه جمع كثيري از مردم همراه با آيت الله صدوقي يكي از علماي برجسته استان  و جمعي از روحانيون شهرستان ساري و اعضاي شوراي شهر در اين مراسم باشكوه حضور يافتند و قرار است مرکز شهر ساری پس از سنگ‌فرش شدن و عبور و مرور کالسکه و درشکه، به ۷۰ سال پیش بازگردد.

شهردار ساري از سنگ اندازيها نهراسد

به گزارش شمال نیوز؛  آيت الله مرتضي صدوقي مازندراني از علماي بنام استان طي سخناني با تقدير از شهردار مركز مازندران بخاطر انتخاب نام علامه ابن شهرآشوب براي يكي از مهمترين ميدان هاي ساري به تشريح شخصيت علمي و فقهي وي پرداخت و گفت : انتخاب نام بزرگان شهر براي ميادين و خيابانهاي مهم در حقيقت بيان علمي تاريخ براي پرهيز از فراموش شدن آنها از سوي ديگر نسل ها بوده و از تشريح نظري تاريخ توسط كتابها هم مهمتر و اثرگذارتر مي باشد .

مسئول حوزه علميه اماميه ساري  با اشاره به كارشكني هايي كه براي ممانعت از احداث اين ميدان مي شد افزود : شهردار پرتلاش ساري از مزاحمت ها و كارشكني ها نهراسد و با پشتوانه مردمي به اهداف عاليه در مسيرخدمت رساني دست يابد خوشبختانه شهردار و مديران شهرداري ايستادگي كردند و راه خود را ادامه دادند حال آنكه انتظار مي رفت لااقل به حرمت نام علامه شهرآشوب براي احداث ميدان حتي همكاري مي كردند و اگر مشكلي بود آنرا برمي داشتند.
آيت الله صدوقي در بخش ديگري از سخنان خود پيشنه تاريخي و پرافتخار ساري را مورد بررسي قرار داد و افزود: اقدام شهردار ساري در احداث ميدان ابن شهرآشوب اقدامي ماندگاراست.
وی ضمن بيان اين مطلب كه اگر پنج شهر تاريخي در كشور باشد يقيناً ساري يكي از آنها مي باشد خاطرنشان كرد :  بايد به اين ويژگيهاي منحصر بفرد ساري هميشه توجه كرد و مانع از آن شد كه تاريخ عظيم و افتخارآميز ساري از يادها برود .

شهر ساری قدمت 6 هزار ساله دارد
شهردار ساری نيز در مراسم افتتاح فاز اول ميدان ابن شهرآشوب در سخناني ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، با اشاره به قدمت كهن مركز مازندران و تأكيد بر اينكه ساري با بيش از شش هزار سال سابقه ديرينه ترين شهر در جنوب درياي مازندران است ، بزرگان و فرزانگان اين كهن بوم را بازشماري كرد و گفت : ما مردم ساري به خود مي باليم كه چنين فرهيختگاني داريم اما اين كافي نيست چرا كه ما مديران موظف هستيم تا آنان را به نسل هاي ديگر معرفي كنيم  

مهدی عبوری بیان کرد: پروژه‌های زیادی را در دستور کار داریم تا ساری را به جایگاه واقعی خود برسانیم؛ حدود 640 هکتار از شهر ساری در بافت فرسوده قرار دارد که باید با همت مردم یکی پس از دیگری بازسازی و نوسازی شوند.
وی درباره علت نام‌گذاری مجتمعی در مرکز شهر به نام ابن شهرآشوب ساروی، گفت: دو سال پیش به بهانه کنگره علامه ابن شهرآشوب، به توصیه بزرگانی چون آیت‌الله طبرسی، آیت‌‌الله نظری و آیت‌الله صدوقی، برآن شدیم تا مکانی را به نام این مرد بزرگ نام‌گذاری کنیم و به این بهانه تهیه و تدوین نوسازی مرکز شهر ساری در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با تصویب و حمایت شورای شهر ساری، قدم‌ها یکی پس از دیگری برداشته شد.


شهردار ساری با بیان اینکه این پروژه آغاز راهی در مسیر آبادانی بیشتر شهر ساری است و فازهای دوم و سوم نیز در سال‌جاری انجام می‌شود، افزود: به شما مردم ساری قول می‌دهیم که میدان علامه ابن شهرآشوب نه‌تنها در مازندران بلکه در آینده‌ای نزدیک، هویت غنی مازندران در کشور محسوب شود.
وی بیان کرد: قرار است به شهر ساری در 70 سال پیش بازگردیم؛ از میدان علامه شهرآشوب تا میدان ساعت را سنگ‌فرش می‌کنیم، ماشین‌ها در این مسیر جمع می‌شوند و بافت‌های قدیمی جای خود را به درشکه و کالسکه می‌دهند تا کمکی نیز برای جوانان بیکار ساری شود.
عبوری با اشاره به سنگ اندازي هايي كه براي جلوگيري از احداث اين ميدان و ديگر پروژه هاي شهرداري ساري شد و مي شود تأكيد كرد : كجا هستند آنهايي كه در خيال كودكانه خود فكر مي كردند مي توانند سد راه شهرداري ساري شده و توسعه اين شهر محروم و مظلوم را متوقف كنند تا ببينند عبوري با حمايت علما، خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران و مردم و اعضاي شوراي شهر پروژه ها را يكي پس از ديگري اجرا و افتتاح مي كند؟
وی خاطرنشان کرد: از رييس جمهور انتظار داريم به آنهايي كه مانع از توسعه و پيشرفت مركز استان مي شوند تذكر دهند كه بفكر عمران و آبادي باشند و بيش از آنكه به تخريب بپردازند به توسعه بينديشند آنهم در سالي كه سال همدلي و همبستگي دولت و مردم است .
شهردار ساري در بخش ديگري از سخنان خود ضرورت توسعه صنعت گردشگري در ساري و مازندران را مورد توجه قرار داد و افزود : با عنايت به خيل انبوه بيكاران و بخصوص بيكاري جوانان تحصيلكرده هيچ راهي جز رونق بخشي به صنعت گردشگري پيش روي ما نيست.

رای مردم به عملکرد است، نه به حرف

عبوری با بیان اینکه تا دیروز، اقدامات شهری را آماده‌سازی فضا برای حضور شهردار در عرصه انتخابات می‌دانستند، گفت: شهروندان ساروی بسیار هوشیارتر و فهیم‌تر از اینها بوده و با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت کردید که تشنه کار و خدمتید.
عبوری خطاب به منتقدان خود گفت: مردم دروغ را نمی‌خواهند و دیگر به حرف رای نمی‌دهند بلکه در این دوره می‌خواهند به عملکرد رای بدهند.
وی در پایان خطاب به مدیرانی که شعار می‌دهند ساری مرکز استان است، اظهار کرد: از آنها درخواست می‌کنم که هنوز دیر نشده و درب شهرداری و شورای اسلامی ساری به روی همه باز است، بیائید در کنار هم فقط به کار فکر کنیم و پروژه‌های عمرانی را در زمان مقرر به سرانجام برسانیم

شهرداري ساري نيز دقيقاً به همين دليل تمامي پروژه هاي خود را با نگاه توسعه اين صنعت تعريف مي كند ، از پروژه عظيم بوستان ملل و پارك جنگلي كوهستاني سكوتپه تا ميدان بن شهرآشوب همه و همه نقش بي بديلي در رونق بخشي گردشگري ساري دارند . /250995


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

احسن الله 3 خرداد 1394
آقای عبوری مسئولین را تخریب نکن با این حرفا نمیتونی کارهای خود را توجیه کنی .مطمئن باش روزی کارهای تو رو می شود و اونوقت اگه جرات داری این حرفارو بزن؟الآن چون چند نفر پشت سرت هستن این حرفارو میزنی تا خودت و کارهایت را مهم جلوه دهی.تخریب دیگران هنر نیست .برو شهرهای اصفهان و غیره را ببین که چطور پیشرفت کردند.کار شهرداری آبادانی و زیباسازی شهر هست این کار تو هنر نیست وظیفه هست .لطفا دیگران را بخاطر خود تخریب نکن .ضمنا کاری که تو انجام میدهی پولی است مه ما بابت عوارض و مالیات می دهیم شما از جیب که خرج نمی کنید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 خرداد 1394
والله بالله تالله ساروی نیستی. مگر آنکه چشمی کور باشد و اینهمه خدمات و آبادانی را نبیند.
رضای دایی 2 خرداد 1394
متأسفانه عده ای کج فهم هنوز فکر میکنن،جوان اول شهر ساری ،مثل خودشان قصد دارد به مردم رکب زده و تمام این افتتاح پروژه ها برای تبلیغات انتخابات مجلس است.زهی خیال باطل که شهردار جوان مرکز استان فقط به فکر آبادانی شهر ساریست.به فکر توسعه صنعت گردشگری،صنعتی که بخاطر ندانم کاری مدیران سابق استان و شهر،بجای اینکه صنعت چندم استان ما باشد،حالا با درایت مهندس عبوری،برای جبران بیکاری جوانان تحصیلکرده شهر ساری،شده صنعت پیشقراول شهر ساری.مهندس عبوری ضمن تشکر از شما و اعضاء محترم شورای شهر که دشمنی را کنار گذاشته تا در کنار هم به ساری خدمت نمائید،بی نهایت سپاسگزاریم.ساری شهرم،دوستدارت را دوست داشته و در برابر دشمنانت،از خود میگذریم.ساری دوستت داریم.عبوری دوستت داریم.
behroozsrt 2 خرداد 1394
عشق فقط یک کلام عبوریو وسلام
جمال 2 خرداد 1394
با سلام بجای اینکه آقای عبور مرکز شهر را جهت گرفتن رای از مردم انجام دهد در خود شهر ساری تمام کوچه ها مردم با مشکل چاله و کنده کاری مواجه شده و شهرداری هیچ اقدامی تا کنون ننموده - ساری کمربندی غربی کوچه طبیعت 4 را از نزدیک ملاحظه نمایید.
نا شناس 2 خرداد 1394
به این میگند روش نوین تبلیغات انتخاباتی
شهروند 2 خرداد 1394
انشاالله شهردار و اعضای شورای شهر موفق در انجام پروژه ها شوند تا دوره چهارم شورا با تغییر اساسی شهر همراه شده و بتوانند این موضوع را عملکرد خود در کاندیداتوری دوره پنجم بدانند یاعلی مدد
نا شناس 2 خرداد 1394
چنده تره گپ دره شهردار اما خسته بیمی ته خسته نی
نا شناس 2 خرداد 1394
شهردار فعلی و نماینده بعدی
علیرضا 2 خرداد 1394
ازآقای مهدی عبوری شهردارمحترم ساری وآقای مهندس فرامرز نقیبی عضوشورای شهر ساری بابت تلاش های شبانه روزی درجهت سازندگی شهرساری کمال تشکر وقدردانی را داریم.
سیدعلی اصغر 2 خرداد 1394
خسته نباشی مهندس
علی مرتضی پور 3 خرداد 1394
برایتان موفقیت وبهروزی ازخداوند منان مسلت دارم
- 3 خرداد 1394
اقاي عبوري با تشكر از جنابعالي كه با اجراي طرحهاي عمراني وحراست واحداث ساختمان بانماي قديمي كه با اين عمل شما خواطرات ونمادهاي قديمي دوباره رونق گرفته وباعث افزايش گردشگر وهمچنين ارامش ساكنين محله هاي قديمي را فراهم ميسازد .استحضار داريد اين ارقام از سوي مردم شهر تامين ميشود ولاغير وباز هم تشكر ميكنيم كه ضمن انجام اين امور طرحهاي عمران شهري وطرحهاي تفصيلي به فراموشي سبرده نشود كه اين طرحها بازندگي اينده مردم مرتبط است ومعضل حمل ونقل وسهولت راههاي دسترسي وفضاهاي طراحي ومطالعه شده خط بطلان نخورد.درضمن اينده سياسي شما هم توسط ادمهاييكه امروز سناگوي شما هستند تخريب نشود
سروش 3 خرداد 1394
عبوری باید شهردار ساری بماند حیف است مردم ایشان را بعنوان نماینده رای دهند که اینکار خیانت به ساری هست. ایشان مدیر اجرایی خوبی هستند نه یک سیاستمدار، نماینده بک شعر علاوه بر مدیریت باید سیاستمدار باشد و با تجربه، جناب عبوری شایستگی همان شهردار مرکز استان را دارند و.موفق هستند.
nk 3 خرداد 1394
کان الله واسعا حکیما 130

که لطف خداوند بی انتهاست گشایشگر است و حکیمی سزاست


حضور تلاش ظهور شهردار محترم جناب آقای حاج مهدی عبوری

تمشیت امور و تقویت حضور نیروهای کاردان، متعهد و مجرب به استظهار تدین، تخصص، کارآمدی و هوشیاری قوت می یابد.
بدین وسیله، از توانمندیهای مدیریتی که در حوزه های خرد و کلان با هدف دمیدن روح زیر بنایی در عرصه های مختلف عمرانی، علمی، معنوی و اسلامی در کالبد شهر، اندیشمندانه اهتمام ورزیده اید و نیز باهم افزایی، هم اندیشی، هم سویی و هم فکری با اعضای شورای شهرساری مبذول داشته اید باقلبی سرشار ازاخلاص وارادت ودرکمال امتنان وافتخار برخود وظیفه دانستم به عنوان یک هم استانی ازمحضر ارزشمندتان تقدیر وتشکر بنمایم .
از حضرت سبحان کرامت و فضیلت توام با عزت و عظمت مسالت دارم برای شما وهمکاران گرامییتان انشالله همیشه پیروز وسربلند باشید.


حسن 3 خرداد 1394
درودبرشهردار عزیز ودوست داشتنی
رستمی 3 خرداد 1394
خودتان را بکشید نمی توانید نام دروازه بابل را از اذهان مردم شریف ساری پاک کنید.....
سوادکوهی 4 خرداد 1394
درود بر عبوری ،بی شک این میدان به یکی از زیبا وتاریخی ترین میادین تبدیل خواهد شد،درود بر این مدیر جوان و درود بر علمای ساری
شهروند 4 خرداد 1394
اقای شهردار لطف کن یه سر به کوی شقا واقع در بلوار خزر بزنید آیا باتوجه جمعیت انبوه ساکن در انجا نیاز به ایجاد پارک محله ،روکش آسفالت ،سوخته بودن لامپ معابر وتعویض آن نیست.وضعیت کوچه مهر که موقع آبگرفتگی افتضاح است و لکه گیری آسفالت علیرغم پیگیری هیچ اقدامی نشده است.خواهشا رسیدگی نمایید
بچه ی شهر 4 خرداد 1394
همان طور که دروازه گرگان تبدیل به میدان شهدا شد . پس می شود دروازه بابل را تبدیل به میدان ابن شهر آشوب کرد .

حاج مهدی خدا قوت
k - y 4 خرداد 1394
آقایی که میگی عبوری مسئولین را تخریب نکن شما یکمی وجدان خودت را قاضی کن این همه مردم شهر ساری نمی دانند فقط شما دانا هستید شما یا مغرض هستید یا نادانید کمی به خودتان بیائید خدا را در نظر داشته باشید عبوری هیچ نیازی مادی ندارد و یقینا تا زمانیکه مردم از ایشا ن حمایت میکنند و خدا را دارد خدشه ای در کارش ایجاد نخواهد شد.
نا شناس 4 خرداد 1394
مردم مخالف ابادانی نیستند
اینهمه جشن چه معنایی دارد؟

هزینه ندارد
یه هفته بهار نارنج!!!!
2 روز رادیو جوان اون همه هزینه
جشن 13 رجب خرج انچنانی

جشن افتتاح دور برگردان دخانیات با نصب 8 بنر که میتونستید چندتا کوچه را اسفالت کنید

جشن میدان شهر اشوب؟!!!
عین قیف هست دو سه روز قبل 1 ساعت ترافیک بودم
اولش درست نباید خروجی درست بشه؟!!

الاه 3 سال شهردار اومده کارههای خوبی انجام شد
2000 پرسنل دارد کارش همینه
و مردم هم میبینند
دست بوسند
ایا این کارا لوث نشده است؟!!!!!

پیمانکارا همه طلبکارن هر روز دنبال پول
ما هرروز باید جمع بشیم بریم جشن
مثلا افتتاح دور برگردون؟
یا پل سی متری انتهای چمران؟

میدون شهر اشوب میدونش کو؟!!!
خیلی کارشده
شهر زیبا شده
مثلثی ها
میانگذر شمالی
طرح تملک
ولی اینهمه بوق وکرنا کردن خیلی خوب نیست
ما عبوری را دوست داریم میگیم
اقا مجری همراهشون هست روزی از اداره اومد چجوری رفت را همه می دونند
الان یه ماشین چندصد میلیونی زیر پاشه.....
مهدی عبوری بیسته اقاست ولی ......
نمی دونم
بگذرین شهر را درست کنند
اینهمه بنرههای تبلیغاتی
عکس نشسته
ایستاده
تشکر و......!!!!
اقای رمدانی تایید می کنند؟؟؟؟ لطفا
نا شناس 4 خرداد 1394
مردم مخالف ابادانی نیستند
اینهمه جشن چه معنایی دارد؟

هزینه ندارد
یه هفته بهار نارنج!!!!
2 روز رادیو جوان اون همه هزینه
جشن 13 رجب خرج انچنانی

جشن افتتاح دور برگردان دخانیات با نصب 8 بنر که میتونستید چندتا کوچه را اسفالت کنید

جشن میدان شهر اشوب؟!!!
عین قیف هست دو سه روز قبل 1 ساعت ترافیک بودم
اولش درست نباید خروجی درست بشه؟!!

الاه 3 سال شهردار اومده کارههای خوبی انجام شد
2000 پرسنل دارد کارش همینه
و مردم هم میبینند
دست بوسند
ایا این کارا لوث نشده است؟!!!!!

پیمانکارا همه طلبکارن هر روز دنبال پول
ما هرروز باید جمع بشیم بریم جشن
مثلا افتتاح دور برگردون؟
یا پل سی متری انتهای چمران؟

میدون شهر اشوب میدونش کو؟!!!
خیلی کارشده
شهر زیبا شده
مثلثی ها
میانگذر شمالی
طرح تملک
ولی اینهمه بوق وکرنا کردن خیلی خوب نیست
ما عبوری را دوست داریم میگیم
اقا مجری همراهشون هست روزی از اداره اومد چجوری رفت را همه می دونند
الان یه ماشین چندصد میلیونی زیر پاشه.....
مهدی عبوری بیسته اقاست ولی ......
نمی دونم
بگذرین شهر را درست کنند
اینهمه بنرههای تبلیغاتی
عکس نشسته
ایستاده
تشکر و......!!!!
اقای رمدانی تایید می کنند؟؟؟؟ لطفا
سید 4 خرداد 1394
بابلی ام ولی نسبت به ساروی ها حسودیم میشه ای کاش شهردار بابل هم این همه فعال بود . عبوری جان یه سری بابل هم میومدی بد نبودا
اسماعیلی 4 خرداد 1394
خسته نباشید جناب عبوری از زحمات جنابعالی تشکر داریم ولی ساری فقط مرکز شهر نیست لطفا در یکی از روزها که سری به ویلای مهدشت می زنی نیم نگاهی به ورودی جنوب شهر داشته باشید و پیاده رو پر از ماشین که حتی محصلین نمی توانند از ان عبور نمایند را هم ببینید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.