.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی گیلان خبر داد
کشف سکه‌های دوره ساسانی در گیلان
فرمانده انتظامی گیلان از کشف سکه‌های طلای دوره ساسانی به ارزش 13 میلیارد و 355 میلیون ریال در این استان خبر داد. خبرگزاری فارس: کشف سکه‌های دوره ساسانی در گیلان  

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سردار ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت دو نفر در امر قاچاق و فروش عتیقه در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: ماموران پلیس موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با کسب مجوز قضایی از واحد مسکونی افراد مذکور بازدید کردند و توانستند تعداد 2 هزار و 650 سکه عتیقه طلا و دو تکه سنگ محک را کشف و ضبط کنند.

قائدرحمتی از دستگیر دو متهم پرونده سکه‌های عتیقه در آستانه‌اشرفیه خبر داد و بیان کرد: دو رشته دستبند فلزی بدون شماره سریال و یک عدد اسپری اشک‌آور با نشان ناتو، یک دستگاه بی‌سیم دستی، دو عدد بست پلاستیکی و دو عدد پلاک خودرو با ارقام دست‌کاری شده از متهمان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی گیلان ارزش ریالی سکه‌های کشف شده را 13 میلیارد و 355 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی اشیای کشف شده مربوط به دوره ساسانی است.

وی با بیان اینکه متهم ردیف نخست پرونده مذکور دارای 19 فقره سابقه کلاهبرداری و اخاذی است، تصریح کرد: متهم ردیف دوم دارای چهار فقره سابقه کیفری است و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

*پلمب واحدهای صنفی متخلف در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا نیز در جلسه مذکور به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی اصناف بدون پروانه کسب در آستارا اشاره کرد و گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی از 780 واحد صنفی به‌طور محسوس در آستارا بازدید کردند.

رحیم مهدی‌زاده به بازدید از 2 هزار و 750 واحد صنفی به صورت نامحسوس در آستارا اشاره کرد و افزود: 25 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی، فعالیت بدون مجوز و نداشتن پروانه کسب پلمب شده است.

وی با بیان اینکه پلیس با تداوم و تشدید اقدام‌های کنترلی و نظارتی بر واحدهای صنفی در صدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.319 seconds.