.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آن مرد با لباس سبز آمد
عماد رستمی

شمال نیوز: عماد رستمی - چه خوش یمن است وقتی در آستانه ماه شعبان المعظم و ولادت سرور و مولای همه آزادگان جهان و پاسدار واقعی اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اتفاقی رخ می دهد که سال هاست بسیاری از جوانان انقلابی آرزوی آن را داشته اند. سال هاست نسل های دوم و سوم انقلاب رویای دیدن اسطوره های خود را در لباسی که شأن آنهاست در ذهن پرورانده اند.

وقتی جنگ تمام شد خیلی ها خواستند بگویند ما هم بودیم، خیلی ها هم البته خواستند بگویند ما نبودیم! اما در این میان بودند کسانی که سکوت اختیار کرده و در سنگرهای دیگر خالصانه به جهاد در راه خدا و خدمت به این مرز و بوم ادامه دادند. بگذریم که در همین حال افرادی هم از سر نادانی یا عقده گشایی در زمین دشمن بازی کرده و با واگویه به اصطلاح رازهای جنگ خواستند اسطوره های غیرت و شرف را خائن معرفی کنند. 


از آن روزهای سراسر دفاع و حماسه و از آن رشادت ها اما، برای ما جوان ترهای انقلاب تنها خاطراتی مانده است، خاطراتی عجین شده با شهدا و کسانی که ماندند تا یاد شهدا بماند و تو ای فرمانده! از سلک همانانی که معتقدم مانده ای تا ما و فرزندان ما با دیدنت آن روزها را به یاد آورده و رایحه خوش زمانه ایثار و شهادت را استشمام کنیم.

فرزندان برومند انقلاب اسلامی در سرتاسر مرزهای عقیدتی محور مقاومت، امروز وقتی پایداری تو و برادرانت را در عرصه دفاع از تمامیت حریم ولایت و اسلام ناب مشاهده می کنند، انگار خون همرزمان شهیدت در رگ هایشان جاری می شود و همین حس آزادگی و ظلم ستیزی روح بلند مقاومت را در آنان زنده نگاه می دارد.

امروز وقتی تو را در آن لباس سبز خاطره انگیز دیدیم گویا همه رشادت ها، خاطرات و آن نگاه نافذت که غیرت اسلامی ـ ایرانی از آن لبریز بود، برای ما زنده شد. امروز وقتی دیدیم پشت سر و به پشتوانه رهبرمان ایستاده ای همه چیز برایمان گواراتر نمود. امروز وقتی بغض فروخفته چندین ساله ات به ناگاه شکست و طنین الله اکبرت در پی کلام «پاسداران انقلاب بیدار و هوشیارند» در میدان پیچید و خیل پاسداران جوان را به پاسخ واداشت، احساس کردیم این صدا چقدر آشناست، الله اکبری که بچه های انقلاب سال ها منتظر بودند تا بار دیگر آن را از زبان فرمانده بی بدیل خود بشنوند.

فرمانده! این لباس به شما می آید. همه ما منتظریم تا یک بار دیگر به اذن نائب امام غائبمان غریو «یا علی ابن ابیطالب» تو را از پشت بیسیم فرماندهی شنیده و به عشق شهادت بر هیمنه پوشالین دشمنان اسلام بتازیم. انشاءالله در همین لباس به آرزویت که همانا شهادت در راه خداست برسی، که خداوند متعال خود فرمود: «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن يَنتَظِرُ و َما بَدَّلوا تَبديلًا».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.