.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکانات طرح ملی امداد و نجات ساحلی در حد استانی است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تجهیزات و زیرساختهای موجود در طرح ملی ساماندهی دریا و امداد و نجات ساحلی در حد استانی است.

به گزارش شمال نیوز، مهدی ولی پور پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از طرح های امداد و نجات ساحلی مازندران در ساری یادآور شد: طرح ساماندهی تیمهای امداد و نجات در واقع یک طرح ملی است اما تجهیزات آن در حد استانی است.

وی بر لزوم تجهیز و ارائه امکانات به طرح های ساحلی تاکید کرد و گفت: سال قبل با افزایش پست های شنا و تحت پوشش قراردادن ۱۴۴ نقطه ممنوعه، شمار غریق در استان ۵۲ درصد کاهش یافت.

ولی پور با بیان اینکه امسال در ۱۶ نقطه ساحلی طرح های ساماندهی دریا در دست اجراست گفت: امیدواریم با تامین زیرساختهای مورد نیاز شاهد کاهش غریق در استان باشیم.

وی شمار پایگاههای امداد ساحلی را سه پایگاه، ۱۷ شعبه دفتر نمایندگی و ۳۳ پایگاه امداد و نجات بیان کرد و گفت: ظرفیت انبارهای امدادی نیز به هشت هزار متر مربع رسیده است.

حسین درویشی، معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور نیز با تاکید بر توسعه کیفی پایگاههای امداد و نجات بیان داشت: در حال حاضر ۵۰۰ پایگاه امداد و نجات در کشور فعالیت دارند.

وی یادآور شد: باید از تجریبات استانهای شمالی برای تدوین دستورالعمل های اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی بهره گرفت./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.678 seconds.