.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شوراي اداري شهرستان قائم شهر مطرح شد؛
كمك يك ميلياردو 700ميليون توماني خيران براي ساخت مدارس

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه شورای اداری قائم شهر با اشاره به برگزاری همایش مازندرانی‌های مقیم پایتخت در ماه گذشته گفت: در این مراسم و با رايزني هايي كه صورت گرفت، خیران قول مساعد جهت کمک یک میلیارد و 700 میلیون توماني را به مدارس شهرستان دادند.
وي با بیان اینکه مدارس تخریبی و معضلات مدارس شهرستان بايد شناسایی شود، افزود: در آينده اي نزديك همایش قائم شهری‌های مقیم پایتخت برگزار می‌شود.
فرماندار قائم شهر با اشاره به موفقيتهاي ورزش قائم شهر در عرصه بين الملل، گفت: اين شهرستان در سال 93، 23مدال جهانی،  17مدال آسیایی ، 23مدال بین‌المللی و 243مدال از مسابقات کشوری كسب كرد.
وي اظهار داشت: 26تیم فوتبال از شهرستان در مسابقات مختلف شرکت می‌کنند که شاخص‌ترین آنها نساجی مازندران است.
محمدي با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی لوچو، المپیاد کارگری و شطرنج در رده‌های سنی مختلف در شهرستان افزود: در دو ماه گذشته قائم شهر 5 مدال جهانی و 4 مدال آسیایی کسب کرده است.
رييس شوراي ورزش قائم شهر از برگزاري مسابقات بین‌المللی شطرنج با نام یادواره شهدا خبر داد و يادآور شد: تا این لحظه 10 تیم از کشورهای دنیا آمادگی خود را جهت حضور اعلام داشتند.
وی با اشاره به حوادث اخیر باشگاه نساجی اظهار داشت: هرکاری که برای استیفای حق بازیکنان تیم فوتبال نساجی و دفاع از مجموعه ورزشی شهرستان قائم شهر لازم است انجام می‌دهیم.
فرماندار قائم شهر با بیان اینکه مسئولين دستگاه‌هاي اجرايي در جمع‌آوری عملکرد ماهانه کوشا باشند، افزود: مدیران در پایان ماه با انتشار اقدامات انجام شده در پیشبرد اهداف مجموعه و آگاهی مردم گام بردارند.
 ساختن آینده بهتر در سایه حمایت از آموزش وپرورش است
آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیازمند کمک از سوی سایر ارگان‌ها است، اظهار کرد: ساختن آینده بهتر منوط به تقویت بنیاد آموزش وپرورش شهرستان است.
امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در دستور کار ادارات قرار گیرد، افزود: رعایت مقرارت اداری با خوشرویی، ادب و متانت همراه باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.