.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست امام جمعه میاندورود از قوه قضاییه درباره قتل زن میاندورودی
امام جمعه میاندورود: نصب دوربین در مواقع حساس و جاهایی که احتمال جرم می رود در کاهش جرم و جنایت تاثیرگذار است

 شمال نیوز- محمداسماعیل بخشی سورکی : امام جمعه میاندورود از قوه قضاییه درباره قتل زن جوان میاندورودی درخواست کرد: پرونده در کوتاه ترین زمان رسیدگی شود.

 به گزارش شمال نیوز؛ حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نمازجمعه میاندورود با اشاره به حادثه سنگین اتفاق افتاده در منطقه و بیان اینکه زیرساخت های امنیتی در شهرستان ضعیف است، گفت: برخی از مولفه های امنیت آور در شهرستان وجود ندارد، نصب دوربین در مواقع حساس و جاهایی که احتمال جرم می رود در کاهش جرم و جنایت تاثیرگذار است.

خطیب جمعه سورک با اشاره به هزینه اندک نصب دوربین ابراز داشت: پایگاه های مسافربرشخصی و یا پایانه، در شهرستان وجود ندارد یا حداقل تا به حال بنده نشنیده ام.

وی گفت: سامان دهی ایستگاه های مسافربری شهری، برون شهری و روستایی در شهرستان دیده نمی شود و خودروهایی که مسافرکشی انجام می دهند، شناسنامه ندارند.

حجت الاسلام رسولی با بیان اینکه ما هم در مرکز شهرستان و هم در روستاها این مشکل را داریم، افزود: باید این خودروها شناسنامه دار شود و مردم بشناسند، اطمینان کنند و ببینند این راننده چه شخصی است.

این مسئول ادامه داد: هیچ آقا یا خانمی دلش نمی خواهد سوار ماشین بین راهی نامعلوم و غیرمطمئن شود، اما شما حساب کنید که یک فرد چقدر باید در ورودی شهر یا روستا بایستد تا یک تاکسی شناسنامه دار مطمئن برسد.

وی با بیان اینکه این به همتی نیاز دارد که مسئولان بتوانند سامان دهی را انجام دهند، گفت: تا این مسیر سامان دهی نشود انتظار چنین اتفاقاتی می رود.

حجت الاسلام رسولی ضمن قدردانی از همه مسئولان درشناسایی مسببان این حادثه اظهار داشت: بنده از قوه قضاییه هم درخواست می کنم که در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن به این پرونده رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه بنده می دانم که روند رسیدگی به پرونده فرایندی دارد که باید طی شود، افزود: مشمول زمان شدن، فلسفه احکام قضایی را زیر سوال می برد و در دل مردم ایجاد ناامیدی می کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سمیه 25 ارديبهشت 1394
ده تا دوربین هم نصب شود باز هم زنان نباید به ماشین مسافرکش شخصی غریبه سوار شوند چرا حیثیت وابرو و حتی جان برگشت پذیر نیست. از کجا معلوم ماشین دزدی نباشد.یا خلافکار تغییر چهره بدهد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
وقتی تو یه مسیر ماشین خط نیست باید چیکار کرد ؟؟؟؟؟؟
علی 26 ارديبهشت 1394
کاملا با نظر شما موافقم...
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
خدا بیامرزه اصل اون مادر عزیز بود که با یه دنیا ارزو رفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.8 seconds.