.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک ادا ره کل راه آهن شمال به مناسبت اعیاد شعبانیه

  شمال نیوز: مدیر کل راه آهن شمال طی پیامی سالروز میلاد سرورآزادگان حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد باب الحوائج حضرت اباالفضل(ع) و  روز جانباز  و میلادامام زین العابدین (ع) را تبریک گفت.

  به گزارش شمال نیوز؛ ی مدیر کل راه آهن شمال طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به همه هموطنان عزیز تبریک گفت.

یوسف گران پاشا در این پیام بیان کرد: سوم شعبان، روز پاسدار، روز مردان و زنانی است که همچون دژی مستحکم، آگاهانه و شجاعانه مانند مقتدای خود امام حسین (ع) در جهت دفاع از ایران سربلند و رسیدن به حق از هیچ کوششی دریغ نکرده وهمواره نقش محوری در دفاع از ارزشهای جامعه  ایفا میکنند. چهارم شعبان نیز به حرمت وجود غیور مردان و زنان صبوری که با الگو گرفتن از جانباز دشت کربلا درس ایثار و وفاداری را آموخته اند و در دفاع از خاک پاک ایران و ملت عزیز، به افتخار جانبازی نائل شده اند ،  به نام روز جانباز نامگذاری شده است.

گران پاشا تصریح کرد: با توجه به نامگذاری این اعیاد به روزهای بزرگداشت پاسدار و جانباز، باید اهمیت آن برای نسل جوان و نوجوان جامعه یادآوری شود.

وی ادامه داد: وظیفه همه افرادی است که در مباحث فرهنگی و اجتماعی مسئولیت دارند، این است که در راستای پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انتقال آنها به نسل جوان و آشنایی آنها با مفاهیم اسلامی تلاش کنند.

مدیر کل راه آهن شمال در خاتمه ضمن پاسداشت همه فداکاری‌ها و مجاهدات‌های پاسداران جان بر‌کف و نیز جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان صبور این مرز وبوم ‌فرا رسیدن این ایام را خدمت مردم عزیز ایران اسلامی تبریک گفت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.423 seconds.