.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات قتل زن جوان مازندرانی از زبان قاتلان+تصاویر
شمال نیوز: ماجرای غم‎انگیز قتل یک زن ۲۱ ساله میاندورودی که نوزادی دو ماهه داشت در ۱۵ روز گذشته در حالی دیروز با تشییع وی به پایان خود نزدیک می‌‏‌شود که علاوه بر جنبه کیفری و قضایی، رسیدگی به ریشه‎های وقوع آن و کمبودهای امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌‎تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد.

 شمال نیوز: زن جوانی در میاندورود که برای رفتن به دندانپزشکی از خانه‌اش خارج شده بود به سرنوشت مرگباری گرفتار شد.
اعترافات هولناک 3 حیوان انسان‌نما/جزئیات قتل زن جوان مازندرانی از زبان قاتلان+تصاویر
در نخستین اقدام مأموران پلیس میاندورود به تحقیقات محلی از کسانی پرداختند که زن جوان را هنگام خروج از خانه و سوار شدن به خودروی مسافرکش دیده بودند.

یکی از شاهدان ماجرا در این‌باره به پلیس گفت: عصر بود که این زن را دیدم، به کنار خیابان آمده و به انتظار خودروی مسافربر ایستاده بود، دقایقی بعد یک خودروی مشکی رنگ در مقابلش توقف کرد او هم سوار شد.

با وجود اینکه مأموران توانسته بودند سرنخ‌هایی از این ماجرا به‌دست آورند اما هیچ‌کس شماره‌ای از پلاک این خودرو به‌خاطر نداشت و این موضوع تحقیقات پلیس را با بن‌بست تحقیقاتی روبه‌رو کرده بود.

در همین راستا وقتی عملیات تجسسی پلیس میاندورود به مشکل خورد و به‌دلیل جو بدی که با انتشار اخبار و شایعات گوناگون درباره این ماجرا در سطح شهرهای هم‌جوار منتشر شده بود، به دستور سردار جعفری‌نسب فرمانده انتظامی مازندران تیم‌های مختلفی از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرهای ساری، نکا، گلوگاه، بهشهر و قائم‌شهر تشکیل شد و تجسس‌های گسترده‌ای برای ردیابی زن گمشده در دستور کار قرار گرفت.

این در حالی بود که بررسی دوربین‌های نصب‌شده در مسیر حرکت این خودرو نیز نتوانست تأثیر زیادی در ردیابی این خودرو و زن داشته باشد، در چنین شرایطی بود که پایش تصویری روی همه دوربین‌های موجود در مسیر تا خروجی‌های استان، از سوی تیم‌های مختلف تخصصی پلیس آغاز شد و تصاویری از زن ناپدیدشده در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفت.

در حالی که دو هفته از آغاز عملیات تجسسی پلیس می‌گذشت و اطلاعات مربوط به همه خودرو‌های سیاه‌رنگ موجود در منطقه مورد بررسی‌های دقیق و کار‌شناسانه قرار گرفته بود، مأموران روی نام یکی از صاحبان خودرو که از تبه‌کاران سابقه‌دار بوده و در منطقه جامخانه در شرق مازندران ساکن بود مظنون شده و او را تحت مراقبت‌های نامحسوس خود قرار دادند.


بدین‌ترتیب پلیس در تعقیب و مراقبت‌های پنهانی خود متوجه حرکات غیرعادی این تبه‌کار شده و او را بازداشت کرد؛ مرد جوان در حالی که خود را بی‌اطلاع از سرنوشت زن گمشده نشان می‌داد، سعی کرد مسیر تحقیقات مأموران را به گمراهی بکشاند اما وقتی با به‌دست آمدن آثار و نشانه‌هایی از این زن در خودرویش روبه‌رو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید.

این مرد گفت: روز حادثه همراه یکی از دوستانم در حال پرسه‌زنی بودیم که متوجه زن جوانی در حاشیه خیابان شدیم، او را سوار کردیم، از وضعیت ظاهری‌اش این‌گونه بر می‌آمد که وضع مالی خوبی دارد.

بعد از مسافتی در فرصتی مناسب دوستم بسرعت از صندلی جلو به عقب رفت و با چاقو او را تهدید کرد تا ساکت بماند اما او مقاومت کرده و سعی کرد خود را از خودرو بیرون بیندازد.

در این هنگام دوستم چند ضربه چاقو به او زد، سرش را زیر صندلی کرده و به سمت جنگل‌های اطراف شهر نکا رفتیم، در آنجا اموال او را برداشتیم اما با توجه به اینکه می‌ترسیدیم از سوی او شناسایی شویم پیکر نیمه‌جانش را به داخل دره‌ای در جنگل‌های قرمرض نکا انداختیم، بعد از دقایقی احساس کردیم شاید زنده مانده باشد، بنابراین داخل دره رفته و او را کشتیم.

با توجه به این اعترافات هولناک، مأموران به‌سرعت وارد عمل شدند و هم‌دست دیگر او را نیز بازداشت کردند، با اطلاعاتی که این دو جنایتکار درباره محل‌‌ رها کردن جسد زن جوان در اختیار مأموران قرار داده بودند، پلیس به آنجا مراجعه کرده و قسمت‌هایی از جسد را که سالم مانده بود به دست آورد.

مأموران برای اطمینان از اینکه جسد متعلق به زن جوان است، آن را به پزشکی قانونی انتقال دادند، اقدامات ابتدایی کار‌شناسی و بررسی گروه‌های خونی، فرمول دندانی، بررسی استخوانی و دی‌ان‌ای که انجام گرفت، مشخص شد این جسد مربوط به زنی است که تقریباً ۱۴ روز پیش به قتل رسیده است.

در همین راستا به دستور بازپرس ویژه دادسرای نکا دو تبه‌کار تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفتند، فرمانده پلیس مازندران نیز با اشاره به چگونگی شناسایی عاملان قتل این زن جوان افزود: با توجه به پیچیدگی و حساسیت این ماجرا، اقدامات ویژه امنیتی و پلیسی در دستورکار پلیس‌های تخصصی و فرماندهی پلیس ساری، نکا، بهشهر و میاندورود قرار گرفت.

وی افزود: پس از گذشت دو هفته کار شبانه‌روزی، سرانجام مأموران پلیس آگاهی استان رد دو مظنون اصلی این پرونده را شناسایی کردند.

سردار جعفری‌نسب با اشاره به شناسایی مخفیگاه مظنونان، از هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری آنان خبر داد و بیان کرد: این جنایتکاران در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند و در اظهارات خود عنوان داشتند در روز حادثه این زن را با انگیزه سرقت جواهرات و وجه نقد، سوار بر خودروی شخصی کرده و با انتقال وی به یکی از روستاهای حومه ساری او را به قتل رساندند و پس از سرقت طلا‌هایش، جنازه وی را در یکی از مناطق جنگلی نکا‌‌ رها کرده‌اند.

جعفری‌نسب با بیان کشف جسد این زن از شناسایی و دستگیری عامل سوم این جنایت که به فروش اموال مسروقه اقدام کرده بود، خبر داد و گفت: در این رابطه سه خودرو از این قاتلان کشف و پس از تشریح صحنه‌های این جنایت تحویل مراجع قضایی شدند.


* رسیدگی فوق‌العاده

امام جمعه میاندورود نیز درباره این جنایت گفت: اقدام قضایی در حادثه قتل زن جوان میاندورودی سریع‌تر انجام شود.

حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه‎های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به وقوع حادثه ربایش و قتل یک زن میاندورودی با ابراز تأسف از وقوع این رویداد بیان کرد: علاج واقعه باید قبل از وقوع کرد زیرساخت‎های امنیتی در شهرستان باید تقویت شود.

وی با بیان اینکه نصب دوربین و تجهیزات پایش تصویری در نقاط حساس و جرم‎خیز کار سختی نیست و باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: این کار احتیاج به بودجه زیادی ندارد و می‌‎توان از روش‎های مختلف این بودجه را تأمین کرد.

خطیب جمعه شهر میاندورود ایجاد پایانه مسافربری در شهرستان برای ساماندهی مسافربرهای شهری و روستایی و بین‎شهری را بسیار مهم دانست و با بیان اینکه من تا‎به‎حال این ساماندهی را در میاندورود ندیده‎ام، گفت: برخی نقاط مرکز تجمع برای مسافربرانی است که هیچ راننده‎ای مجوز و ساماندهی قانونی ندارد، در همه شهرستان این مشکل را داریم و در هیچ نقطه‌‏ای تاکسی و خودروی تابلودار و شناسنامه‎دار که مردم بشناسند و اطمینان کنند، وجود ندارد.

این مسئول با تأکید بر اینکه هیچ مرد یا زنی علاقه‏مند به سوار شدن به خودروی مسافربری غیرمطمئن و بدون شناسنامه نیست، ادامه داد: هیچ‌کس به‌دنبال این خطر و ریسک نیست اما یک مسافر میاندورودی باید چند ساعت در روستای خود یا کنار جاده بایستد تا تاکسی یا خودروی شناسنامه‎داری از ساری یا نکا بیاید و او را سوار کند؟

رسولی رفع این مشکل مردم را نیازمند همت مسئولان دانست و گفت: من نمی‌‎گویم که اعتبارات به وفور پیدا می‌‎شود اما کمبودهای زندگی مردم گلایه و اعتراضی است که بار‌ها بیان شده و نمی‌‎دانم چرا هنوز فکری نشده زیرا تا این مشکلات ساماندهی نشود، احتمال وقوع وقایع مشابه اتفاق اخیر وجود دارد.

امام جمعه شهر سورک مرکز میاندورود با بیان اینکه گاهی دختر، پسر یا پیرمرد میاندورودی می‌‎خواهد سوار بر یک خودرو شود و به اداره‎ای برود تا چه زمانی باید معطل شود تا یک خودروی مطمئن پیدا شود، افزود: تقاضای مردم از فرماندار، شهردار، شورای اسلامی، دهیاران و نیروهای انتظامی و نظامی رفع مشکل دوربین کنترل تصویری و راه‎اندازی سامانه حمل‌ونقل عمومی در سریع‎ترین زمان ممکن است.

وی در پایان با تأکید بر تسریع در صدور و اجرای حکم مجرمان حادثه ربایش و قتل زن جوان میاندورودی خاطرنشان کرد: هرچند بررسی یک پرونده قضایی فرایند خاص خود را دارد و کسی منکر این فرایند نیست اما مشمول زمان شدن، فلسفه احکام قضایی را از بین می‌‎برد و این مسأله در بین مردم ایجاد نارضایتی می‌‎کند.

ماجرای غم‎انگیز قتل یک زن ۲۱ ساله میاندورودی که نوزادی دو ماهه داشت در ۱۵ روز گذشته در حالی دیروز با تشییع وی به پایان خود نزدیک می‌‏‌شود که علاوه بر جنبه کیفری و قضایی، رسیدگی به ریشه‎های وقوع آن و کمبودهای امنیتی و زیرساختی شهرستان می‌‎تواند راه را برای تکرار این حوادث تلخ ببندد. / ایران/250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 ارديبهشت 1394
خدا لعنتشون کنه یه نوزاد بی مادر شد باید روزی صد بار زجرکش بشن اعدام واسشون کمه
پاسخ ها به این نظر
علی 30 ارديبهشت 1394
باید بدن ملت خودشون دربارشون تصمیم بگیرن و خودشون حکمو اجرا کنن
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
خدا بیامرزه اشکم در اومد
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
حتما باید جان یکی گرفته بشود خانواده ای داغدار شوند تا مسئولین به فکر افتند ! چرا پیشگیری نمی کنند؟ چرا آینده نگری نمی کنند؟ جایگاه مدیریت در کشور ما واقعا کجاست؟ چقدر اسیر روزمره گی شدیم ؛ آنقدر غرق در حاشیه شدیم که از کنار مشکلات راحت می گدریم ؛ آخه یه مسئول دلسوز پیدا نمی شه مشکلات را شناسایی ، ریشه یابی و پیشگیری کنه؟ واقعا همچین معضلی قابل پیش بینی نبود ؟ مسئولین چرا اینقدر دیر ؟! !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
کاملا" درسته .متاسفنه در کشور ما در هیچ زمنه ای کلا" پیشگیری معنا نداره و پس بروز یک رخداد غم انگیز همه دست بکار میشن و کلی بیانیه صادر میشه و بعد از مدتی همه دچار فراموشی میشن . مسئولین محترم هم باید به کم کاریهای خودشون اقرار کنن و فقط با دستگیری مجرمان و محاکمه آنان مشکلات امنیتی حل نمیشه.
what to do what not to do? 15 مرداد 1394
سلام
باز خوبه اینا برای نیازشون سرقت کردند و مرتکب قتل شدند که تاسف داره ولی تاسف بد تر از اون رو باید برای اون بچه پول دار هایی خورد که برای هیجان میرند دزدی تا از روزمرگی در بیاند
واقعا این افراد جای فکر کردن برای مسئولین رو گذاشتند؟؟؟؟
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
امیدی به اعدام اینا نیست وقتی بابای سرهنگ دارن....
پاسخ ها به این نظر
آشناس 27 ارديبهشت 1394
بابای بدبخت اون قاتل سکته کرده و گفته اگه قانون کار پسرم رو تموم نکنه خودم میام صندلی زیرپاشو میکشم و میکشمش
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
چه بابای قانون مندی که با این حرفشم داره میگه بر خلاف قانون عمل میکنه!!! همونجوری که با پارتی بازی یه صابقه دار رو جذب شهرداری کرد
ناشناس 31 ارديبهشت 1394
ایشالا اعدام میکنن
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
چرا هزینه نمی کنیم مسئولین اگر در جای جای شهر نقاط مهم مرکز شهر نقاط حادثه خیز دوربین باشه اصلا افرادی فکر خلاف هم به سرشان نمی زنه ؟ چرا نمایندگان محترم نمیان برای مسائل امنیتی کشور و نصب دوربین و صایر اقدامات امنیتی در مجلس بودجه تصویب کنند از اعتبارات عمرانی هر شهر درصدی را خوب به نصب دوربین و ... اختصاص بدند بهتر از اینه که با ترس و لرز سوار ماشین شیم یا خدای ناکرده خانواده ای عزادار شند ؟ خواهشا یه نماینده دلسوز پیدا شه و روی نصب دوربین و اختصاص بودجه های عمرانی شهر و روستاها به این امر در مجلس فکری کنه ؟ و به فوریت در مجلس مطرح شود ؟
نماینده دلسوز نبود؟!
پاسخ ها به این نظر
ali 28 ارديبهشت 1394
اره پدره سکته کرده و خودش گفته خودم اعدامش میکنم
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
خدایا نبخششان عجب آدمهایی پیدا می شند فقط اعدام تا درس عبرت بشه واسه بقیه
امضا محفوظ 27 ارديبهشت 1394
خدا لعنتشون کنه
ناشناس 27 ارديبهشت 1394
شما را به خدا قبل از چهلم این خانم ، سه حرام زاده پست لعنتی کثافت لجن آشغال را در داخل همان ماشین گذاشته و با 5000 لیتر بنزین سوپر یورو اروپا در میان مردم منطقه آتش کشیده تا درس عبرتی برای بقیه گردد . البته باید اذعان کرد که در این عصرو زمانه تاخیر در اجرای حکم وجود دارد. اگر قاضی پرونده دلش به حال نوزاد دوماهه مقتول بسوزد نباید تا چهلم اجرای این حکم به تاخیر بیفتد.
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 28 ارديبهشت 1394
چرا 5000لیتر بنزین یورو4اروپا میخوای کل میاندورود رامنفجرکنید میدونی 5000لیتر چه فاجعه ای رخ مدهد اول فکر کن بعد نظر بده
سرنوشت 30 ارديبهشت 1394
چرا بنزین یورو4 که خارجیه همان بنزین تولید داخل و ایرانی بهتره
رضا 31 ارديبهشت 1394
زمان اشغال مازندران توسط روس ها دو سرباز روس به یک خانم مازندرانی بی احترامی کردند. فرمانده ساخلو ی روسها دستور داد تا اونها را در میدان شهر به دو عدد خودرور ارتشی بستند و زنده زنده از وسط جر دادند . با این ها باید همین کار را بکنند .
آشناس 27 ارديبهشت 1394
مازیار رضوان شهمیری و عباس بازاری باید در دادگاه صالحه محاکمه شن
طه 27 ارديبهشت 1394
امام جمعه ای که خودش در شهرستان سکونت ندارد، به درد میاندرودی ها نمی خورد. اگر میاندرود خوب بود، امام جمعه با خانواده اش در همان جا زندگی می کرد نه این که در ساری سکونت داشته باشد و برای نماز به میاندرود برود.
علي 27 ارديبهشت 1394
خدا به بازماندگانش صبر بده
و اون كودك دو ماهه كه چقدر زود طعم بي مادري رو داره مي چشه
يه انسان از زندگي چي ميخواد كه اينجور مملو ميشه از طمع و حرص و شقاوت ............
رضا ایرانی 27 ارديبهشت 1394
خیلی دردناکه...ایشاله خداوند به بازمانده هاش صبر عنایت کند..
کیان 27 ارديبهشت 1394
چه زجری کشید این بنده خدا !!!!!!!!خدا رحمت کند انشالله تعالی .....کسی که از حرض وناموسش دفاع کند شهید است... به واقع ایشان هم شهید هستن....خدا به خانواده ایشان صبر زیاد عنایت کند انشالله.. با اولیا الهی محشور شود
ناشناس 27 ارديبهشت 1394
خداعقبت همه ما را بخیر کند؟
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
من به خانواده این شهیده تسلیت میگم
باید با مجرمین این حادثه برخورد فوری بشه
با توجه به اینکه وضع مالی این خانواده خوب نیست و نظر به اینکه اذهان عمومی ملت بزرگ ایران جریحه دار شده است دولت باید از سهم خود بابت دیه بگذرد تا هر چه زودتر مجرمین اعدام بشوند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
شهیده؟؟
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
بسیار تاسف بار است تسلیت
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
چی میکشن خانوادش.
الف - م 27 ارديبهشت 1394
خداوند تبارك و تعالي اين خانم نجيبه را رحمت نموده و به خانواده محترمش صبر عطا فرمايد و اما در مورد قاتلان از خدا بي خبر بايد گفت خدا لعنت كند اين خوك صفتان را
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
مسولان هرچه زود تر به فکر دوربین های امنیتی باشند نه اینکه داخل ادارات تمام نقاط دوربین گذاشتید به فکر مردم باشید چند هزار نفر دیگر کشته شوند تا شما کاری کنید.
مازندرانی 28 ارديبهشت 1394
باید اول به برق بزنینشون بعد 100 بار اعدام شن اگه این کار.
و نکنین بی غیرتین
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
اخبار موثق می گوید که طلاهای این خانم به سرقت نرفته بلکه موضوع آزار و اذیت بوده است .
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 29 ارديبهشت 1394
خواهشا با این اخبار موثق نمک به زخم اون خونواده نپاشیم و فکر ابروی خونواده اون مرحومه باشیم
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
آیا می ارزه به خاطر مال دنیا جان یه مادر بی گناه گرفته بشه؟تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.خدالعنتشون کنه.
سمیه 28 ارديبهشت 1394
ده تا دوربین هم نصب شود باز هم زنان نباید به ماشین مسافرکش شخصی غریبه سوار شوند چرا حیثیت وابرو و حتی جان برگشت پذیر نیست. از کجا معلوم ماشین دزدی نباشد.یا خلافکار تغییر چهره نداده باشد.
saber 28 ارديبهشت 1394
برق طلا چشمان این دو نفر قاتل را گرفت . زنان نباید زیباییهای خود را در عموم به نمایش بگذارند. البته آندو نفر هم ادمهای پستی بودند که بخاطر 2 تا النگو جان این بیچاره را گرفتند.
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
تاوقتی که مسیولان میاندورود پروازی باشند وضعیت اینکونه خواهد بود..
مجيد 28 ارديبهشت 1394
اعدام براشون کمه
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
پست فطرت های حرامی، امیدوارم هر چه سریعتر در مراسم اعدام شما انگلهای جامعه شرکت کنم و برای مرگتان هورا بکشم...
محمد 28 ارديبهشت 1394
این هارو باید ببرن ههمونجا که این خانم بیگناه رو کشتن.بکشنشون قطعه قطعه کنن بعد به پدرو مادرشون بگن بیاین بچه های حرومزاده خودتونو ببرین.اگر جای جسدو میدیدین روزی هزاربار آرزوی مرگ بر خودتون میکردین تا این صحنه ها رو نبینین.خدا لعنتشون کنه.اعدام کمترین جزا براشون هستش باید با زجر بمیرن.
فاطمه 28 ارديبهشت 1394
واقعا متاسفم برای این جانیا! ............................................................. از مسئولین آبی گرم نمیشه! جای مردم استان مازندران باشم خودم دست بکار میشم و این جانیای حروم زاده رو مثل سگ به درک واصل می کنم!
مجید 29 ارديبهشت 1394
کی گفته بابای سرهنگ داره پدرش فقط یک نگهبان ساده است
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
موندم تو این کار دولت که برای همچین مجرمهای دیه بخواد این حرومزادهای بی ناموس و بایسی تا قبل 40اون خدابیامرز دار بزنن تا درس عبرتی بشه برتی بقیه.اگه قاضیه این پرونده دلش برای اون دختر بچه ی 2ماه مظلوم میسوزه زودتر بایسی حکم و اجراع کنه.
nashenas 28 ارديبهشت 1394
خدا لعنتشون کنه و هرچه زودتر بابد اعدام بشن
آلا 28 ارديبهشت 1394
خدا به خانواده این مرحومه صبر بده،اعدام هم براى عاملین قتلش کمه، باید زجر کش شن،باید بستشون به صندلی،و یک سگ دوبر من انداخت به جونشون تا زنده زنده گوشت تنشون رو بخورن
امید 29 ارديبهشت 1394
اعدام............اعدام........فقط اعدام....در اسرع وقت.....التیام درد همه مردم منطقه
حسن 29 ارديبهشت 1394
من نمیدانم چرا اینطوری هست همه مجازات ها را میشود خرید و مجرمها هیچ ترسی ندارند وقانون ما ضمانت اجرا ندارد ودزدها و سارقان ومجرمین خطرناک به راحتی جولان میدهند وهیچ ترسی ندارند.عربستان با این همه بیرحمی به مردمش ولی دزدی ومجرمی نمیتواند در ان کشور جولان دهد وبه خاطر ترس است وسر بریدن مجرمین خطرناک و اصلش هم همین است .
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
طلاها رو دومیلیون و سیصد و هشتادهزار تومن فروخته بودن
امضا محفوظ 29 ارديبهشت 1394
قابل توجه همشهریها

پلیس متاسفانه نقش زیادی در شناسایی متهمین نداشته و مراجعه دوباره متهمین به پمپ بنزینی که در روز وقوع جرم به همراه مرحومه بنزین زده بودند و پرسش های متعدد از کارگر پمپ بنزین در مورد وجود دوربین، باعث شد کارگر پمپ بنزین به حرکات آنها مشکوک شده و با توجه به اینکه خودروی آنها پراید مشکی بوده شمارشون رو به پلیس اطلاع میده و در نهایت پلیس موفق به دستگیری هر سه نفر میشه

با توجه به اینکه مطلب بالا رو از یکی از بستگان نزدیک مرحومه شنیدم و در گزارش پلیس به همچین موردی اشاره نشده ، لازم دونستم اطلاع رسانی کنم.
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
یعنی تجاوز به دختر معصوم نبوده؟
قاتلا گفتن وضع ظاهریش انگار پولدار بوده
بعدش شنیده میشه وضع مالی خوبی ندارن
من که آخرش نفهمیدم
بابای یکی از قاتلا گفته خودم اعدامش میکنم
اینا رو خارج از پرونده اعدام میکنن
حالا کثافتا اعدام هم باید بشن خونواده بدبخت باید پول بدن بابتش؟
واقعا؟
کاش دولت بده
از کجا بیارن اینا
عباد 29 ارديبهشت 1394
این کثافتا را اعدام کنید تا زمین پاک شود دستگاه قضایی خواهشا تعجیل کند نگذارد این مسئله سرد شود گرماگرم کلک این دو جانی را بکند
شهروند 29 ارديبهشت 1394
جنگل - تبر - توحش
فرهنگ سازان اسرم 29 ارديبهشت 1394
در یک کوچه همسایه ائی فرزند فرزانه و دکتری دارد و همسایه دیگر فرزند ناخلف دارد این به معنا نیست که هر دو فرزند خانوادها یک سانند بلکه تفاوت از فرش تا عرش است در این خصوص ما اهالی اسرم این اقدام وحشیانه را محکوم نموده و از عموم مردم فرهیخته استان مازندران و کل کشور خواهانیم اهالی اسرم را از این موضوع بسیار دردناک مستثنی بدانند - خدا به همه اهالی ولایتمدار دارابکلا صبر ویژه عنایت فرماید
پاسخ ها به این نظر
جوان جامخانه ای 30 ارديبهشت 1394
خواهشا شما مردم فرصت طلب سو استفاده نکرده و از آب گل آلود ماهی نگیرین! ما اهالی جامخانه ارادت و احترام زیادی برای مردم محترم داربکلا قائلیم و به شدت از این اتفاق ناگوار متاسفیم ولی به توی اسرمی فرصت طلب بی فرهنگ اخطار میکنم حدود خود را نگه داری توحش و بی فرهنگی لایق امثال شماست که از قتل یک زن جوان و مظلوم به نفع خود سو استفاده میکنید !واقعا متاسفم
پارس مرد 31 ارديبهشت 1394
شما فرهنگیان اسرم لطف کنید جلوی خودکشی هایتان را بگیرید بعد بیا کاسه داغ تر از آش شو همه روستاهای اطراف با شما مشکل دارند چون فقط خودتان را با فرهنگ میدانید و بقیه مشکل فرهنگی دارند ضمنا جامخانه ایها اینقد ر هم بی معرفت نیستند که یک جانی را حمایت کنند
ولوجائی 14 مرداد 1394
دمت گرم گل گفتی اسرمی بافرهنگ خوشم اومد تشکر
mostafa rezai nesami 29 ارديبهشت 1394
امیدوارم هر چه زودتر مراجع قضایی این س تا بی شرف و بسزای اعمالشون برسونه بخدا اینام جزو گروهک داعش هستن باید اینا رو تو همون سه راه اسلام آباد ک این زن بیچاره رو سوار کردن در ملع عام اعدام کنید
mostafa rezai nesami 29 ارديبهشت 1394
سلام من یک میاندرودی هستم لطفا پست منو تواین صفحه قرار بدید با سپاس ازشما
مد روز از شهر اسرم 29 ارديبهشت 1394
از مدیریت و همه عوامل توانمند شمال نیوز در انعکاس اخبار فوق کمال تشکر داریم
یک جو انسانیت 29 ارديبهشت 1394
خدا رحمتش کنه -خدا به داد دل خانوادش برسه - بنده خدا شوهرش غرورشو شکستن بی انصافا -حالا تضمین و تامین امنیت یک بچه ی 2 ماهه با کیه- زندان بردن اینها چه معنی میده- بقیه درس بگیرن -به اون یک ثانیه تصمیم گرفتن فکر کنیم به اون لحظه که شیطان خدا رو پشت خودش قایم میکنه - تو رو خدا به بچه ها یاد بدیم خدا همیشه و همه جا هست یاد بدیم خدا باید نظر کنه تا مشکل حل بشه مشکل اینا پول نبود خدا رو نشناختن
عصباني 29 ارديبهشت 1394
اقايون رييس
اقايووووووووون
ميلياردي تيلياردي دارن اختلاس ميكنن
جشنواره و جشن و مراسمات الكي ميگيرن يعني واقعا اينقد پول تو مملكت نيست كه تمام شهر دوربين بذارين ، تو محلات سرباز يا نيروهاي امنيتي بذاريد ...
امنيت رو تو جامعه اينقدر سفت و سخت بگيرين كه نفس خلافكارها گرفته بشه...
خواهشا جلوي اعتياد شيشه رو بگيرين شيشه جوونهاي مارو وحشي كرد كه مثل حيوون ها ميافتن به جون بچه مردم...
سورک عباسی 29 ارديبهشت 1394
اسرم و جامخانه با هم فرق دارند پیام فرهنگ سازان اسرمی را قبول داریم
محمد 29 ارديبهشت 1394
شخص فرماندار به عنوان رییس شورای تامین شهرستان باید جوابگو باشد،آخه تا کی میخوان سر مردم این طور بلا بیارن چند سال پیش هم سر همین سه راه اسلام آباد جوانی رو که لپ تاپ داشت بزور ازش گرفتن و گشتنش کسی هم دادش در نیامد
افق 29 ارديبهشت 1394
يكي نوشت خانواده شهيده چراشهيده...ارزش شهيداينقدرامدبايين .چرا جو گيرميشويي
پاسخ ها به این نظر
علي 29 ارديبهشت 1394
شهدا از بطن همين مردم هستن
شما چرا شهدا و خانواده هاشون رو از مردم جدا ميكني ؟!!
اين مادر كوچك ، قرباني افرادي شده كه دشمن ملت هستن و فرقي با شهدا نداره و حتما نيازي نيست كه بنياد شهيد تعيين كنه كه كي شهيد هست و كي نيست
اينو ميگم چون خودم خانواده شهيد هستم و فرقي با خانواده اين دختر عزيز و از دست رفته مازندران نداريم
کیان 28 ارديبهشت 1394
این مرحوم هم به نوعی شهید هستش البته مرتبه ومقام شهدا فرق داره ... به هرحالی کسی بی گناه با این وضع کشته بشه صد البته مقام شهادت دارد... کسی که ازحرض وناموسش دفاع کرده وکشته شده.. صد البته شهید است...خدارحمتش کند انشالله تعالی
لیلی 28 ارديبهشت 1394
هرخانم باردار ویامادری که به بچه خود شیر میده مجاهد در راه خداست واگر دراین زمان بمیره شهیده محسوب میشه.
ناشناس 29 ارديبهشت 1394
آفرین علی
دلسوخته ساروی 29 ارديبهشت 1394
متاسفانه مسئله ربودن و کشته شدن زن جوان میاندرودی با اعدام قاتلین حل شدنی نیست. چرا که بنیان فساد در جامعه آنقدر بالا و شنیع میباشد که هیچوقت موجب عبرت بدحالان و سنگدلان نخواهد بود. مسئولین نهادهای انتظامی و دستگاه قضا باید بداند که با توجه به وضعیت خانواده ها با داشتن حداقل یک یا دو فرزند ، ایراد فجایع شنیع و سخت بنیان یک زندگی را برای خانواده ایرانی بر هم خواهد زد. امنیت امروز اساس جامعه ایرانی است . کشوری که داعیه صلح و نوع دوستی را برای مردم دیگر کشورها سر داده و با حجم آتش و تهدید دشمن ، با متوسل شدن به کمکهای مردم کشورش کارنامه انسان دوستی در جهان سر میدهد باید بداند که امتیاز مردم کشورش خیلی بیشتر از آن است که در فجایع قتل و جنایت دست و پا بزنند. متاسفانه چشم پوشی از بسیاری خطاها و لغزشهای اجتماعی از جمله بد حجابی و چاقو کشی و عربده کشی و مزاحمت نوامیس و اعتیاد به ماود مخدر و فراوانی مسکرات و مشروبات و ولنگاری خانواده ها در کنترل و مراقبت از فرزندان و بی توجه به مقررات خانواده و پرسه زدن علافان در کوچه پس کوچه ها و .... موجب میگردد تا ناگهان شیرازه یک زندگی با مرگ و یا مفقودی عزیزان از هم بپاشد . مردم مازندران باید برای حفظ امنیت پایدار از هم وطنان ترک و کرد خود یاد بگیرند و بسیار سخت و دهشتناک است تحمل و انتظار واکنش انتظامی یا قضایی به فاجعه ای که ایراد محکومیت آن بر اساس روابط بیشتر می چربد تا ضوابط.مملکتی که دیگر مردمش پلیس نیستند ، مملکتی که دیگر به چفیه و لباس بسیجی می خندند، مملکتی که صدای انکرالصوت خوانندگان پاپ و ... در هنگام ظهر از اذان مناره مساجد بلندتر است، مملکتی که مردمش سوار شدن تاکسی را برای خود عار دانسته و اختیار خود را به خودروهای شخصی می دهند ، مملکتی که بیشترین مصرف کننده مواد آرایشی در جهان است ، مملکتی که لباس خواب زنانش مدگردی در خیابانهای پر تردد بوده و وقت ارزشمند نیروی انتظامی بجای تذکر و هشدار هدایت خودرو پراید حاشیه خیابان است ، باید برای خانواده آقای رمضانی برای قتل دخترش تاسف خورد و خود آقای رمضانی میداند که مثل ایشان در کشور ما بسیارنر از جمله قتل دهشتناک قویترین مرد ایران در یکی دو سال اخیر در کرج
رزمنده دفاع مقدس 29 ارديبهشت 1394
فرماندار نیروی انتظامی و... مسئولیت را بهدیگه پاس میدن مسئولیت پذیری هنری است که نصسیب هر کس نمی شود جواب خون شهداء را چگونه باید داد
خدا لعنت کند آنهائی را که امنیت را بجای ریاست پست و منصب عوض کرده اند
دلیل مرگ رمضانی ها انتخاب بد بعضی از مسئولین است
ای مسئولین شهرستان میاندورد آیا نمی خواهید تعقل پیشه کنید - رزمنده جانباز دفاع مقدس
پاسخ ها به این نظر
یک زن 29 ارديبهشت 1394
پاسگاه انتظامی با سرعت از روستاها عبور می کند این تضمین امنیت نیست امنیت شهروندان آن است هرشب ورودی و خروجی های هر روستا با مشارکت نیروهای زبده پایگاههای بسیج بسته شود علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
اگر نیروی انتظامی نیرو ندارد نیرو مطالبه کند واز تعداد زیاد سربازان خوابیده آسایشگاههای نیروی انتظامی بهره ببرد
واقعاً چقدر ما عقب مانده و بی برنامه هستیم
مردم یکی یکی به بدترین صورت کشته می شوند و کسی احساس مسئولیت نمی کند
نیروی انتظامی ! گشت و بازرسی شما هیچ ارزشی ندارد
کاملتر بیاندیشید آمار بگیرید چقدر مردم شهید داده دارن لته پار میشن !!!!
اگر نمی دانید بدانید برای وطنمان ایران اسلامی بهترین جوانان از جان خود گذشتند
همسنگر شهداء 29 ارديبهشت 1394
نظ افق قابل ستایش است لطفاً از نام شهید سوء استفاده نکنید ذرود بر شهداء
از نکا 29 ارديبهشت 1394
هر چه سریعتر باید این جانیان به اشد مجازات برسند اگر میخواهند احکام اسلامی اثری بر کاهش اینجور جنایتها داشته باشد و گرنه اعدام جانیان جنبه تشریفاتی و رفع تکلیفی به همراه خواهد داشت و رشته اینجور جنایتها بدونه روند منفی ادامه دار خواهد بود
داغدار 29 ارديبهشت 1394
این گرگهای وحشی را زنده زنده بیانداید جلوی گرگهای وحشی تا دل مردم شاد بشه
همشهری ساروی 29 ارديبهشت 1394
فقط می تونم بگم خدا به خانواده اش صبر بده . وقعا تاسف باره
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
حكم اين گونه مسائل بايد حداكثر يك ماهه صادر و تا گرم است و مردم عصباني و ناراضي و نگران اقدام انقلابي شود اي مسئئولان اقدام انقلابي فرض كنيد خانواده شما بود
یه همدرد 29 ارديبهشت 1394
این شاءاله خدا به مادرش همسرش و خانواده اش صبر بدهد و باقی عمرش را کودکش بکند روحش شاد
محمد 29 ارديبهشت 1394
عزیزی که از اسرم کامنت گذاشتی ،لازم به ذکره ،رذالت دونفرروبه حساب هفت هزار نفرجمعیت شریف وشهید پرور جامخانه نمیگذارند،لطفا جوگیرنشوید وبه مردم شریف جامخانه توهین نکنید،مردم جامخانه همان مردمی هستند که بیشترین شهید،جانبازواسیررودرشهرستان میاندرود تقدیم انقلاب کردند،لطفا کمی وجدان داشته باشید واز اب گل الود ماهی نگیرید
انسانیت 29 ارديبهشت 1394
من خودم فرزند شهید هستم؛اگر به من بود ایشون رو شهیده خطاب نمیکردم اما حالا که دوستان خطاب کردند ،چرا که نه.مگه جز این بود که ایشون مادر درستکاری بوده که از شیره جانش نوزادش رو تغذیه میکرده؛تصویری که از شهیده تو ذهنتون دارین چیه؟ من هم یک مادر هستم و میدونم ایشوون چی کشیده؛وسیع نر نگاه کنیم به قضایا؛انسان باشیم نه صرفا متعصب،خدایش بیامرزاد.
اکبر جامخانه ای 28 ارديبهشت 1394
برادر بزرگوار اسرمی لطفاً کمی فکر کنید و وجدان خود را قاضی قرار دهید که آیا همه آن چیزهایی که فرمودید درسته حداقل از بزرگان محل خود از سابقه انقلابی و دینی جامخانه عزیز بپرسید بعد نظر دهید. مردم خوب و محترم روستای دارابکلا روابط دیرینه و خوبی را با مردم جامخانه داشته است ان شا الله این روابط به کوری چشم بعضی از نادانها و جاهلان ادامه خواهد داشت. امیدوارم عاقبت بخیر بشوید.
پاسخ ها به این نظر
لیلی 29 ارديبهشت 1394
اکبر آقا راه را به خطا نرو دقت کن پیام اسرمی ها چیه اونا درست می گن پیام های اونا را دوباره بخونید
یک بسیجی ولایتمدار 28 ارديبهشت 1394
خجالت بکشید با این نظر دادن خودتان دو نفر این گناه بزرگ را انجام دادند که طبق قانون اسلام و کشور محاکمه میشوند چرا کل جمعیت 6000 هزار نفری جامخانه را توهین میکنید . جامخانه ایی که 25 شهید داده 10 آزاده سرافراز دارد بیش از 100 جانباز از 25 درصد تا 80 درصد داریم بیش از 1500 بسیجی داریم جامخانه ایی که در سال 57 پرچمدار انقلاب در منطقه بود در حالی که روستا های اطراف در خواب بودند جامخانه 27 سال است مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و یادواره ی شهدا برگزار میکند که همین پارسال نزدیک به 17 میلیون هزینه کردند آدم بد و خوب در تمام شهر و روستا هستند کمی در نظر دادن ها مراقب باشید تا روزی نرسد که از طریق پلیس فضای مجازی (سایبری) به حساب بعضی ها رسیدگی شود.
ناشناس 28 ارديبهشت 1394
از پرسنل نیروی انتظامی تشکر می کنم ،این بیچاره ها ماهی 20000 تومان اضافه کار بیشتر نمیگیرند چطور باید انتظار داشته باشیم با تمام وجود کار کنند سردار جعفری نسب فکری به حال نیروهاتون بکنید که کمی انیزه داشته باشند
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
اعدام اعدام اعدام
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
اعدام اعدام اعدام
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
سلام متاسفم برای کسانی که رذالت دو یا سه نفر را به نام مردم جامخانه میگذارند وبیشتر متاسفم برای دوستی که از سورک به این قضیه بیشتر دامن میزنند ما مردم میاندرود باید در کمال ارامش وصلح ودوستی در کنار هم زندگی کنیم در ضمن این افراد باید در سریع ترین زمان ممکن به سزای عمل خود برسند
reza 28 ارديبهشت 1394
خدا بیامرزتش.فکرکنم اعدام کمترین مجزات این حیواننهای وحشی باشه
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
خداوند صبر بده به بازمندگانش ولی کاش قبل از چهلم این مادر جوان قانون جوابشون بده ولی این چه قانونی هست که خانواه مرحوم باید پول بده اگر پول ندارند چیکار باید بکنند
پاسخ ها به این نظر
ساداتی 29 ارديبهشت 1394
یک یا چند دارابکلایی با غیرت فراخوان عمومی بدهند پول دیه مجرم قاتل به حساب دولت واریز گشته تا قصاص صورت گیرد .
یک مادر 28 ارديبهشت 1394
این قاتلان بی شرم را نباید اعدام کرد باید اونها را زجر کش کرد باید سر تا پا گوشت بدنشون با چاقو تکه تکه کرد تا ذره ذره جون کثیف شون رابدن انشاالله رو ح این مادر عزیز شاد باشه وخداوند به خانواده این عزیز وطفل شیر خوارش صبر بده انشاالله
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
من خودم یه بچه چهار ماهه دارم .وقتی به بچه اون مرحومه فکر می کنم دلم خیلی می سوزه ........
رضا از ساري 29 ارديبهشت 1394
خدا رحمتش كنه....نيروي محترم انتظامي رو با فيلمهايي چون ميكاييل مقايسه نكنين اين ارگان فوق العاده زحمتكش با امكانات و بودجه بخور و نميري در حال خدمت به مردم است..اتفاق رخ داده يك وسوسه شيطاني بوده وگرنه منطقه مياندرود از مناطق امن مازندران ميباشد..
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
اینقد آدم ربایی زیاد شده که آدم میترسه بره بیرون
چرا مسئولین یه فکر درس و حسابی نمیکنن؟
بیچاره بچش و شوهرش خیلی درد سختیه
خدا رحمتش کنه
........ 29 ارديبهشت 1394
زودتر اعدام شن تا دل مردم ی خورده اروم بگیره
یکی از اهالی اسرم 29 ارديبهشت 1394
باسلام خدمت همه کاربران محترم باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم در کنار اکثریت افراد هر اجتماعی عده ای انگشت شمار وجود دارند که با فضائل اخلاقی فاصله دارند و دست به کارهایی میزنند که شایسته هیچ انسانی نیست پس مواظب باشیم با اظهار نظر خودمان به کسی توهین نکنیم و زمینه را برای ماهیگیران زبردست فراهم نکنیم .
ح 29 ارديبهشت 1394
دوست داشتم حکم این قاتلارو من میدادم. تا اونارو میاوردم ابتدای میاندرود یک هفته میبستم به یه جا. روزانه نیم کیلو از گوشت تنشونو با انبر میکندم تا زار زار جان بدن و بفهمن یه بچه دوماهه رو بی مادر کردن و یه زن نجیب و اینجور کشتن چه حکمی داره. من برای خانواده محترم این مرحومه طلب صبر از خدا رو دارم. و از مسوولان محترم قضایی خواهش میکنم تا این قاتلان نامردو به اششششششد مجازات محکوم و حکمشان رو هرچی زودتر جلوی چشم مردم اجرا کنند.
رزمنده 29 ارديبهشت 1394
امنیت فقط بدست بسیج قابل اجراست و ما آماده اجرای آن هستیم
دارکلایی ریکا 29 ارديبهشت 1394
چه خوبه که انسان منصف باشه و از روی احساسات نظر نده در ضمن چندتا از دوست های صمیمیم جامخانی هستند خدا وکیلی بچه های باحالی هستند ،رفت و آمدم تو جامخانه دیگه عادی شده از بس که میام و میرم.آدم های جامخانه رو میشناسم ،کار های رو که اون سه نفر انجام دادند قانون باهاشون برخورد میکنه ما که قانون نیستیم که هم حکم میدیم هم اجرا میکنیم... اینقدر غیبت نکنید که گوشت برادر مرده ی خود را میخورید ... ماها چرا گناه خودمان را زیاد میکنیم با این حرفها ... خدا لعنت کند این سه نفر را و خدا رحمت کند مرحومه رمضانی را ... شب ها تو خونه بی مادری غوغا میکنه ... حیف باران کوچولو که باید بی مادر ، بزرگ بشه ..
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
میطلب که قوه محترم قضایه بابرگزاری هرچه سریعتر وویژه دادگاه وصدورحکم این خوک صفتان اقتدارنظام جمهوری اسلامی ایران دربرخوردبامتجاوزین به امنیت ونوامیس مسلمین اقدام نمایدکه باعث تسلی خاطربخشی ازغم واندوه این خانواده داغداروناموس پرستان وهمچنین پشتوانه ودلگرمی وایجاد انگیزه قویتربرای نیروهای امنیتی الخصوص پرسنل خدوم نیروی انتظامی خواهدشد. پس ازاجرای حکم بایدلاشه متعفن آنها درهمان زباله دان انداخته شودتاخوارک هم صفتان خودشان شوند(حیوانات درنده) قبرستان مسلمین محل دفن این کفتارصفتان نیست.
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
خیلی غم انگیز هست.خدا برای هیچ مادرو بچه ای درد بی مادری و بی فرزندی نیاره واقعا اعدام براشون کمه باید زجر بکشن مگه اون خدا بیامرز رو راحت کشتن که حالا راحت بمیرن. شرم به این حیوانات.
مرضيه 29 ارديبهشت 1394
واقعا اين كارشون غير قابل بخششه يك خانواده داغدار و يه نوزاد با حسرت بي مادري اونم از دست دادن مادر تو يه فاجعه تلخ بزرگ ميشه...
مهدی 29 ارديبهشت 1394
آقای ...... که این کامنت رو گذاشتی! "مازیار رضوان شهمیری و عباس بازاری باید در دادگاه صالحه محاکمه شن" می خام ببینم اگه خوار مادر یا زنت خودت رو هم همین بلا رو سرش می آوردن همین حرفو می زدی!
ان وعد الله الحق 29 ارديبهشت 1394
سلام
ان شاالله خداوند ریشه ظلم رو خشک بکنه و ظالم رو نابود کنه
بنده درگذشت این بانوی محترمه رو به خانواده داغدار و ملت شریف میاندرود تسلیت میگم
خواهشا تو این موقیعت بحث قومیتی نکنین
مردم داربکلا جامخانه اسرم سورک بادله و دیگر روستاهای میاندرود انسانهای زحمتکش و دینداری هستن
خوب و بد تو هر قشری هست
بیایم به هم احترام بذاریم تا خدای نکرده بی احترامی سبب به وجود اومدن یه ناهنجار اجنماعی نشه
یه توصیه از این حقیر به اقای امام جمعه محترم و اقای فرماندار و اقای دادستان داشتم
به خاطر به وجود اومدن این اتفاق زشت دل همه ما خصوصا مردم میاندرود بار دیگه به درد اومد
شما به عنوان متولی این شهرستان شرعا مسئول هستین تا هرچه سریعتر دل خانواده داغدار و مردم فهیم شهرستان میاندرود تسکین پیدا کنه خواهشا بهترین تصمیم رو بگیرین
خداوند همه ما رو عاقبت به خیر کنه
سورکی ریکا 29 ارديبهشت 1394
به ریسمان الهی چنگ زنید واز تفزقه بپرهیزید ..ادم خوب وبدش در همه جا چیدامیشه حالا اگه دونفر کاری انجام دادند نباید به کل مردمان یک روستا ربطش داد اهالی جامخانه ادمهای ولایی وبا غیرتی هستند نه جامخانه بلکه اسرم ودارابکلا وسورک واوسا واسلام اباد وغیره وگناه دونفر را بپپای مردمان شریف یک روستا نوشت ضمنا مملکت قانون داره بگذاریم قانون درموردانان تصمیم گیری نماید.ما میاندورودیها باید متحد باشیم ونگذاریم عدهای برای ما تصمیم بگیرند وبا شعور مردمان فهیم میاندورود بازی کنند /////یا علی مدد
ولیکبنی 30 ارديبهشت 1394
همه ما سخت ناراحت شدیم با اینکه دو هفته از این موضوع میگذره ولی باز هم فراموش نمیشه ،پس پدر ومادرش چگونه میتوانند غم دخترشون را فراموش کنند/مسولین امنیتی استان شما را به خدا تا اتفاق دیگری از این دست برای مردم نیفتاده اقدام کنیدعاملان را اعدام کنید ولی فراموش نکنید که با اعدام این جنایت کار تمام نمیشود بلکه تازه کارتان شروع میشود واین قضیه را به باد فراموشی نسپارید
مجید 29 ارديبهشت 1394
خداوند مرحومه رمضانی را مورد رحمتش قرار بدهد. همچنین قاتلان سنگدل باید به اشد مجازات شان برسند. سروران گرامی، افرادی مثل قاتلان کوردل متاسفانه باز هم وجود دارند ضمن درس گرفتن از حادثه اخیر باید 1- برای خود ، همسر و فرزندانمان آموزش های لازم را در زمینه های اجتماعی بیشتر برنامه ریزی کنیم 2- برخی کانال های ماهواره ها را در پرورش این گونه قاتلان، زورگیران دخیل میدانم حتی الامکان از دیدن این شبکه ها دوری گردد 3- همه باید در هر رده حتی از یک شهروند عادی گرفته تا مسئول فلان اداره نسبت به وظایفمان مسئولانه عمل کنیم .
البته که مرحومه یک شهیده است زیرا وی قربانی شد تا من ، شما و ایشان بیشتر به امنیت خانوادهمان که کمی در سایه قرار گرفته بود بیفتیم تا در امان باشیم.
یک مادر 29 ارديبهشت 1394
خیلی تلخه. خدا بیامرزه.خدا به خانوادش صبر بده. منم یه بچه کوچک دارم فقط یه مادر میتونه درک کنه خدایا خودت از طفل دو ماهه ی معصومش مراقبت کن.گناه بزرگی کردن طفلی رو بی مادر کردن خانواده ای رو عزادار کردن دل خیلی هارو به درد آوردن خدا خودش جای حق نشسته خودش جواب این ظلم رو میده.برای آرامش روح این مادر بیگناه صلوات
حسین ۳۰اردیبهشت۱۳۹۴ 29 ارديبهشت 1394
مردم جامخانه همونهایی هستند که چند سال پیش بااحساسات دینی مردم بازی کردن وبرای چپاول مردم به درخت می گفتندامام حسین واینها همون کثافتها هستندبه نظر من باید کل جامخانه راباخاک مساوی ک ردتا نسل این جنایت کارها نابود شودودرمورد این ۳نفرهم باید انها راپشت ۴خودرو ببندند وارام ارام به هرسویی بکشندتاکل بدنشان قطعه قطعه شودوانها راهمان سراه سورک اویزان کنند تادرس عبرتی برای دیگران شود
پاسخ ها به این نظر
جوان جامخانه ای 31 ارديبهشت 1394
خدا رحم کرد که تو انسان کوته نظر در این جامعه قدرتی نداری وگرنه منشا جنایات بسیاری میشدی .
در سخن ادب و منطق باید بی ادبی و توهین و تهمت به چند هزار انسان افتخار نیست
حزب الله اسرم 30 ارديبهشت 1394
همه میدانیم روستای بزرگ جامخانه در انقلاب اسلامی نقش داشت و هر سال یادواره شهداء می گیرد این به جای خود جای تشکر و قدردانی دارد منظور بچه های اسرم این است در حال حاضر این جنایت هولناک را به مردم اسرم هم نسبت می دهند و این برای مردم اسرم مایه کسر وننگ تلقی می شود برادران بزرگوار جامخانه دقت بمایند مفهوم پیامهای مردم اسرم را درک کنند چون مردم اسرم و جامخانه همسایه هم هستند و در کل باهم مناسباتی دارند وهمه باهم این جنایت را محکوم می کنیم و هیچ وقت ایراد دونفر قاتل را به حساب کل مردم شریف جامخانه نمیگزاریم و در پایان للزم به ذکر است کور خوانده اند کسانی که بین بین اسرم ، جامخانه و دارابکلاء تفرقه بیاندازند اگر کسی گفت مردم اسرم و جامخانه با هم فرق دارند منظور طرف آن بود دوتا روستا جداگانه هستند چون مردم اسرم خیلی حرف شنیدند آیا این گفته بد بود که پلیس سابیری را پیش کش میکنید . احس باریکلا چه جواب خوبی دادید ...
پاسخ ها به این نظر
سید قاسم پرهیزکار اسرمی 30 ارديبهشت 1394
نظر حسین افراطی است
آقا حسین مگر محل سکونت شما مدینه فاضله است که می گوئی جامخانه باید با خاک مساوی شود آیا تمام مردم شریف جامخانه بد هستند بنده حرفهای شما را به شدت محکوم می کنم و این حق را به شما میدهم که عصبانی باشی و لی درست نیست مردم ولایتمدار جامخانه را اینجوری به باد توهین بگیری ماهم خواستار اعدام این سه وحشی هستیم و حتی آقای اکبر بازاری فوق العاده بزرگوار ( پدر ق ا ت ل ) سکته کرده و خودش بچه اش را اعدام می کند بنده همه کامت گزاران را به استفاده از کلمات درست دعوت می نمایم و کاری نکنیم منطقه بیشتر از این خرابتر شود به آسمان نگاه کنید که خدا ناظر هست
رحمانی خلیلی 30 ارديبهشت 1394
خیلی درد آور بود خدا لعنتشون کنه اینه اصلا آدم نیستند اینا حیوانی هستند که عین گروه داعش افتادن تو منطقه دارن جنایت میکنن
محمد 30 ارديبهشت 1394
خداوند ان شاءالله این آشغالهای خوک صفت را با یزید و آل یزید همنشین کند.
عاجزانه خواهشمندم که هرچه سریعتر این آشغالها را از روی زمین محو کنید. خورم یه دختر دو ساله دارم تو این سه روزی همیشه عکس این بچه دو ماهه رو نگاه می کنم و بغض تمام وجوذم رو میگیره و اشکم سرازیر میشه. آخر یه کدامین گناه؟؟؟؟
پدر 30 ارديبهشت 1394
کجاست امنیت همش دم از امنیت می زنیم درصورتی که امنیت به پول شد شما را به ابولفضل قسم یک درصد خدایی کار کنید آقای پلیس انقدر پولکی نشید این پول از دماغ شما بیرون کشیده می شود
اكبر جامخانه اي 30 ارديبهشت 1394
حسين آقاي عزيز مثل اينكه اول جنابعالي بايد سطح سواد خودرا كمي بالا ببري تا معني جنايت و جنايتكار را بفهمي خيلي جرات داري به اين آساني به مردم خوب و متدين و ولايي تهمت مي زني لطفا كمي باشعور و مودب باش.
زید علیا 30 ارديبهشت 1394
تمام بدنشان را قطعه قطعه کرده در هفت نقطه میاندرود اویزان کرده و مردم زباله خود را روی انها بریزند.
پدر دلواپس 30 ارديبهشت 1394
بنده از فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان این سوال را دارم آیا رد شدن یک دستگاه ماشین نیروی انتظامی از خیابانهای اصلی یک روستا امنیت می آورد آیا راه های دیگری برای تامین امنیت وجود ندارد بخداقسم دزدان و غارتگران و قاتلان و.... برنامه گشت زنی نیروی انتظامی را رصد می کنند بخدا ما شهید دادیم تا امنیت داشته باشیم بخدا من دوتا دختر دارم و از آینده شان می ترسم برادر فرمانده محترم شما را بخدا قسم میدهیم هر کسی در نیروی انتظامی سهل انگاری می کند فوری آنرا برکنار کنید مردم امنیت می خواهند مردم پست و عناوین شما را نمی خواهند امنین امنیت امنیت آری امنیت ترحم برپلنگ تیز دندان = ستمکاری بود یر گوسفندان
بی تاب باران 30 ارديبهشت 1394
درد دلی با باران دارابی
بارانکم به شیر پستونکت عادت کن
دستهایی که تورا تر و خشک می کنند دستان مامانیت نیست
حتما از مزه جدید شیر خشک را یه جورائی فهمیدی که مه مه نیست
مادرت را گرگها بردند
باران جون دیگه به آسمان نگاه نکن چون برایت باران نخواهد بارید
باران چقدر زود باریدی
آن دسته گل چقدر زود روی سینه ات جای گرفت
باران من نمی توانم عکست را نگاه کنم
باران راه درازی داری
باران برای روز های نیامده ات می گریم
باران اشک هایت راجمع کن چون روزی عروسی ات مامانت نیست
باران حدا نگهدارتوباشد و ما چشم به آسمان دوخته ایم تا خدای باران چتری بزرگ برایت در ایام بارانی مهیا سازد
نا شناس 30 ارديبهشت 1394
باید هر 3 تارو با سیم بکسل رو تنه ی درخت ببندن بعدش روشون نوشابه بریزن که مورچه ها آروم آروم بدنشونو بخورن حالا هر چقدرم طول بکشه ایرادی نداره
نا شناس 30 ارديبهشت 1394
خدا هیچ بچه ای رو بی مادر نکنه خیلی سخته اونم به این شکل
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 ارديبهشت 1394
وای خیلی دردناکه اخه میخواین به چی برسین بیشعورااا
لالائی 29 ارديبهشت 1394
آنهائی که صدای گریه باران را می شنوند چه زجری می کشند خدایا به آنها صبر و فراموشی بده
رضا- بابلی 29 ارديبهشت 1394
مجازات آنها:
ابتدا دور دادن آنها در انزار عمومی نکا - میاندرود - ساری
2-زدن 150 ضرب شلاق
3-کشیدن دست و پای آنها از چهار طرف توسط ماشین به طوری که به چند تکه قسمت شوند.

فراخوان کنید مردم شریف مازندران پول دیه آنها را خواهند داد.
نا شناس 29 ارديبهشت 1394
هزاران لعنت به این جنایتکاران که هر نوع مرگی برای این حیوانات روزگار کم هستش
باغیرت 29 ارديبهشت 1394
با سلام من عاجزانه از مسئولین خواهش می کنم هرچه سریعتر جاده ساری به نکا ساماندهی شود. درتمام طول مسیر یا حدالمقدور سر عبور روستاها مجهز به دوربین مدار بسته باشد. واز این پس ماشین های مسافر کش ساری و نکا با پلاک های مشخص 2 تا شهر 62 یا 72 و با کد گزاری مسافر سوار کنند. و از تمام مردم این خواسته را دارم به جز از این ماشین ها سوار ماشین شخصی نشوند چه لزومی دارد طرف با L90 مسافرکشی می کند. کاربران عزیز حادثه اخیر بسیار ناگوار است بیایید چاره اندیشی کنیم تا 3 تا شیطان صفت دیگر ، سر ناموس ما بلا نیاوردند و باران های دیگر بی مادر نشوند. از شما خواهش می کنم این پیام را به اشتراک بگذارید تا نتیجه آن به سرانجام برسد.
یک هموطن 30 ارديبهشت 1394
همه ی افراد عاقل و فهیم و با شعور میدانند که افراد بد و پست فطرت همه جا هستند و یا به عبارت دیگر بد و خوب همه جا هستند هیچکس نمیگه همه ی مردم فلان روستا یا فلان شهر بد هستند و ممکن بود این دو قاتل از یک روستای دیگه باشند ..پس از حرفهای سخیفانه و مغرضانه پرهیز کنید و الکی جو سازی نکنید مردم محترم روستاهای جامخانه و اسرم و دارابکلا را به جان هم نیندازید . در پایان : حرف بسیار است شنونده باید عاقل باشد. همه امازندرانی و همه ایرانی هستیم و این حادثه در کشور ما اتفاق افتاد وباید ضمن بررسی و آسیب شناسی جرم متهم قصاص شود
فرانک 30 ارديبهشت 1394
باران کوچولوی ما مادر فداکار فردا خواهد شد تقدیر سر نوشتش را چنین رغم رد بیایید دراین شب اول شعبان همگی برایشان دعا کنیم تاخانواده مرحومه خدیجه وباران کوچولو به ارامش برسند
گلوگاهی 30 ارديبهشت 1394
تا یه برخورد درستی با این ارازل و اباش نشه جون هیچکس در امان نیست متاسفانه همین چند روز گذشته توی شهر ما یه خانوم تجاوز شد البته این خانم جون سالم به در برده و مجرمین دستگیر شدن باید دید چه برخوردی با این چند نفر میشه ظاهرا این منطقه از استان شده تگزاس جولان گاه ارازل کسی از مسئولین هم عین خیالشون نیست حتما باید کاسه صبر یه عده لبریز بشه یه خون وخون ریزی بشه تا این آقایون محترم بخوان دست به یه کاری بزنند و امنیت مردم منطفه رو تامین کنند.
عاشق پلیس 31 ارديبهشت 1394
از پرسنل محترم نیروی انتظامی و علی الخصوص کلانتری ها که بدون هیچ گونه چشم داشتی امنیت را تا جایی که از دستشان بر میاید برقرار میکنند...خداوند به خانواده رمضانی صبر عنایت فرماید واقعا فاجعه ای بزرگی در زندگی شان رخ داده که هیچ وقت قابل فراموشی نیست...
علي 31 ارديبهشت 1394
وقتي نظرات رو مي خونيم ،دو احساس به آدم دست ميده
يكي اينكه احساس خوبي داري كه مردم در اين موقع تبديل به يه خانواده ميشن و همدرد
ولي يه احساس بدي هم به آدم دست ميده وقتي انواع و اقسام شكنجه ها و مرگ هاي دردناك كه براي قاتلين آرزو شده رو تجسم ميكنيم و با خودت ميگي انگار همه ما يه ذهن جنايتكار پس مغزمون داريم كه خيلي بيرحمه و ممكنه هر لحظه با يه حماقت آشكار بشه مثل همين چند جوان قاتل !!!!
و يا وقتي براي يه دستمال قيصريه اي رو آتش ميزنيم ، كه تمام روستاي جامخانه رو تهديد به خرابي و آدم هاش رو محكوم ميكنيم . با خودمون نميگيم اگه قاتل يكي از اهالي محل ما بود و يا بستگان ما ، آيا اونوقت همين حكم كردن ها رو قبول داشتيم يا نه ؟!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 ارديبهشت 1394
فقط یک لحظه خودت رو بزار جای همسر پدر و مادر خانواده مقتول و طفل دو ماهه ای که به ناحق بی مادر شد قتل غیر عمد که نبود بگیم اعدام براش ظلمه و عمدی در کار نبود و بخشیده بشه ، قتل عمد باید اعدام شه تا درس عبرتی شه واسه بقیه
Hossin 31 ارديبهشت 1394
خدا رحمتش کنه
عارف 31 ارديبهشت 1394
بنده از امام جمعه نکا و میاندرود کمال تشکر را دارم که در همان هفته موضع گیری کردند ولی امام جمعه موقت ساری متاسفانه هیچ اشاره ای نکرد درصورتیکه مقصد تمام این مسافران نگون بخت ساری است مثل ان خانم نکایی مه با پرت کردن خود از ماشین قطع نخاع شده بود.
ali 31 ارديبهشت 1394
مرحومه خدیجه رمضانی و شوهرش، دختر خاله و پسرخاله بودند.به احتمال قوی مرحومه یکی از سارقان را شناسایی کرده بود و آنها هم بخاطر اینکه گیر نیفتند او را کشتند.
نا شناس 31 ارديبهشت 1394
دوسال از قتل مرتض اسماعیلی و همسر و فرزندانش میگذرد اگر قاتل مرتضی اسماعیلی و همسر دوفرزندش را اعدام کردن اینها را اعدام خواهند کرد مسئولین پاسخ دهند نمایندگان مجلس پاسخ بدهند
مهران 31 ارديبهشت 1394
من از اول پستها را خواندم و براي خودم و جامعه اي كه در آن هستم تاسف خوردم
آخه اينهمه خشونت و خشونت طلبي!؟
من نميگم اينها رو اعدام نكنيد
ولي بايد متاسف بود از اينكه مردم چاره درد را اعدام ميدانند و ميبينند!
اگر اعدام چاره درد بود و بازدارنده بود امروز نبايد شاهد اين جنايات ميبوديم
امروز همه ميدانند كه سزاي قتل و تجاوز و قاچاق مواد مخدر و سرقت مسلحانه اعدام است
ولي سوال اينجاست كه چرا با اينكه اين حكم كاملا مشخص و لازم الاجراست باز هم شاهد وقوع آن هستيم!؟
يعني اين افراد نميدانستند كه سزاي جرمشان اعدام است!؟
پس چرا باز هم دست به اين كار زدند!؟

برام جالب بود از اولين اظهار نظر تا اين پايين هيچ كسي اين سوال رو از خودش يا ديگران نپرسيده!!!
اگر اعدام بازدارنده بود امروز باز هم شاهد اين اتفاقات نبوديم!
موفق باشيد
احمد 31 ارديبهشت 1394
آقای که بنام حسین کامنت گذاشته اید حیف این نام که روی تو گذاشته اند تفکر تو همان فکر پلید داعشی هست کاش بجای این توهات آیا همین کار را روستای شما یا شهر وبستکانت انجام می دادند باز چنین محملاتی را می بافتی متاسفم برای کسانی که رذالت دو یا سه نفر را به نام مردم جامخانه میگذارند وبیشتر متاسفم برای دوستی که از سورک به این قضیه بیشتر دامن میزنند ما مردم میاندرود باید در کمال ارامش وصلح ودوستی در کنار هم زندگی کنیم در ضمن این افراد باید در سریع ترین زمان ممکن به سزای عمل خود برسند
دوست باران 31 ارديبهشت 1394
سلام باران جون
واقعا متٱسفم که مامانیتو از دست دادی.بهتره بگم یه فرشته رو از دست دادی.چون همه ی مامانا مثه یه فرشته هستن.من که الان 18 سالمه اصلا نمیتونم بدون مامانم باشم چه برسه به تو که هنوز یه سالتم نشده
ولی نگران نباش عزیزم.مامان جونت رفته پیش خدا.جاش خیلی قشنگه. همش نگات میکنه.واست دعا میکنه.از خدا میخوام یه روزی برسه بزرگ بشی مثه مامانت.یه خانوم خوب بشی.هرچی خاک اونه بقای عمر تو باشه عزیزدلم.خدا به خودت و خونوادت صبر بده.ایشالا اون آدمای کثیف هم به سزای عمل زشتشون برسن.البته آدم که نیستن.حیوون بودن هم زیادشونه
ناشناس 31 ارديبهشت 1394
یه سوال؟چرامحکم قضایی برای صدورحکم واجرای اون اینقدر تعلل می کنن. باورکنیدهمین تعلل هابعضی هارووقیح کرده.
جامخانه ای 31 ارديبهشت 1394
خانواده محترم آن مرحومه شما را به خدا باران معصوم را در یابید او قربانی واقعی این جنایت هولناک است مادامی که هر دختری حضور مادر را در زندگی خود لازم و ضروری میبیند به عنوان حامی، تکیه گاه، سنگ صبور، محرم راز ، مرهم زخم ،کمک حال و یاور و او این چنین ظالمانه از این نعمت بزرگ محروم گشت لعنت به این قاتلان حتی اگر سالها از مرگشان گذشته باشد.
مازندرانی 1 خرداد 1394
با سلام و خسته نباشید
همه این نظرات را به دقت خوندم
این خانم ناموس تمامی ما مازندرانیها بوده و نباید گذشتی در اعدام این جانی ها بشه
شده پول جمع کنند این ملت غیور
باید اعدام شوند...
سیاهچناری هااا 31 ارديبهشت 1394
اینارو باید در ملعه عام سنگسار کرد .
سمسکنده 4 خرداد 1394
ما بچهای سمسکنذه متاسفیم و به خوانواده ان مرحوم تسلیت میگوییم
yas 6 خرداد 1394
اعدام براشون کمه هیچ این هارو باید شکنجه بدن و عذاب بکشن
محمدرضا 7 خرداد 1394
سلام هردوی آنها باید همانطور که او را زجر دادن زجر وبعد در آنها را جلوی چشم مردم اعدام کنن تا درس عبرتی برای همه باشند
bahram 6 خرداد 1394
کسی سوء استفاده نکرد
میاندرود 6 خرداد 1394
اگه اعدامشون نکنن مردم شورش میکنن
پگاه 16 خرداد 1394
چرا کسی نیست جلوی این فسادا رو بگیره؟
هرروز یه مشکل از یه شهر...تادیروز اسیدپاشی بود مردم از ترس جایی نمیرفتن الانم بخاطر کمبود اقتصاد جوونای ما دست ب چه کارایی نمیزنن
مگه اون دختر چ گناهی داشته چرا اعدامشون نمیکنین؟چرا ما جوونا همیشه باید بترسیم که مبادا یه روزی همین اتفاق سراغ مام بیاد
ما این کامنتا رو نمینویسیم اینکه فقط بخونین..مینویسیم ک عمل کنین
نفس 30 خرداد 1394
سلام به نظرمن باید در درجه اول دستاشونو قطع بعدم سنگسارواعدام کنن تا بقیه از این موضوع عبرت بگیرن ما اسایش وارامش نداریم از وقتی این خبرو شنیدم نمیتونم بخوابم
بگلومبا 30 خرداد 1394
زندانی وحبس ابدبشوند بهتراست تابه تدریج بپوسند بااعدام فقط درهفت روز میپوسند چون. دیه زن نصف مرد است حکم اعدام برایشان صادرنمیشودمگرانکه خانواده مقتوله دوونیم دیه ان سه نفر رابپردازندتااعدامشان کنندلعنت خدابرادم کشان
بگلومبا 2 تير 1394
کشندگان شبیه افغانی ها هستند
بانوی هموطن 28 تير 1394
با سلام دوستان بالا درست نظر داده اند پیشگیری لازم است ما همه خواهران وبرادران هم هستیم بایدکارشناسانراهکارهائی تدارک ببینند این موارد دیگر تکرارنشود این برای امکان به وقوع پیوستن برای فرزندان ما ، خواهران، برادران ،مادران وپدران همگی ما را دارد پس دست بدست هم بدهیم تا اینگونه مشگلات برطرف گردد خدا پشت وپناه همگی باشد.2
علی از ساری 1 مرداد 1394
شبیه افقانی یا ایرانی ادمند
جالبه یکیشون کارمند شهرداری مرکز بود
ماشالا به گزینش
دمش گرم پارتی این قاتل
باید مارو اعدام کنند و بکشند که‌همچین سیستم زشتی برما حاکمه و ما ککمونم نمی‌گزه

نا شناس 2 مرداد 1394
کثافت های بی شرف و هر چه زودتر اعدام کنید . برای ارامش روحش صلوات بفرستید. خدا به خانوادش صبر بده. تو رو خدا زود اعدام کنید مریض های وحشی جانی قاتل.
نا شناس 5 مرداد 1394
بیش از دو ماه از این حادثه می گذره و هنوز حکم این قاتلان صادر نشده است. واقعا برای دستگاه قضایی متاسفم به خاطر این موضوع...
مریم 5 مرداد 1394
من خودم میرم خفشون میکنم
امير 15 مرداد 1394
امروز تيتير روزنامه خبر از اعدامشان دارد،ولي اميدي به اعدامشان نيست،خيلي وقت پيش تو مشهد تبه كار ديگري به نام رضا مرغي را گرفتند و تو روزنامه تيتر حكم اعدام زدند اما چند وقت بعد آزاد شد و الآن بانگاه املاك دارد،روزنامه اعدام خودش را هم گذاشته زير شيشه ميزش!!!!
حسين 17 مرداد 1394
فقط هر دو رو سريع اعدا م كنيد تا دل اون شهيده و بازمانده گان كمي ارام بشه. فقط پارتي بازي نكيد اين پارتي ندارها
دلسوز 20 مرداد 1394
خدا لعنتشون کثافت اشغالارو یه بچه دو ماهرو بی مادر کردن اینا باید از زمین کنده شن تسلیت به باران عزیزم
نکایی 31 مرداد 1394
اولی اعدام گرفته دومی بیست و پنج سال بدون مرخصی وعفو سومی بعنوان مال خر پنج سال و بیست روز حق اعتراض خدا کنه اعدام در مله عام باشه قبل از اعدام اطلاع رسانی کنن تا همه ببینن کسی که اینکارو میکنه این عاقبتشه
آوا 30 آبان 1394
خدا به خانواش صبر بده وروحش تو آرامش باشه ولادیمیر هرچی سریع تر قاتلاش به سزای اعمالشون برسند و سنگسارشند وبا ظلم کشته بشند کثافتها بی ناموس بی وجدانها
ناشناس 12 دي 1394
خدا لعنتشون کنه
نا شناس 12 دي 1394
باید تیکه تیکه بشن تا دلمون آروم بگیره تورو خدا نیروی انتظامی باره تو ملع عام بیارن یا حتما باید برا زنو بچه خودشون باشه تا اقدام جدی انجام بدن
پارسا 13 دي 1394
چی!!!!!!!! اعدام چیچیهه.....اتیش درست کنن بندازن تو اتیش دوباره در بیارن دوباره بندازن دربیارن انقدر بکنن تا بمیره اعدام قدیمی شد والا مردم از سگم بد ترن بخدا وحشین واقعا!
دارکلایی ریکا 15 دي 1394
کشت میکشن لعنت بر ادم هایه پست و حیوان هایه انسان نما دل تمام هم روستاییام خنک شد ماشالا قانون زنده باد ایران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.