.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی مهری رسانه ملی و دستگاه های اجرایی مازندران به نمایشگاه جوانی جمعیت

شمال نیوز: با توجه به اینکه جامعه ایران با کاهش جمعیت روبه رو است و جمعیت کشور روبه پیری است ،  در سالروز ابلاغ سیاست های سلامت مقام معظم رهبری با رویکرد جوانان نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در چهار شهر استان مازندران همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ بر اساس برنامه ریزی وزارت بهداشت، نمایشگاه‌های با عنوان پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در سراسر کشور  و همزمان در شهرهای ساری، گلوگاه، چالوس و رامسر از روز 30 اردیبهشت ماه آغاز بکار کرد.

 این نمایشگاه در شهرستان ساری که در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپاشده است و 4 روز از افتتاح آن میگذرد، علی رغم دعوت مرکز بهداشت شهرستان ساری از تمامی دستگاه های اجرایی متاسفانه تاکنونی هیچ یک از دستگاه های اجرایی بخصوص صدا و سیمای مرکز مازندران از نمایشگاه استقبال نکردند.

این درحالی است که نرخ پایین رشد جمعیتی در کشور نگرانی هایی را ایجاد کرد که  حتی مقام معظم رهبری هم نتوانسته که نگرانی خود از این بابت را بیان نکند. بگونه ای که شاهدیم حضرت آقا در ابلاغیه ای سیاست هایی را برای ارتقای پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی بیان و بر آن تاکید داشتند و پس از آن بود که سیاست گذاران در بخش جمعیتی سیاست هایی را مبنی بر تعادل جمعیتی در کشور ریل گذاری کرده و دستگاههای مرتبط در این بخش هم فعالیت های خود را برای دست یابی به اهداف مدون آغاز نمودند.

در چنین شرایطی که تمامی دستگاه های اجرایی موظفند هریک به نحوی بعنوان متولی در این حوزه ورود پیدا کنند و از برگزاری چنین نمایشگاهی آنهم در سالروز ابلاغ سیاست های سلامت مقام معظم رهبری استقبال کنند ، متاسفانه در شهرستان ساری تاکنون این استقبال را شاهد نبودیم.

 به گزارش شمال نیوز؛ با توجه به اینکه این نمایشگاه تا 9 خرداد ماه برپا است از تمامی دستگاه های اجرایی و شهروندان مازندرانی دعوت می شود با حضور در نمایشگاه از خدمات بهداشت و درمان آشنایی نزدیک داشته و از مشاوره های رایگان نمایشگاه در واحدهای مختلف آموزش سلامت، سلامت جمعیت، خانواده و مدارس و سلامت نوجوانان و جوانان، بهداشت روان، مشاوره رایگان ازدواج، مشاوره رایگان روانشناسی، مشاوره رایگان تغذیه، ویزیت رایگان، غرفه کتاب با 50 درصد تخفیف، ایستگاه سلامتی، نمایش 60 تابلو ویژه جوانان استفاده نمایند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.322 seconds.