.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنور انتخابات اسفند 94 داغ تر می شود
در همایش اصولگرایان و اصلاح طلبان مازندران چه گذشت ؟
شمال نیوز : با گرم شدن تدریجی تنور انتخابات و تلاش طیف های مختلف برای تصاحب بیشتر کرسی های بهارستان ، همایش سیاسی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در روز پنج شنبه در مرکز استان برگزار شد ....

شمال نیوز : با گرم شدن تدریجی تنور انتخابات و تلاش طیف های مختلف برای تصاحب بیشتر کرسی های بهارستان ، همایش سیاسی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در روز پنج شنبه در مرکز استان برگزار شد .

اصولگرایان در حسینیه عاشقان کربلا / اصلاح طلبان در سالن اجتماعات تامین اجتماعی

همایش اصولگرایان در حسینیه عاشقان کربلای ساری و همایش اصلاح طلبان نیز  در سالن تامین اجتماعی در ساری برگزار شد.

در همایش اصولگرایان که با عنوان فرصت‌ها و چالش‌های گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد علاوه بر حسین شریعتمداری، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و علی‌اصغر شکروی قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) حضور داشتند .

 شکروی:

فتنه گران 88 مغلوب مردم شدند

قائم مقام موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در سخنانی با اشاره به اینکه در فتنه 88 سخت‌ترین شکست را فتنه‌گران از مردم دریافت کردند، اظهار داشت: ملت ایران همواره با تحریم‌ها مقابله می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر شکروی افزود: مازندران استانی است که به فرموده مقام معظم رهبری در خط مقدم انقلاب اسلامی همواره پیشگام شدند و در برابر توطئه‌ها سینه سپر کردند؛ امروز نیز خطه مازندران به وجود جمعیتی مومن مفتخر است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این همایش گامی ‌در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت باشد، افزود: باید با شناسایی و بررسی گفتمان انقلاب اسلامی آسیب‌ها و موانع بر سر راه ترویج و گسترش این گفتمان را برطرف کنیم.

مهرداد بذرپاش:

کسی جرأت فروش کشور را ندارد

به گزارش تسنیم؛ مهرداد بذرپاش نیز در همایش فرصت‌ها و چالش‌های گفتمان انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان کربلای ساری، با اشاره به اینکه فصل جدیدی از مذاکرات در دولت جدید آغاز شده است، اظهار داشت: تحریم‌ها در حالی قرار است کاهش یابد که فعالیت‌‌های هسته‌ای نیز کاهش می‌یابد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: در مذاکرات ژنو از سوی آژانس پول‌های بسیاری از ایران بلوکه شده و هنوز پاسخ درستی در بیانیه لوزان در این رابطه داده نشده است.

بذرپاش با بیان اینکه انتشار بیانیه لوزان در زمانی که قرار بود، سه ماه بعد از آن توافق کنیم ضرورتی نداشت، افزود: در صورت غیرالزام آور بودن انتشار این بیانیه، ضرورتی برای انتشار آن وجود نداشت.

وی در ادامه با بیان اینکه لوزان سند مادر ژنو بوده و تنها 9 بند آن با ژنو مغایرت دارد، تصریح کرد: این بیانیه سراسر اشکال بوده و باید نسبت به تصحیح آن برای توافق نهایی گام برداشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مادامی که این کشور رهبری دارد، کسی جرأت فروش کشور را ندارد، افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران که امین مردم هستند نباید کاری کنند با تساهل و تسامح به ملت آسیب وارد شود.

وی با اعلام اینکه ما هنوز جایگاهی در شورای حکام نداریم بنابراین ضرورتی ندارد که این شورا بخواهد در مذاکرات هسته‌ای برای ما تصمیم‌گیری کند، گفت: امروز در شرایطی با آمریکایی مذاکره می‌کنیم که آن کشور از سال‌های متمادی دشمن ایران است.

بذرپاش با بیان اینکه دموکرات‌ها و جمهوری‎‌خواهان آمریکا هر دو ایران را دشمن می‌دانند، افزود: سیاست این دو جریان برای ارتباط با ایران از طریق دو قدرت نرم و نزاع است.

حسین شریعتمداری:

توافق هسته ای در شرایط فعلی به نتیجه نمی‌رسد

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: هویت اسلام گسترش عدالت است، اسلام و غرب در ماهیت با هم درگیر هستند و کسانی که نسخه آشتی می‌پیچند ماجرا را نمی‌دانند.

حسین شریعتمداری هم در همایش فرصت‌ها و چالش‌های گفتمان انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان کربلای ساری، اظهار داشت: اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و باید صحنه را آن طور که هست، بینیم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه اگر اسلام ناب بر کرسی حاکمیت نمی‌نشست، استکبار در مهار انقلاب اسلامی پیروز می‌شد، تصریح کرد: اسلام ناب ظلم‌ستیز است و اسلامی که ظلم‌ستیز نباشد، اسلام نیست.

شریعتمداری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران موجودیت استکبار را به خطر انداخته است، افزود: هویت اسلام ناب، مقابله با ظلم و گسترش عدالت است؛ آنانی که نسخه آشتی با استکبار را می‌پیچند از ماجرا بی‌اطلاع هستند.

وی با بیان اینکه توافق هسته‌ای محال است، گفت: مخالف توافق نیستیم ولی توافق در شرایط فعلی به نتیجه نمی‌رسد. مشکل ایران با کشورهای استکباری مشکل هسته‌ای نیست، بلکه اساسی‌ترین اختلاف ایران در این بوده که آمریکا دست از مظلوم‌کشی و جنگ‌ستیزی در کشورهای منطقه برنداشته است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: چالش هسته‌ای صرفاً تابلوی هسته‌ای دارد و ماهیت آن هسته‌ای نیست، بلکه موضوع آن اقتدار انقلاب اسلامی است، بنابراین در مذاکرات هسته‌ای نمی‌توانیم به نتیجه برسیم. از سوئی شاهد آن هستیم که حریف در مذاکرات به‌دنبال این است که همچنان به استکبارگری خود در کشورهای اسلامی ادامه دهد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه هدف اصلی استکبار از مذاکره، تهاجم فرهنگی به نهضت‌های اسلامی است، گفت: نباید فریب تبلیغات دشمن را بخوریم و به آسانی مذاکره کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن آن است که ملت ایران نداند ‌در کدام نقطه رفیع و برجسته ایستاده است، افزود: تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید هوشیار باشد تا به آسانی گول خدعه استکبار را نخورد.

شریعتمداری با اشاره به جنگ اخیر در عربستان، گفت: سعودی‌ها هیچگاه توان جنگ را ندارند و به‌زودی از یمن خارج شده و تفکر اسلامی در این کشور متبلور می‌شود.

 سید هادی خامنه ای:

 اصلاح طلبان حفظ انقلاب را وظیفه خود می دانند

حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای در جشن میلاد شعبانیه اصلاح‌طلبان مازندران در شهرستان ساری با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان باید مفتخر باشند که پیرو راه امام حسین (ع) در جامعه هستند و برای اصلاح جامعه تلاش می‌کنند، اظهار کرد: بعد از هر حرکت بزرگ در جامعه، اصلاحات امر مرسوم و مشخصی است.

وی افزود: چون در یک تحول بزرگ، بعد از مدتی کوتاه یا نیمه‌کوتاه، مخالفان واقعی که تظاهر به دوستی دارند، تخریب را شروع می‌کنند که در تحول و بعثت پیامبر اسلام هم چنین اتفاقی رخ داد.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) تصریح کرد: از روزی که انقلاب شکل گرفت، اصلاحات و نغمه انتقاد درست هم کلید خورد.

 
وی با اشاره به اینکه اصلاحات بعد از حرکت بزرگ در تاریخ امری مرسوم است  و این موضوع در دوران پیامبر (ص) نیز وجود داشت، اظهار کرد: اصلاحات و تعهد اصلاح‌طلبی و داشتن نغمه انتقاد درست نسبت به مسائل از روزهای اول انقلاب اسلامی در کشور کلید خورد و در همان روزهای عده‌ای نگران امور بودند و مسائل و مشکلات را با امام خمینی (ره) در میان می‌گذاشتند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ر ه) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بزرگ است و مسائل آن نیز بزرگ است و همه اصل را بر حفظ نظام اسلامی گذاشتند، افزود: اصلاح‌طلبان نیز حفظ انقلاب اسلامی را وظیفه خودشان می‌دانند، در دوران انقلاب و بعد از آن در دوران دفاع مقدس نیز افرادی با تفکر اصلاح‌طلبی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با هر تابلویی که باشند، دلسوز نظام هستند و چهارچوب نظام را قبول دارند، گفت: در بین اصلاح‌طلبان سربازان بی‌نام و نشان وجود داشته  و دارند و بیشتر آنها آگاهان جامعه هستند و همیشه نخستین کسانی که نسبت خطر را احساس می‌کنند، افرادی آگاه هستند و اصلاح‌طلبی با آگاهی و دلسوزی عجین است و با این تعریف ادعا می‌کنیم اگر کسی این خصوصیت را نداشته باشد از ما نیست.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) اضافه کرد: اصلاح‌طلبی با اعتدال همراه است و منظور از اعتدال مسامحه و بی‌تفاوت بودن نسبت به مسائل نیست، خروج از جاده اصلی درست نیست در راه اصلاح‌طلبی باید از راهی که ما را به مقصد می‌رساند گذر کنیم، اعتدال دوری از افراط و تفریط است.

وی درباره فعالیت مجمع نیروهای خط امام (ره) گفت: این مجمع ماهیت حزبی دارد، در دو دهه فعالیت خویش را آغاز کرد و زمانی مجوز دریافت کردیم که امیدی به دریافت فعالیت ما نبود و با پیگیری افراد وابسته به خط امام(ره) مجوز فعالیت این مجمع دریافت شد.

خامنه‌ای در ادامه با اعلام اینکه تاریخچه اصلاح‌طلبی مربوط به سال 76 نیست، خاطرنشان کرد: فعالیت اصلاح‌طلبی از ابتدای انقلاب اسلامی شروع شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه آزادی قسمتی از عدالت است، خاطرنشان کرد: آزادی لازمه عدالت است، آزادی فکر و اندیشه باید در جامعه وجود داشته باشد، کار فکری و فرهنگی موثرترین فعالیت است، سیاسی‌ترین فعالیت‌ها در حال حاضر فعالیت فرهنگی است.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با اشاره به فعالیت داعش در برخی از کشورهای همسایه گفت: افرادی داعش را ایجاد کردند که بهتر از ما فهمیدند که اندیشه می‌تواند در بین ملت‌ها نفوذ کند، داعش زائیده تکنولوژی پیشرفته غرب است، برنامه‌ریزان اروپایی پشت سر تفکرات داعشی قرار دارند و این اقدامات برنامه‌ریزی و حساب شده است.

وی اضافه کرد: انسان خاصیتش فکر و اندیشه است، از اول انقلاب اسلامی فعالیت دانشجویی جزء فعالیت تعیین‌کننده و اثرگذار سیاسی بود.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) در ادامه با اعلام اینکه ایادی غرب به‌راحتی درباره فعالیت داعش سخن و حرف می‌زنند، افزود: همین افرادی که از داعش حمایت می‌کنند اجازه بحث درباره هولوکاست را نمی‌دهند، بررسی درباره فعالیت رزیم صهیونیستی و علل به‌وجود آمدن آن جزء خط قرمز آنها است.

وی در ادامه خواستار توجه به مباحث کتاب‌خوانی در کشور توسط دانشجویان شد و گفت: سال‌هاست که جوانان ما از کتابخوانی دور شدند، کتاب خواندن موجب می‌شود که از همه مسائل در دنیا آگاه باشیم، مباحث دینی را یاد بگیریم و باید مباحث دینی را یاد بگیریم و اجازه ندهیم به جوانان ما انگ‌های نادرست بزنند.

خامنه‌ای بیان با اشاره به اینکه جوانان ما باید بدانند دموکراسی سوغات غرب نیست، حضرت علی (ع) در دوران خویش به مسئله دموکراسی و مشارکت مردم در حکومت‌داری تاکید داشتند، خاطرنشان کرد: باید با مطالعه نسبت به حقوق خودمان اطلاع کافی داشته باشیم و دیگران را نیز با این حقوق اساسی آشنا کنیم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) اضافه کرد: احزاب باید تقویت شوند، شورای اصلاح‌طلبان را نیز باید تقویت کنیم، راه و روشی سازنده را در پیش بگیریم تا در انتخابات آتی زمینه پیروزی اصلاح‌طلبان را فراهم کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.323 seconds.