.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سایت نرماب دوسر به آرمان شمال تغییر یافت

 شمال نیوز: با افزایش جمعیت جهانی و پیشرفت دانش و تکنولوژی و تبدیل شدن جهان به دنیای اطلاعات و ارتباطات، برآن شدیم با حضور در عرصه رسانه علاوه بر انعکاس اخبار و وقایع شمال کشور، در رشد و تعالی مطبوعات و رسانه سه استان (مازندران، گیلان و گلستان) سهیم باشیم.

با همین نیت کار خود را گام به گام و از منطقه ای محروم در چهاردانگه آغاز کردیم و در ادامه با گسترش فعالیت و حرکتی رو به جلو اهداف بزرگ تر خود که همان حضور فعال در جمع رسانه های استانی و شمالی است دست یافتیم.

به گزارش شمال نیوز؛  پایگاه خبری نرماب دوسر از سال 1392 برای بررسی و تحلیل مشکلات و معضلات بخش چهاردانگه ساری به جمع رسانه های چهاردانگه پیوسته است.

پس از گذشت 2 سال از فعالیت پایگاه خبری نرماب دوسر با پیشنهاد بازدیدکنندگان و همکاران این سایت به کار در حوزه شمال کشور با برطرف کردن ضعف ها و نقص های قبلی و اضافه کردن بخش های متنوع و مخاطب پسند، و با در اختیار گرفتن نیروهای مجرب برای پوشش اخبار مهم شمال کشور از امروز با نام جدید '' آرمان شمال'' با آدرس اینترنتی (www.armanshomal.ir) آغاز بکار کرد.
بر اساس این گزارش؛ حوزه فعالیت پایگاه خبری آرمان شمال در 4 موضوع خبر، عکس، فیلم و صدا در تمامی بخش‌ها میباشد.


لازم بذکر است پایگاه خبری تحلیلی آرمان شمال از نویسندگان ، صاحب نظران و اهالی قلم استان‌های مازندران، گیلان و گلستان برای همکاری در ستون های مختلف دعوت به عمل می آورد.

 نرماب دوسر نام منطقه ای در بخش چهاردانگه شهرستان ساری میباشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.357 seconds.