.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:
تاکید بر سیاستهای کلی جمعیتی در نمایشگاه پویایی و بالندگی و جوانی جمعیت

 شمال نیوز: به گفته دکتر آهنگر این نمایشگاه تحت عناوین «آمادگی برای ازدواج، ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزند آوری، زایمان و مراقبت های پس از آن، فرزند پروری، مدیریت منابع خانواده، مدیریت استرس و بحران، ناسازگاری و مدیریت آن، شیوه زندگی و اختلالات ناباروری» می باشد که به بررسی، اطلاع رسانی و آموزش این موضوعات و چالشهای پیش روی کشور خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ نادر آهنگر معاون فنی مرکز بهداشت استان مازندران در گفتگو با روابط عمومی مرکز بهداشت استان گفت: دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت ، خانواده و مدارس وزارت بهداشت با توجه به بندهایی از سیاست های کلی سلامت کشور ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری که بر ارتقای پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت و افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی تأکید کرده اند،  نمایشگاه "پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت" را در سطح 113 شهرستان و 58 دانشگاه علوم پزشکی کشور برنامه ریزی نموده است.

وی با اظهار اینکه این نمایشگاهها از  30 اردیبهشت (تاریخ ابلاغ سیاستهای کلان جمعیت توسط مقام معظم رهبری) تا 9 خرداد 1394(روز جوان) در 113 شهرستان در سطح کشور برگزار خواهند شدگفت: موضوعات نمایشگاه تحت عناوین «آمادگی برای ازدواج، ازدواج، تندرستی خانواده، بارداری و فرزند آوری، زایمان و مراقبت های پس از آن، فرزند پروری، مدیریت منابع خانواده، مدیریت استرس و بحران، ناسازگاری و مدیریت آن، شیوه زندگی و اختلالات ناباروری» می باشد که به بررسی، اطلاع رسانی و آموزش این موضوعات و چالشهای پیش روی کشور خواهد پرداخت.

دکتر آهنگر بیان داشت: در این راستا مرکز بهداشت استان مازندران همزمان با دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با هدف تداوم فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای سیاستهای کلی جمعیتی و همچنین ترویج ازدواج سالم، شاد و پایدار که در کمپین فرزند آوری در مازندران هم بر آن تاکید شده بود برگذار شود.

در پایان ایشان با ذکر این موضوع که علاوه بر نمایش تابلوهای نمایشگاه و ارائه بسته های آموزشی در خصوص موضوعات نمایشگاه، خدمات دیگری از جمله غربالگری فشار خون ( بمناسبت هفته فشارخون 27 اردیبهشت الی 2 خرداد)، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی،مشاوره ترک دخانیات( بمناسبت هفته بدون دخانیات 3 الی 10 خرداد) و ... در حاشیه این نمایشگاه انجام می گردد. اجرای برنامه های جنگ شادی ، موسیقی و برگزاری مسابقه پیامکی روزانه از دیگر برنامه های نمایشگاه می باشد.

وی از همه دست اندرکاران سلامت و همه اقشار مردم شریف استان به ویژه جوانان جهت حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورند.

به گزارش شمال نیوز؛ نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت همزمان با سراسر کشور از 30 اردیبهشت ماه آغاز و تا 9 خرداد ماه در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری برپا است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.