.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 14 روز؛
جسد زن ربوده شده میاندرودی پیدا شد+ تكميلي
شمال نیوز: شامگاه گذشته جسد زن جوان ربوده شده میاندرودی در جنگل های قرمرض نکا توسط مامورین نیروی انتظامی استان پیدا شد.

شمال نیوز: شامگاه گذشته جسد زن جوان ربوده شده میاندرودی در جنگل های قرمرض نکا توسط مامورین نیروی انتظامی استان پیدا شد.

بر اساس پیگیری خبرنگار شمال نیوز از پزشکی قانونی استان مازندران، این زن همان روز اول ربوده شدن توسط ضربات چاقو به قتل رسیده است و در جنگل های نکا رها شده است.

این گزارش حاکی است قاتلین این زن جوان که دو پسر جوان بودند دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش شمال نیوز؛ زن جوان میاندرودی روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه به قصد مراجعه به دندانپزشکی در ساری از سه راه اسلام آباد سوار بر خودروی پرایدی که در مسیر میاندرود ساری مسافرکشی می کرد شده و ربوده می شود.


تکمیلی/ هویت جسد پیدا شده در نکا اعلام شد

به دنبال کشف جسد در اطراف جنگل نکا ، تیم پزشکی قانونی با حضور در صحنه جرم نسبت به معاینه اولیه جسد اقدام نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی ،با اقدامات اولیه کارشناسی و بررسی گروه های خونی ،فرمول دندانی ،  بررسی استخوانی و دی ان ای که انجام گرفت، مشخص شد این جسد مربوط به زنی میباشد که تقریبا در 14 روز پیش به قتل رسید.

بر اساس این گزارش خدیجه رمضانی دارابی ، فرزند محمد ، متولد 1372 که حدود 14 روز پیش در مسیر جاده ساری به نکا توسط افرادی ناشناس ربوده شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 24 ارديبهشت 1394
حتما بازهم تجاوز.........
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
برادر ارجمند جناب آقای جعفری فکر کنم همه ی این افرادی که اینجا نظر دادند منظورشون با شما بوده
یکم و یکبار هم اگه میشه و به کسی بر نمیخوره جدی باشید و شو رو کنار بگذارید
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
خدا بیامرزه و به خانوادش صبر بده خیلی دردناک بود تو شهر خودمون امنیت نداریم واقعا باعث تاسفه
فدرال 24 ارديبهشت 1394
خبر دقیق:
2 جوان اهل روستای جامخانه بودن که بعد از ربودن زن جوان به منظور اخاذی و گروگان گیری به دلیل جراحات وارده به مقتول متاسفانه مقتول مورد نظر فوت میکند .و همچنین برای از بین بردن تمامی سرنخ های احتمالی جسد را در دورترین نقطه جنگل رها میکنند
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
مواظبت از ناموس مردم صفر...
پاسخ ها به این نظر
علیزاده 26 ارديبهشت 1394
آقای محترم فکر میکنی ناموست تو خونه خوت امنیت داره ؟فکر نمیکنی ماهواره میاری تو خونه ناموست رو از دست دادی؟یکمی فکر کن چه کسی باید از ناموس آدم مواظبت کنه؟اگه ماهواره نداری چرا میری خونه مردم مهمونی ماهواره نگاه میکنی.باید خودت اول مواظب ناموس خودت باشی .
نا شناس 26 ارديبهشت 1394
الان دزدی و قتل چه ربطی به ماهواره داره
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
اعدام در همان سه راه اسلام آباد در کمترین زمان ممکن.. حالا که امنیت نداریم حداقل دوستان اقتدار داشته باشند..
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
آیا با این اعدام امنیت تامین خواهد شد؟
اگر پاسخ شما مثبت است پس باید با اعدام های سال های قبل امنیت تامین می شد!
سطحی نگر نباشیم. باید عوامل اصلی که منجر به چنین جنایت هایی می شوند را شناسایی کنیم و رفع کنیم. فقر، بیکاری مشکلات اقتصادی، مشکلات فرهنگی، شرایط نامناسب برای ازدواج .وووو
سعادت 23 ارديبهشت 1394
برادر عزیز
اینهمه بیکار و فقیر و.... داریم؛ ایا دلیل خوبی برای جرم و جنایت.
بعضی ها ذاتشون خرابه و فقط با زور و ترس میشه از انجام جرم و جنایت اونها رو نگهداشت .
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اتفاقا من حرفم اینه که چرا باید این همه بی کار و فقیر داشته باشیم تا از بین اونها ازقضا یکی دو تا ذات خراب بشن بیان این چنین جنایت کنن
خواهش می کنم یه خورده بیشتر فکر کنین.
خواسته من دقیقا رفع ریشه هاست
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
پس هر کی بیکاره مشکل مالی داره ناموس مردم رو بکشه و یه خانواده رو تا اخر عمر داغدار کنه هیچ به اون نوزاد دو ماهه فکر میکنید که تو اوج نیاز نوازش مادر تنها شد خدا به این خانواده صبر بده خیلی سخته
امید 24 ارديبهشت 1394
در پاسخ به این آقایی که دنبال ریشه یابی این موضوع است،
جناب هر وقت به خواهر و مادر شما تجاوز به عنف شد و اونا رو با چاقو کشتن،شما برو توی کتابخونه بشین و توی این زمینه پژوهش کن.
هادی 24 ارديبهشت 1394
پس طبق فرمایش این دوست ما هیچ وقت پولپار خلافکار و جنایتکار نباید داشته باشیم.
به فرموده رهبر عزیزمون این مرفهین بی درد که اینهمه مشکلات اقتصادی(دزدی های بزرگ) و جنایتهای دیگه ای مثل فتنه ها و ..... انجام دادند کیا هستند؟
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اون ...ی که فاز روشنفکری گرفتی برو خودت دنبال عواملش بگرد... این همه کارگر و بدبخت و فقیر داریم قتل نمیکنن اونوقت توی این دو تا جوون که یکیشون پسر یه تقریبا پولدار بود و خودش در آمد داشت دنبال چه عواملی میخوای بگردی؟ این کثافط کاری های هیچ ریشه ای نداره جز ذات کثیف..
در ضمن بله.. این همه اعدام امنیتو تامین کرده. معلوم نیس اگه اعدام نبود الان شاهد چندین برابر این قتل ها بودیم. مثل اعدام دوتا زورگیر تهران که از روز اعدام تعداد زورگیری به شدت کاهش یافت اما هیچوقت صفر نمیشه.. صفر نشدن دلیل نمیشه بگی بی نتیجه بود.. گند زدین با این روشنفکریتون باو..
خدا رحمت کنه این خانوم رو.. خیلی جوون بودن .. :(
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
چه وحشیانه!!!! واقعا چطور دلشون اومد یه دختر که فقططط 23 سال سن داشت اینجور وحشیانه بکشن!!!!! اینا آدم نیستن!!! بهشون حیوون هم نمیشه گفت ! حیوون خیلی بهتر از ایناس!!!
--------
متاسفانه خیلی از باجگیری ها و مزاحمت ها ، آدم ربایی ها و بخصوص قتل در اثر چاقو! توسط آدم های مست اتفاق میفته ، خواهشا با اینایی که مست میکنن میان تو خیابون برخورد شدید بشه!!!
شهر پر شده از افراد زورگیر و باجگیر و آدم ربا که احساس امنیت میکنن و راحت کارشونو انجام میدن!!!
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
واقعا اتفاق رنج آوري بود خدا به خانواده صبر بده
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
قاتلین در سه راه اسلام اباد باید اعدام گردند
محمد 24 ارديبهشت 1394
روحش شاد
قوه قضاییه تو رو خدا در همچنین مواردی فرآیند دادرسی رو اینقدر طولانی نکنید و هر چه سریعتر عاملان این جنایت را به سزای اعملاشان که همان اعدام می باشد برسانید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اتفاقا قوه قضائیه حکم این جور اعدام ها رو زود صادر می کنه
اعدام های مربوط به اختلاس و دزدی آقا زاده ها خیلی پروسش طولانیه!
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
خدای من،چه وحشتناک،فاجعه س..کاش خدا بهش رحم میکرد
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
به کی داریم طعنه میزنیم!!! این دوتا جوان نادان و بزهکار از فضا که نیومدن، از همین مردم هستن، خودمون باید از خودمون شروع کنیم و فرهنگ سازی کنیم، وقتی زن و دختر مردم از کنار یه خیابون رد میشن و هزار تا بوق و چراغ و متلک باید بشنون، این تقصیر کیه؟؟؟؟ دولت خود ما هستیم و باید مدیریت کنیم و فرهنگ و شرافت داشته باشیم، مگه میشه برای تک تک آدمها پلیس گذاشت و زیر نظرشون داشت!!؟؟؟ قبول دارم که قانون مملکتمون ضعیف و قاطعانه برخورد نمیکنه، قبول دارم، اما چرا نباید زن و دختر مردم رو هم ناموس خودمون بدونیم!!؟؟؟ این جوان هم اعدام میشه و مطمئن باشین که این اخبار تلخ و دردناک تمامی نخواهد داشت تا من و شما از خودمون شروع نکنیم و به حریم همدیگه احترام بذاریم تا ناموس مملکتمون امنیت داشته باشه و با هزار استرس و اضطراب قدم به جامعه نذاره، از بنیان در تربیت بچه هامون انسانیت و شرافت رو بهشون یاد بدیم تا ملکه ذهنشون بشه.
قلبم به درد اومد از این خبر تلخ و ناگواررررررررررر.
پاسخ ها به این نظر
ساروی 23 ارديبهشت 1394
به این کسایی که به این دو افراد به دیده مجرمی که باید اعدام بشن و انگار خدا اونها رو کثیف و سفاک خلق کرده یاد آور می شم:
1- اگر به شما اجازه ساختن توالت در منزل را ندهند (و کلا جزو فرهنگ ما باشه) شما چه می کنید. تو اتاق، وسط خیابون یا هر جای دیگه ای کار خودتون رو می کنید. حالا اگه بگن انجام این کار تو کوچه خیابون جرم است چه می کنید؟
2- وضعیت جامعه ما هم شده همین. نه جوان ها توانایی ازدواج دارند و نه راهی شرعی برای ارضاء نیازهای جنسی وجود داره. راهی که حتی در دین اسلام در نظر گرفته شده!
3- اگه با این اعدام ها مشکل حل می شد که باید تا حالا تو این چند دهه مدینه فاضله ایجاد شده بود!؟ خواهشی که دارم اینه که زود قضاوت نکنیم و تهمت نزنیم. یه خورده فکر کنیم. خودمونو گول نزنیم. همه مون جوون بودیم.
4- اینها قربانیان و خروجی تفکرات، رفتار های و باورهای غلت و سنتی خود ماهاست. جامعه رو شکل دادیم که آدم ربایی برای رفع نیاز جنسی و در نتیجه از دست دادن انسان ها شده نتایجش!
5- در انتها هم به خانواده قربانی یعنی اون خانم محترم تسلیت عرض می کنم. خداوند با فاطمه زهرا محشورش فرماید. بی گناه بود.
میرزا برار 23 ارديبهشت 1394
قانون ضعیف نیست عزیز من . مجریان قانون اینکاره نیستن
از اهالی 24 ارديبهشت 1394
آقا یا خانم ساروی،اونا متاهل بودن ولی اول باید دلیل کارشون مشخص بشه.تا الان که هدف از این جنایت فساد اخلاقی نبوده
محمد نکایی 24 ارديبهشت 1394
قابل توجه کاربر بنام ساروی
این نظرات شما قابل قبول نیست آیا شما در این جامعه زندگی نمی کنید درسته که قانونا مکانی که مد نظر شماست وجود نداره اما در واقع هستند کسانی که در قبال دریافت پول شرعا و غیر شرعی این کار را انجام میدهند . پس راهش این نیست که زن وبچه مردم را به زور و به قصد آدم ربایی دزدید به این بهانه این درندگان وحشی بیمار هستند که این کارها را انجام می دهند و زمین هر چه زودتر باید از وجود پستشان پاک شود.
در ضمن به مردم توصیه میکنم که یک لحظه خودشان را جای خانواده این مرحومه بگذارند و از اظهار نظرهای خلاف واقع پرهیز نمایند
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
آقا لطفا سکوت کن.. دو این دو نفرو بشناس بعد حرف بزن..! شما تو خونت توالت نباشه می...ی تو اتاقت؟ چرا به زور؟ چرا قتل؟ مگه حالا که کسی نمیتونه نیاز خودشو برآورده کنه باید بره به زور اینکارو بکنه؟؟ جور نیاز حیوانی و کثیف این دو تا رو اون دختر بدبخت باید بکشه؟ مگه این همه جوون نیاز خودشونو بر طرف نمیکنن؟ واقعیته دیگه.. همه برطرف میکنن.. لااقل نود درصد برطرف میکنن.. اما نه زوری.. دو طرف هرچند غیرقانونی و غیر شرعی اما با رضایت اینکارو میکنن.. دو تا خونواده رو بدبخت کرده حالا میگی نیاز جنسی؟ جم کنین باو.
سورکی ریکا 24 ارديبهشت 1394
مقصر شخص .... خیلی ضعیفه ما سورکی ها چه گناهی کردیم چرا خطی تو مسیر اصلا نیست چرا خطی ها تا وسط شهر نمیان چرا باید همیشه شخصی سوار بشیم امینت ما با کیه؟ کی اصلا جوابگوئه؟
سرباز گمنام 27 ارديبهشت 1394
جناب ساروی:
چون مردم نمیتونن ازدواج کنن باید به صورت وحشیانه ادم ربایی کنن حرف شما ربطی,به موضوع قتل نداره در ضمن در حال حاضر تعارضی صورت نگرفته و اون افراد پس از شناخته شدن توسط مقتول دست به قتل زدند
اگر هدف خدایی ناکرده تعارض بوده باشه که خیلی معذرت میخوام دیگه نیازی به ادم ربایی نیست تو کوچه و خیابون دور کنی فساد اخلاقی زیاد هست
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
شما فکر می کنید با انها چکار می کنند مگه با اراذل واوباش چکار کردند یا با پول یا با پارتی ازادانه برای خودشون می گردنند هر غلطی که می خوان دارند می کنند فقط خدا اخر وعاقبت مارا ختم بخیر کنه
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
فقط اعدام
سوادکوهی ریکا 24 ارديبهشت 1394
خدارو شکر این دفعه نگفتن تقصیر دولت تدبیر و امید
بچه نکا 24 ارديبهشت 1394
"به امام علی(علیه السلام) گفتند خلخال(زنجیری فلزی که برای زینت به مچ پا می‌اندازند) از پای یك زن غیر مسلمان در آورده‌اند. امام فرمود: اگر مرد مسلمان از غصه بمیرد جا دارد گرچه مسلمان نیست اما در كشور اسلامی اقلیت‌های اسلامی هم باید آرام زندگی كنند كسی حق ندارد به زن یهودی تعرض كند."

واقعا هم جا داره آدمی با شنیدن این حوادث و اتفاقات، آن هم تعرض مسلمان شیعه نسبت به ناموس شیعه، از غصه بمیره...
خدا عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کند.

امیدوارم که برخورد سریع و قاطعی با عاملین این جنایت صورت بگیره.

سارویه 24 ارديبهشت 1394
خدا لعنتشون کنه
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
ننگ بادبراین وضعیت جامعه..ریشه ای فکر کنیدلطفا
نکایی 24 ارديبهشت 1394
رسیدگی به پرونده درکمترین زمان ممکن واعدام درمکان وقوع جرم اگربامتجاوزی که قاتل خانم نکایی بود برخورد جدی می شداین اتفاق نمی افتاداگربرخوردنشودیقینا اخرین هم نمی باشد خداوند به این خانواده داغدار صبرعطانماید وعاقبت کودک دوماهه این خانواده راختم بخیربگرداندجهت شادی روح انمرحومه صلوات برمحمدوالمحمد
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
رسیدگی به پرونده درکمترین زمان ممکن واعدام درمکان وقوع جرم اگربامتجاوزی که قاتل خانم نکایی بود برخورد جدی می شداین اتفاق نمی افتاداگربرخوردنشودیقینا اخرین هم نمی باشد خداوند به این خانواده داغدار صبرعطانماید وعاقبت کودک دوماهه این خانواده راختم بخیربگرداندجهت شادی روح انمرحومه صلوات برمحمدوال محمد
سید 24 ارديبهشت 1394
هر کی موافقه که اعدام باید همون جا اجرا بشه پیام بزاره خدا لعنت کنه
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
پس لطفا به مقامات اعلام کنید واسه خانما قانونی بزارن که اگه دیررسیدن سر کار توبیخ نشن و از حقوق کم نشه من خودم مجبورم یه مسیر طولانی رو فقط به خاطر اینکه دیر نرسم سر کار با شخصی بیام پس الان تکلیف چیه باید چیکار کرد..
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اگه اعدام نشن الهي جواب اين بي عدالتي اين باشه كه سر ناموس مسئولين بياد تا بدونن چقدر دردناكه
کیان 24 ارديبهشت 1394
حالا دادستانی بیاد5 صبح بدور از چشم بزهکاران وتبه کاران اعدام کنه!!!!!که چی ؟از ترس ماموران حقوق بشر و... هزارتاسازمان خارجی مزخرف احکام اسلامی یا تعطیل بشه یا پنهانی اجرا بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ساروی 24 ارديبهشت 1394
فقط اعدام چاره کار نیست. مگه این جور متجاوزین کم اعدام شدند؟ مگه درس عبرتی برای سایرین شد؟ علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
مهم رعایت این دو مورده:
1- غیر از ماشین هایی که آرم خطی دارند و هویتشون مشخصه سوار ماشین های دیگه نشیم.
2- بسیاری از رانندگانی که در مسیر ساری - نکا مسافر حمل و نقل می کنند و نزدیکی میدان شهدای ساری ایستگاه کذایی دارند و مسافر سوار می کنند فاقد هویت و شرکت حمل و نقلند اما افسوس که بدون نظارت به فعالیتشون ادامه میدن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اعدام جواب میده.. کم میکنه.. قرار نیست که صفر بشه.. هیچ چیزی ایده آل نیست. اما اعدام این جرم و جنیاتو کاهش میده..
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
در اسرع وقت حتما باید اعدام شوند در همان سه راه اسلام آباد تا درس عبرت شود
پاسخ ها به این نظر
ساروی 24 ارديبهشت 1394
تسلیت به خانواده محترم امیدوارم دیگه شاهد این جور حوادث تلخ نباشیم
همشهری 24 ارديبهشت 1394
فقط اعدام - فقط اعدام
ی غریبه 24 ارديبهشت 1394
کشتنش سوزندنش قاتلاشو هیچکاری نمیکنن چون دم کلفتن اتفاقا زیاد دورم نیستن همین نزدیکیان ساعت ۲تشییع جنازست باید زجر کش شن به دست مردم همین منطقه واییی خدااااااااا
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
خدا به خانواده شون صبر بده و انشاالله برای هیچ خانواده دیگه ازین اتفاقا نیوفته
این سومین اتفاق نیست که تو این یکی دو سال اخیر در شهرستانه میاندرود افتاده
برام این سوال پیش اومده که ماجرای زن و شوهری که دختران مردم را اغفال میکردند و تو باغهای میاندرود تجاوز و بعد هم اموالشونو سرقت می کردند و اتفاقا دستگیر هم شدند آخرش چی شد این آدم ربایها ادامه اون تجاوزهای قبلی ست حالا مجرم هر کی باشه برا قانون فرقی که ندار اگه داره مسئولین مربوطه بفرمایند؟ الان بعد از این همه مدت با مجرمان چه کردند اگه کسی میدونه به بقیه هم خبر بده .
دوستان هموطن انصافا برای چند ثانیه خودتونو بزارین به جای خانواده این خانوم ربوده شده واقعا کشنده است به امید روزی که ناموسمون بااحساس امنیت از خانه شان بیرون بروند.
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
خدا به خانواده شون صبر بده و انشاالله برای هیچ خانواده دیگه ازین اتفاقا نیوفته
این سومین اتفاق نیست که تو این یکی دو سال اخیر در شهرستانه میاندرود افتاده
برام این سوال پیش اومده که ماجرای زن و شوهری که دختران مردم را اغفال میکردند و تو باغهای میاندرود تجاوز و بعد هم اموالشونو سرقت می کردند و اتفاقا دستگیر هم شدند آخرش چی شد این آدم ربایها ادامه اون تجاوزهای قبلی ست حالا مجرم هر کی باشه برا قانون فرقی که ندار اگه داره مسئولین مربوطه بفرمایند؟ الان بعد از این همه مدت با مجرمان چه کردند اگه کسی میدونه به بقیه هم خبر بده .
دوستان هموطن انصافا برای چند ثانیه خودتونو بزارین به جای خانواده این خانوم ربوده شده واقعا کشنده است به امید روزی که ناموسمون بااحساس امنیت از خانه شان بیرون بروند.
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
خدا به خانواده شون صبر بده و انشاالله برای هیچ خانواده دیگه ازین اتفاقا نیوفته
این سومین اتفاق نیست که تو این یکی دو سال اخیر در شهرستانه میاندرود افتاده
برام این سوال پیش اومده که ماجرای زن و شوهری که دختران مردم را اغفال میکردند و تو باغهای میاندرود تجاوز و بعد هم اموالشونو سرقت می کردند و اتفاقا دستگیر هم شدند آخرش چی شد این آدم ربایها ادامه اون تجاوزهای قبلی ست حالا مجرم هر کی باشه برا قانون فرقی که ندار اگه داره مسئولین مربوطه بفرمایند؟ الان بعد از این همه مدت با مجرمان چه کردند اگه کسی میدونه به بقیه هم خبر بده .
دوستان هموطن انصافا برای چند ثانیه خودتونو بزارین به جای خانواده این خانوم ربوده شده واقعا کشنده است به امید روزی که ناموسمون بااحساس امنیت از خانه شان بیرون بروند.
عماد 24 ارديبهشت 1394
قانون داریم اجرای درست و محکم نداریم .
مگر خودروهای مسافربری نباید شناسنامه داشته باشند .
مگر مسافرین آنهم خانم نمیدانند که ماشین شخصی آنهم دو جوان هیچ اعتبار و اعتمادی به آنها نیست .
چرا از وسیله عمومی استفاده نکردند
و چراهای دیگه ....
اعدام تنها عبرت مقطعی برای دیگران است اما ساماندهی و مدیریت مسایل شهری و تربیتی و اخلاقی و.... روی دیگر سکه است
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
بنام خدا
خدا بیامرزد وبه بازماندگان صبر عنایت فرمایید
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
میترسیم سوار ماشینا شیم تو سه راه اینایی هم که خطین مثلا کرایشون گرون تره کی میخواد ی فکری به حالمون کنه
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اینهمه در ملا عام اعدام کردن چی شد؟؟؟؟؟؟ چیزی درست شد؟؟؟؟؟؟؟ حادثه دردناکه درست خیلی هم درد ناک اما درعجبم هنوز خیلیها دوست دارن شاهد مرگ دیگران باشند!!!!! دادرسی طبق قوانین باید انجام شه اما دست از اعدامهاا در ملا عام بردارین مگه قرون وسطاست؟؟؟؟ ریشه همه این ناهنجاریها بین خود ماست خیلی از ماها که الان رگ انتقام گیریمون گل کرده ناموس دیگران نمیتونه ازکنارمون بدون شنیدن حرف ناشایستی رد بدشه!! خودمون امنیت و حقوق خصوصی دیگرانو رعایت نمیکنیم نوبت دیگران که میشه همه میشیم قاضی!!!! برین از خواهر مادر خودتون سوال کنید چقد احساس امنیت میکنن وقتی در اجتماع هستند! بس کنید این قیافه های حق به جانب رو
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
ای کاش اینهایی که این قدر برای اعدام این دو نفر عجله دارن
برای اعدام رانت خوارها و مفسدین اقتصادی هم اصرار داشتن و پیگیری می کردن
شاید این اتفاق نمی افتاد
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
ای کاش اینهایی که این قدر برای اعدام این دو نفر عجله دارن
برای اعدام رانت خوارها و مفسدین اقتصادی هم اصرار داشتن و پیگیری می کردن
شاید این اتفاق نمی افتاد
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
ای کاش اینهایی که این قدر برای اعدام این دو نفر عجله دارن
برای اعدام رانت خوارها و مفسدین اقتصادی هم اصرار داشتن و پیگیری می کردن
شاید این اتفاق نمی افتاد
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
تو بس کن این فاز روشنفکریتو عمو.. دختر مردمو دزدیدن.. لوازمشو دزدیدن بعدم کشتنش میفهمی؟ جونشو گرفتن؟ مادر بچه بود.. سه تا خونواده رو بدبخت کردن..
ساروی 25 ارديبهشت 1394
اگه منطق و سطح درک شما اینه پس منم از خدا می خام شما یا یکی از اعضای خانوادت از لحاظ فرهنگی، اقتصادی، مادی به جایی بررسی که برای چند گرم طلا دست به یه همچین جنایتی بزنید دوست عزیز.......
یکی از کاربرا نظر خوبی داده. شما آدم هایی هستید که زورتون به تخم مرغ دزد می رسه.
یارو زنجانی و امثالهم میلیاردها تومان پول این جوون ها رو چپاول می کنن و شما و امثال شما اصلا براتون مهم نیست. دریغ از حتی یک کامنت!
من به این نتیجه رسیدم که حق جامعه ماست این اتفاقات. مردمی که مجازات مفسدین و اشرار کلان اقتصادی که دارن همین الان تو جامعه صاف صاف راه میرن و هر روز هم عکسشون تو روزنامه و مجله خوشگل تر چاپ می شه برایشون مهم نیست، باید هم برای اعدام دو جنایتکار (کسی مخالف حکم اعدام نیست برادر! اشتباه برداشت نکن) احساسی نظر بدن. شما اگه می تونستی به این فکر کنی که اگر اون پول هایی که توسط این اشخاص فاسد چپاول شده خرج ازدواج و اشتغال زایی جوون ها میشد شاید شاهد اینگونه اتفاقات نبودیم.
آری برادر آری
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
واقعا متاسف شدم . خداوندبه خانواده صبر بدهد ...ضمنا بايد فرماندار مياندورود خودروهاي نكا به مياندورودوساري را ساماندهي نمايد ..حتما
اسماعیل 24 ارديبهشت 1394
از اینکه قاتلان دستگیر شدن از نیروی انتظامی تشکر باید کرد به نظرم اگر این دو نفر برا ی اینکه اعدام نشوند حتما قتل را به گردن می گیرندتا برایشان حبس رای داده شود اگر قوه قضاییه کوتاهی نکندفقط اعدام برای هر دو تا عبرتی برای دیگران شود امیدوارم
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
من به این دوخانواده بزرگوارتسلیت عرض مینمایم.ازهمه عوامل نظامی وانتظامی ومردم شریف دارابکلا تشکرمیکنم.بایدعوامل اجرای وانتظامی میاندرودشبکه کنترل رادرمراکز مسافرخیزنصب نمایند که همان دوربین میباشد خصوصا درهمین سه راه اسلام اباد وچهارراه روستاورکلا سه راه باغ وحش سه راه فرودگاه از جاده بین المللی وسه راه جاده نودهک .باید از دوربینهای دو و چهار طرفه استفاده شود
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
واقعا جای تالم و تاسف داره وضع امنیت ما به کجا رسیده اونوقت دغدغه تامین امنیت سوریه و عراق و .. رو دولت در سر داره.خدایا خودت بداد این کشور و ملت برس
بادلی ریکا 24 ارديبهشت 1394
در همون سه راه اسلام آباد باید اعدام شوند. آقای ملاکریمی خواهشمند است اقدام عاجل بعمل آید تا درس عبرتی برای همه باشه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
مگه اعدام های گذشته درس عبرت شد!
پس این راحش نیست. مشکل را باید ریشه ای حل کرد
ساروی 23 ارديبهشت 1394
به این کسایی که به این دو افراد به دیده مجرمی که باید اعدام بشن و انگار خدا اونها رو کثیف و سفاک خلق کرده یاد آور می شم:
1- اگر به شما اجازه ساختن توالت در منزل را ندهند (و کلا جزو فرهنگ ما باشه) شما چه می کنید. تو اتاق، وسط خیابون یا هر جای دیگه ای کار خودتون رو می کنید. حالا اگه بگن انجام این کار تو کوچه خیابون جرم است چه می کنید؟
2- وضعیت جامعه ما هم شده همین. نه جوان ها توانایی ازدواج دارند و نه راهی شرعی برای ارضاء نیازهای جنسی وجود داره. راهی که حتی در دین اسلام در نظر گرفته شده!
3- اگه با این اعدام ها مشکل حل می شد که باید تا حالا تو این چند دهه مدینه فاضله ایجاد شده بود!؟ خواهشی که دارم اینه که زود قضاوت نکنیم و تهمت نزنیم. یه خورده فکر کنیم. خودمونو گول نزنیم. همه مون جوون بودیم.
4- اینها قربانیان و خروجی تفکرات، رفتار های و باورهای غلت و سنتی خود ماهاست. جامعه رو شکل دادیم که آدم ربایی برای رفع نیاز جنسی و در نتیجه از دست دادن انسان ها شده نتایجش!
5- در انتها هم به خانواده قربانی یعنی اون خانم محترم تسلیت عرض می کنم. خداوند با فاطمه زهرا محشورش فرماید. بی گناه بود.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
ما منتظریم یکی خطایی بکنه بعد اعدامش کنیم
هیچکی به دنبال حل مشکل و ارائه راه حل نیست. اصلن اگه دنبال راه حل باشیم هم اعدام می شیم!
چون راه حل رو تو اعدام می بینیم.
مثل عادم بی سوادی که می خاد همه بیماری هاشو با قرص استامینفون درمون کنه!
اصلن عادت کردیم اینجوری فکر کنیم.......
محمد 24 ارديبهشت 1394
شما که این تفکر را دارید یک لحظه خودتان را جای خانواده آنمرحومه قرار دهید و افکار عمومی را که گاها به اشتباه دچار تشخیص غلط در اینگونه موارد می شوند را چگونه تحمل میکنید و چگونه به غیر از اعدام این زخم التیام می یابد.
دارابی 24 ارديبهشت 1394
آقای پروفسور
اگه خبر وبادقت بخونی انگیزه آدم ربایی اصلا مسئله جنسی نبوده!
لطفا بدون مطالعه اظهار نظر نکن
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
آقای ساروی اگه همین اتفاق سر خواهر مادر یا زنت میفتاد این روشنفکریت خاموش میشد.بیرون گود نشستی میگی لنگش کن؟؟ادای آدمای بامتطق رو درنیار لطفا.عکس العمل خودت بعد اینکه سر ناموست این بلا بیاد دیدن داره.متاسفم برای تو وامثال تو.
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
خطا؟؟؟؟ قتل به فجیع ترین شکل ممکن شما میگی خطا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگار 25 ارديبهشت 1394
متاسفم براتون کل نظریاتی که جناب ساروی دادندتاسف آوره ماداریم درباره ازدست رفتن جون یک انسان صحبت میکنیم شمابحث پول رومیکشی وسط!فقرونیازجنسی ودولت وبابک زنجانی واختلاس وکمک به یمن وغزه وغیره وغیره،ربطی به این مقوله ندارن ایناهرکدوم جای خودش روداره این کارغیرانسانی ومکافات وقصاصش جای خود!ربطی هم نداره که اعدام مدینه فاضله میسازه یاخیر...مهم اینه که یه انسان روکشتن....همین!!!
ناشناس 23 ارديبهشت 1394
چقدر دیر خیلی متاسفم اگه امنیت حاکم باشه کسی به خودش جرات خلاف نمیده خدا به خانوادش صبر بده خواستار اعدامشون در سه راه هستیم
ن 23 ارديبهشت 1394
وای خدای من اینجا ایران کشور اسلامی من یک زن یک خانم یک دختر هرچی حجب وحیا داشته باشم این چه وضع است چطوری ما همیشه در رفت وآمد باشیم این مدیران این مقامات خودشون جای مردم بگذارند واقعا قبیح است صورت خوشی ندارد فقط اعدام درملا عام درسه راه اسلام آباد منتها باید یک قوانین وضع شود تدبیر شود راه وچاره بیاندیشیم هر روز شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم .
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
باید در ملا عام اعدام شوند
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
من از اونهایی که فورا حکم اعدام برای این افراد صادر می کنم یه خواهشی دارم:
ناموسا برید ببینید که آیا این دو جوون متاهل بودن یا نه؟
اگه متاهل بودن که حق باشماست!
ولی اگه نبودن، بپرسید چرا ازدواج نکردن؟
وضعیت زندگیشون در چه سطحیه؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
باسلام
آیا مجرد بودن مجوزی بر تجاوز وقتل است؟پس اینهمه مجرد نیستند؟آیا باید قتل کنند؟آیا آگر این مورد برای هریک از ما بود همین حرف را میزدیم این خانم مرحوم نیز خواهر وناموس همه بودو.......
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
سلام. منظور من این نیست هرکی مجرده باید تجاوز کنه کمااینکه ما این همه مجرد تو جامعه داریم و درصد این حوادث نسبت به جامعه مجرد خیلی حیلی ناچیز هست.
منظورم اینه که این یکی از مجموعه عواملیه که باعث میشه یک نفر به همچین جنایتی دست بزنه.
به عبارتی ابتدا باید حجت را تمام کرد. یعنی اول باید شرایط اقتصادی و زندگی برای جوون ها محیا بشه و بعد اگر کسی این کار رو کرد می شه بهش گفت جانی و قصاص بشه.
صد البته اگر من جای اون خانواده محترم بودن از قصه و گریه دق می کردم. ولی از جامعه و دولت که مسئول و متولی امر هستند نمی گذشتم.
این رو ناموسا می گم اگر من جای این خانواده بودم تنها و تنها اعدام متولیان فرهنگ، اقتصاد، معیشت و... راضیم می کرد.
(یه خورده ناجور بود ولی شمال نیوز خواهشا حذف نکن)
از اهالی 24 ارديبهشت 1394
همشون متاهل بودند.متاسفانه
نا شناس 26 ارديبهشت 1394
یکیشون رو که مطمئنم هم زن داره ، هم شغل و درآمد !!!
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
دزد کسی است که از لحاظ مالی وضعیت مناسبی داشته باشد ولی از روی طمع و زیاده خواهی چشم به مال دیگران می بندد نه کسی که به خاطر بی کاری و فقر و گرسنگی لقمه ای نان از نانوایی می دزدد. بله در ظار امر هر دو دزدند ولی اولی دزدی است که باید ابتدا به آموخت و در صورتی تکرار جرم دستش را قطع کرد. ولی دومی را باید حمایت کرد و او را از فقر و تنگ دستی نجات داد.متاسفانه در جامعه ما عکس این قضیه صادق است. تخم مرغ دزد اعدام می شود و شتر دزد آزادانه در جامعه ما خوش می گذراند و جالب اینکه مردم ما نیز خواهان اعدام تخم مرغ دزد هستن و شتر دزدی به امری عادی و قابل توجیه تبدیل شده!
حکایت این اتفاق دردناک هم چیزی شبیه به این داستان است.
شهروند 23 ارديبهشت 1394
چهارراه ورکلا نیز می بایست مجهز به کیوسک پلیس ودوربین مداربسته بشه اقای فرماندارومتولیان امنیتی
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
فقط درملع عام اعدام شوندوبس
.... 23 ارديبهشت 1394
زجر كش كنييين خواهشن
ریحانه 23 ارديبهشت 1394
یک کشور عربی همین هفته قبل چند متجاوز را دار زده و اویزان از هلیکوپتر بر فراز چند شهر گرداند تا عبرتی برای همه شود.
سورکی ریکا 23 ارديبهشت 1394
با عرض تسلیت به خانواده داغدار رمضانی باید با مجرمین برخورد قاطع درمحل وقوع جرم صورت گیرد تا درس عبرت شود.دادستان محترم خواهشا روند پیگیری این پرونده سریعتر صورت گیرد تا تسلی خاطر بازماندگان شود///////یا علی
ساروی ریکا 23 ارديبهشت 1394
فقط اعدام,اعدام,اعدام,بالای دار در همان سه راه اسلام اباد
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
آدم تا چه حد می تواند کثیف و رذل باشد ننگ و شرم بر قاتلان متجاوز.
تنها چیزی که می توانم به دو خانواده بزرگوار مقتول بگویم تسلیت تسلیت
محسن 23 ارديبهشت 1394
همچين افرادي بايد در حضور مردم اعدام شوند
از اهالی جامخانه 23 ارديبهشت 1394
تسلیت میگم به خانواده مرحومه.اون مجرمان باید در ملا عام اعدام بشن هر دو یا سه نفرشون، تا درس عبرتی بشه برای ارازل و اوباش منطقه.متاسفم
میاندرودی 23 ارديبهشت 1394
همشهریان عزیز به آمارها توجه کنید!
از زمانی که میاندرود از ساری جدا شده آمار آدم ربایی و قتل در این شهرستان افزایش پیدا کرده
(دست مریزاد مدیران و نمایندگان محترم مجلس)
پاسخ ها به این نظر
سورکی ریکا 24 ارديبهشت 1394
چیه شما از اب گل الود داری ماهی میگیری وسط دعوا داری نرخ تعیین میکنی انگار قبلا میاندورود جز ساری بود اینجا مدینه فاضله بود نه بابا اون زمان بدتر بود لکن اطلاع رسانی نمیشد/////یاعلی
سورکی ریکا/م.ط.س/ 24 ارديبهشت 1394
خواهشا شما وسط دعوا نرخ تعیین نکن انگار زمانی که میاندورود زیر نظر ساری بود اینجا مدینه فاضله بودنه داداش از اب گل الود ماهی نگیر ///
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
ما منتظریم یکی خطایی بکنه بعد اعدامش کنیم
هیچکی به دنبال حل مشکل و ارائه راه حل نیست. اصلن اگه دنبال راه حل باشیم هم اعدام می شیم!
چون راه حل رو تو اعدام می بینیم.
مثل عادم بی سوادی که می خاد همه بیماری هاشو با قرص استامینفون درمون کنه!
اصلن عادت کردیم اینجوری فکر کنیم.......
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
ادعا کردن که کنتور نمیندازه
اگه حاضری فقط یک ربع از اون شرایط بدو وحشتناک رو تجربه کنی اعلام آمادگی کن
ببینیی چقدر حرف مفت زدن آسونه و عملش وحشتناک
امثال شمارو پشه گاز بگیره تا نکشینش دلتون خنک نمیشه حالا واسه مردم ادای روشنفکرای وطن فروشو در میارین
ناشناس 25 ارديبهشت 1394
چرا چرت وپرت میگی ، تو هم با اون روشنفکریت ،مگه خودتم این کاره ای که از اون کثافت ها وامثال اون پشتیبانی می کنی ، بیشتر مردم مشکل دارند چه ربطی داره مثل کفتار به جون این و اون بیفتیم قبل اینکه نظر بدی به فکر خانواده داغدار اون خانواده باش
نا شناس 23 ارديبهشت 1394
اونایی که به راحتی از کنار این جنایت بزرگ می گذرید فقط یک لحظه خودتونو جای خانواده این مرحومه بزارید...
فقط اینو بدونید که این قاتلین یک مادر رو که می خواست زودتر از دندانپزشکی برگرده به خونه و به نوزاد خردسالش برسه، کشتند...
آخه پست فطرت های قاتل مگر شما خودتون ناموس ندارید و از دامان یک مادر متولد نشدید؟ به چه جراتی دست به این جنایت کثیف زدید؟
اگر انسان از غم این جنایت بزرگ بمیره، هیچ اتفاقی نیفتاده.
دل مردم مازندران از این واقعه به درد آمده و مسولین باید بلافاصله جهت حداقل تسلای خاطر بازماندگان مرحومه، همه آدمربایان و قاتلین را در ملت عام شکنجه و اعدام نمایند.
ش 23 ارديبهشت 1394
لطفا و خواهشاااااااااااا متهمان را معرفی کامل کنید و بگویید تا در ملائ عام به مجازات برسند /این ها هم میتواند از مصادیق محاربه باشد .چراکه خود نوعی ایجاد ترس در اجتماع می باشد .
س 23 ارديبهشت 1394
این بدترین توجیه است //این کار ایجاد ترس بین مردم ومحاربه است ومخل امنیت مردم نیز می باشد /
سعید 23 ارديبهشت 1394
باید در اسرع وقت اعدام گردد. بنده ی خدا بچه هم داشت.
حقگو 24 ارديبهشت 1394
سردار جعفری نسب متشکریم،قبلا هم گفته بودیم با درایت سردار و پرسنل تحت امر ایشان کشف جرائم در استان تقریبا بروز شده و اما در پاسخ به آندسته از هموطنان عزیز که کامنت گذاشتند از اینکه نیروی انتظامی باید از قبل بازدارنده اینگونه حوادث باشه باید بگوییم امکانش نیست از اینکه همه بزهکارها رو کنترل کنند تا مرتکب چنین جرائمی نشن.
رعایت مسائل امنیتی توسط خانواده ها میتونه بروز جرائم را کاهش بده ،از طرفی با کمی تحقیق در مورد خانواده مجرمین قطعا به این حقیقت دست خواهید یافت که عدم تربیت صحیح و لقمه حرام خودش عاملیست در بروز چنین جرائم غیر قابل جبران.
ضمنا در پاسخ به کسانیکه معتقدند اعدام تنها راه چاره نیست باید اینطور گفته بشه شما خودتونرو جای آن خانواده داغدیده قرار بدید بعد اظهار نظر کنید عزیزان اینجا خاورمیانه است اینجا تقریبا اشدمجازات میتونه عامل بازدارنده باشه،مجددا از فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان و پرسنل زحمتکش ایشون کمال قدردانی میشود.
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اتفاقا این دو نفر از نظر مالی من شنیدم وضعیت خوبی دارند خوب تربیت نشدن باید به سزای اعمالشون برسند این افراد نباید اسمشونو انسان گذاشت چون به انسان توهین میشه
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
خدا به خانواده اش صبر بده ...چنین افراد را باید جای چنین غلطی کردن سنگ سارشون کرد. قطعه قطعه شون کرد
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
قاتلان کجایی بودن
غریبه 24 ارديبهشت 1394
با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم رمضانی ما را هم در غم خود شریک بدانید ،من از اقای ملا کریمی دادستان محترم میاندرود و جناب اقای مسعود جعفری نسب فرمانده ارزشی و‌بسیجی نیروی انتظامی استان مازندران... همون کارو انجام بدین که قانون میگه اینجور ادما باید کل شهر مثل ... رونمایی شوند تا چهره بی ناموسی و بی شرفی انها دیده شود و در ملا عام اعدام شوند اگر این خواهر ما را مثل ناموستون میدونین خصوصا اقای ملاکریمی هر چه زودتر به این پرونده رسیدگی و نام انها فاش و اعدام شوند .
123 24 ارديبهشت 1394
تو رو خدا من خیلی می ترسم این یعنی امنیت شهر ما پس کو ؟؟؟؟؟؟
راهبندی 24 ارديبهشت 1394
از سردار جعفری نسب فرماندهی محترم انتظامی مازندران وجناب سرهنگ نصیری فرماندهی محترم انتظامی شهرستان میاندرود درشناسایی متهمان کمال تشکر راداریم.
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
در اسرع وقت حتما باید اعدام شوند در همان سه راه اسلام آباد تا درس عبرت شود
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
من با اعدام موافق نیستم درسته که تو جامعه مشکل زیاده و جوون ها زندگی بدی دارن و باید این مشکلات ریشه ای حل شه ولی توجیهی برای این عمل غیر انسانی نیست به هر حالاین دو جوون گناه بزرگی رو مرتکب شدن و باید تاوان پس بدن.یه کم به خونواده اون دخترفکرکنید .به خودش که با اون عذاب وزجرکشته شد چه حال بدی داشت اون لحطات. ایا اون دختر جوان مقصر بود؟؟ نباید هر، عمل زشتی رو تقصیر جامعه و مشکلاتش گذاشت اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه
خدااون دخترجوان رو رحمت کنه و به خانوادش صبر بده
عباس 24 ارديبهشت 1394
اول توشهر بچرخونند با یک نوشته بزرگ
بعد اعدام کنند
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
تحت هیچ شرایطی حتی بی ناموسی قتل افراد توجیحی ندارد.چقدر بی وجدان بودند.
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
دونغراهل نكا بودند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 ارديبهشت 1394
نه خیر اهل نکا نبودند بلکه اهل جامخانه ازتوابع میاندرود بودند
ابراهیم 24 ارديبهشت 1394
من نمیگم اعدام با اینا باید چیکار کرد چون حتی اگه اعدامم بشن ذره ای از داغ این خانواده کم نمیشه ولی اعدام اینا چیزی رو برا جامعه بیمار ما عوض نمیکنه مشکل باید اساسی حل بشه که اونم همه اونهایی که یه کم میفهمن میدونن چیه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
خیر اهل جامخانه ازتوابع میاندرود بودند
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
اطلاع ندارید حرف نزنید .مجرمین اهل روستای جامخانه مجاور روستای میاندرود هستند
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
ایندو نفر ظاهرا متاهل هم بودند. در هر حال اگر اعدام نکنند، هم این داغ بر دلها میماند و هم عقده ای در دل بازماندگان و تمام مردم شریفی که اظهار انزجار میکنند. پس اعدام شاید راه بازدارنده نباشد اما مرهمی بر این زخم خواهد بود. پس اعدام هرچه سریعتر اعدام هرچه سریعتر و باز هم اعدام و باز هم اعدام و...
فهیمه 24 ارديبهشت 1394
واقعا از پیگیری مامورین ممنون ک بعد کشته شدن این زن جون پیداش کردن
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
طرف(قاتل) کارمند شهرداریه! کدوم بیکاری؟
محسن عبدی تلاوکی 24 ارديبهشت 1394
خدا به خانواده اش صبربده مخصوصا که کودکی 2 ماهه داره از مسئولین امر می خوام هرچه سریعتر مسببین این امر را به سزای اعمالشون برسونه. . . ما منتظر عدالتیم.
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
با سلام خدمت کاربران گرامي و عرض تسليت به خانواده داغدار محترمه ،اين مجرمين بايد طبق نظر اکثر کاربران در همان مکان اعدام شوند هرچند اعدام مرگ آسوني براي اينها هست اگر خودم سمتي داشتم اينجور آدمارو ببخشيد اين حيوونها رو با چاقوي اره اي ميوه خوري قديمي بايد سلاخي بشن تا درس عبرتي باشه براي ديگران.
سیناساروی ریکا 24 ارديبهشت 1394
خدابیامزه خدابه خانواده اش صبربده .........همین
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
واقعا بااینکارهار ادم میترسه از خونه بیادبیرون
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
تشکر ازنیروی انتطامی و تسلیت به خانواده داغدار . باید سه راه اسلام اباد و چهارراه ورکلا به دوربین مداربسته وکیوسک انتظامی مجهزشوند اقای فرماندار..
شهروند 24 ارديبهشت 1394
اينها همان حيوان صفت،هستند درلباس انسان،درکمترين زمان اعدام شوند،سنگسارشوند،،،
يه موضوع اصلي اينه که اين اتفاقها خيلي زياد تو کشور ما ميفته. ،بايد ماشين هاي مسافر کش منتطقه ساري به نکا،،ساري به مياندرود شناسنامه دار بشوند،
بايد پاسگاها ساپورت مالي شوند و گشتهاي انها درمنطقه ژياد باشد،،
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
خدایش بیا مرزد با اعدام مگه کار درست میشه این همه اعدام بس نیست بیشتر از این جوانان جامعه و مسیعلمای دینی مقصرند
ساناز رضایی 24 ارديبهشت 1394
باعرض تسلیت خدمت خانواده ی مرحومه .خواهشا بااین جنایتکارها وخدانشناس ها برخورد جدی بشه اون یک مادر بود
با غیرت 24 ارديبهشت 1394
فقط اعدام اعدام اعدام
پیمان 24 ارديبهشت 1394
باید جلو خودرو های شخصی مسافرکش بگیرن
شهروند 24 ارديبهشت 1394
باید تیکه تکه شون کرد تا درس عبرت بشن
شهروند 24 ارديبهشت 1394
سنگ سار کنید اقای قازی
راننده عمومی 24 ارديبهشت 1394
من ;خودم راننده سواری خطی عمومی زرد هستم. چرا به ما اجازه نمیدین که کارمونو انجام بدیم؟ من کلی مدارک دارم واسه خدمت به مردم عزیز اما متاسفانه مردم عادت کردن از سواری شخصی استفاده کنن .میشه من لباس مامورین بپوشم کار اونارو انجام بدم؟ ارزش بدین ب رانده ی عمومی. مگه نمیگن اهمیت کار یه راننده اگه بیشتر از کاره یه پزشک نباشه کمتر هم نیست.چرا؟چون یه دوکتر تو اتاق عمل نهایت با جون یه بیمار سر وکار داره اما یه راننده سواری تو هر سرویس با جون ۴تا راننده اتوبوس با جون 4۰ تا . خواهش میکنماز دوستان از ماشین عمومی استفاده کنین بخدا ما فقط واسه خدمت به مردم کار میکنیم. خدا به خانوادش صبر بده. درده کمر شکنیه. خدا لعنتشون کنه
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
فقط اعدام باید شوند,,خدا لعنتشون کنه,,فقط همون سراه اسلام آباد باید حلوی چشم عموم اعدام شوند
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اونی که اشغال بودن این ها رو با توالت و....داره مقایسه میکنه. خویشتن داری هم اصل مرد بودن. الهی سر خانواده اونایی که به این مجرم ها حق دادن بیاد،تا بفهمند ناموس مردم یعنی چی.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
چرا خونواده باید تاوان اونارو پس بدن
باید خودشونو چندروزی توی اون شرایط باشن تا بفهمه یک من ماست چقدر کره میده
کسی که خودشو به خواب میزنه رو باید انداخت توی آب تاحساب کار دستش بیاد
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
واقعا اگر سردار جعفری نسب وامثال ایشان هدف برقراری امنیت درشهر رادارند، باید این افراد مجرم را در ملاعام اعدام کنند.. درجواب اون شخصی که گفت نباید زود قضاوت کنیم وتهمت بزنیم: اگرهمچین بلایی سر یکی ازاعضای خانواده خودتون مثلاً خواهرتون میومد بازهم همچین نظری میدادین.. جور جوون بودن شمایا امثال شمارومانبایدپس. بدیم..اون خانوم وامثال اون چ گناهی کردن که بابداینطوری کشته شن... آیا اونها آرزوهایی برای خودشان وزندگیشون نداشتن؟! خواسته م فقط اعدام درملاعام.. خدا به خانواده ش صبر بده
محسناز ساری 25 ارديبهشت 1394
کسانی که با اعدام مخالف هستن اگه کسی با ناموسشون مادر و خواهرشون اینکارو کنه چیکار میکنن اگه قصاص نمیخواین امیدوارم اگه روزی این اتفاق واست افتاد بیایی بگی من همونم که گفتم اعدامشون نکنین
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
چرا با ناموس بیچارش
باید خودشو یه چندروزی گرفت شکنجه داد بعدش شرایطو درک میکنه و تاعمر داره دیگه ادای روشنفکری رو
درنمیاره
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
اول دور دادن در شهر و بعد اعدام با اعلام عمومي همه مردم ناظر باشند.خواهشا هر چه سريعتر.خواهشا.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
خدایا
اونایی طبق معمول توی این شرایط ادای روشنفکری رو درمیارن و
اون کسایی که دارن از اون دوتا حیوون صفت طرفداری میکنن
فقط و فقط یکروز یکی از اعضای خانواده شونو گیر همچین بی صفتهایی قرار بده
اونوقت ببینم به این راحتی ژست میگیرن و دم از بخشش میزنن؟؟؟!!!

میدونم حرفی که دارم میزنم خیلی وقیحانه هست
ولی تا کسی حتی یک دقیقه از این لحظات رو
تجربه نکرده نباید به راحتی ادای روشنفکری دربیاره.

حداقلش اینه که با اعدام سریع اونا میشه آینده سیاه اینگونه کارهارو به افراد دیگه نشون داد تا جلوی این رفتارها تاحدی گرفته بشه وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشه.
دریا 25 ارديبهشت 1394
ازون موقعیکه این اتفاق افتاده دلیل این جنایت شدیدا فکرمو مشغول کرده.آخه ماهم یه خانم هستیم که توی اجتماع فعالیت داریم.عدم امنیت فکرمو مشغول کرده.از مسئولین ذیربط تقاضا میکنم سرویس مسابری ها رو ساماندهی کنن.برای هر مسیری تاکسی بذارن و خلاصه راههایی برای افزایش امنیت بذارن.چهارراه آزادگان همه با ماشین شخصی مسافرکشی میکنن درصورتیکه این مسیر مسافر زیادی هم داره.وخیلی مسیرهای دیگه که تاکسی نداره و شخصی هستن.گناهی اون خانم هم فکرشو نمیکرد که چنین سرنوشتی نصیبش میشه.خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده.خواهان اعدام قاتلان در ملاعام هستم.
همشهری 25 ارديبهشت 1394
دوستان محترم چرا تا یکی میاد میگه اینقده دم از اعدام نزنید سریع مساله رو به ناموس اون ربط میدین. اخه این چه جور منطقیه؟ عزیزان حتی کسانی که با اعدام مخالفند از این اتفاق وحشتناک شدیدا متاثرند و با خانواده مقتول احساس همدردی میکنند. اما بحثشون اینه که اعدام نمیتونه مانعی از بروز مجدد این وقایع بشه. راه حلش خیلی ساده است.
1- بجای اعدام از حبس های طویل المدت با اعمال شاقه. کار اجباری در مناطق بد اب و هوا....... بدون هیچگونه عفو بخشش استفاده بشه.
2- مامورین انتظامی در قالب مسافر بشدت با اتومبیل های کرایه ای غیر خطی فاقد هویت برخورد کنند و پس از انتقال به پارکینگ و ضبط ان تنها با تعهد محکم نسبت به ازاد سازی اتومبیل اقدام کنند.
3_گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی و اموزش همگانی در مورد خطرات اتومبیل های ناشناس برای مردم
مطمین باشید اگه موارد فوق احرا بشه دیگه شاهد این وقایع دردناک نخواهیم بود
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 ارديبهشت 1394
دوست من اگر به نظر شما قصاص راه حل نیست معلومه بعنوان یک مسلمان کتاب دینی خودت قرآن رو مطالعه نکردی : «یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا کتِبَ عَلَیکمُ الْقِصاصُ فِی الْقَتْلى‌ ...» سوره مبارکه بقره / آیه 178 و همچنین و لکم فی القصاص حیاة یا أولی الألباب لعلکم تتقون . سوره مبارکه بقره / آیه 179
نا شناس 26 ارديبهشت 1394
معلومه تو خونت ماهواره داري
چون كه خيلي روشنفكري!!!!
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
قابل توجه دوستانی که ادای روشنفکری درمیارن
و دارن از اون دوتا حیوون صفت طرفداری میکنن
اگر حاضرین اعلام کنین چندروزی رو برین توی محله هایی که معروفن به فسادو...
به یکی از این اراذل واوباش گیر بدین چندروزی دستشون اسیر باشین
بعدش اونوقت بیاین ادعا کنین که با اونا کاری نداشته باشه
یاعلی
منتظریم...
.
.
.
.
جرات فکر کردن به این مساله رو هم ندارین
چه برسه انجامش...
پس بهتره ادای آدمای روشنفکر بی دردو نداشته باشین
و هی ضدحال نزنین به احساسات مردم
زیدی ریکا 25 ارديبهشت 1394
اول تو شهر دورشون بدن بعد اویزونشون کنن مردم با انبر گوشتشونو بکنند
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
اینا دو نفر نبودن ۳ نفر بودن یکیشون رو یر خودش چادر گذاشته بود در ضمن فرزند جناب اقازاده درجه دار بود کمترین حکم باید سنگ سار باشه البته اگه قانون واسه همه یکیه
پاسخ ها به این نظر
علی 26 ارديبهشت 1394
دونفر بودن و چادری هم در کار نبود اتفاقی سوارش کردن و چون شیشه کشیده بودن هوس دزدی زده بود به سرشون
محمد 25 ارديبهشت 1394
فقط یه لحظه فکر کنیم که این خانم یکی از خواهر خود ما بود.*اعدام .اعدام.اعدام*در کمترین زمان
سید نورالدین 25 ارديبهشت 1394
به نظر من باید این کثافت های آشغال و جلوی مردم دار بزنند بعد از دار زدن نباید خاکشون کنند جسد این نجاست هارو باید آتیش بزنند.
ر-ص 25 ارديبهشت 1394
باید هرکسی که جنایت در این سطح انجام میدهد ویا اختلاس می کند باید فوری و بدون هیچ ملاحظه ایی اعدام شود تا امنیت اجتماعی و روانی به جامعه برگردد. علاوه بر این آنهایی که فکر می کنند فقر عامل اصلی بوده ظاهرا" نمی دانند یکی از قاتلین کارمند شهرداری ساری ( منطقه یک ) بود. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد نکا 25 ارديبهشت 1394
جلوی چشم مردم باید تیکه تیکه کنند این سه نفر رو بعد گوشت اونا رو جلوی سگ بندازند تا درس عبرتی برای دیگران بشه
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
قصاص در زودترین زمان ممکن.
رحیمی 25 ارديبهشت 1394
بنده هم به خانواده رمضانی تسلیت می کویم
مهسا 25 ارديبهشت 1394
وااااااااااااای چ حادثه وحشتناکی خدا ب خانوادش صبر بده خدا لعنت کنه ادم بی پدر مادرو تو روخدا پیگیری کنید فقط اعدام بشن خدا رحمتش کنه خیلی جوان بود فقط وفقط اعدام خواهش میکنم اعدامبشن
سجاد 25 ارديبهشت 1394
خواهش میکنم اگه نظری دارین بزارین واسه خودت‌ ا یعنی چ ک نظر مسخره و واهی میدین خودتونو بزارین جای اون خانواده جای اون مرد ک دلش هر لحظه برای زنش می تپید چیه ی عده بقوله خود روشنفکر اومدن ی سری حرف بی پایه و اساس میزنن خدا رحمتش کنه این خانمو چرا باید بزور ی خانم متدینو ببرن اینجا مگه ایران نیست اینجا مگه مملکت اسلامی نیست اینا چجور ادمین اینا باید اعدام بشن اینا باید زجرکش شن تا چشم چهارتا دیگه جا بیفته ن شاید ریشه کن نشه ولی کمتر میشه اما دلیل نمیشه ک کاری بهشون نداشته باشن اگه کاری نداشته باشن دیگه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد خواهشی ک داریم از مسئولین این دو نفرو ب سزا عملشون برسونه،بازم تسلیت عرض میکنم خدمته خانواده این مرحوم خدمته مردمه شریف میاندرود دلمان شکست دلمان سوخت اما....
مریم 25 ارديبهشت 1394
با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم رمضانی .به نظرم اغماض از عمل این جنایتکاران جرم بزرگتری محسوب میشود و این افراد باید به اشد مجازات برسن محل اعدام سه راه اسلام آباد با حضور همه مردم ابتدا سنگسار سپس اعدام.این 14روز همه مردم اضطراب داشتن و همه ترسیده بودن لعنت به شما وافکار پلیدتون
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
با تمام شدت باید مجازات شه.لعنت بهشون.تف تو ذاتشون.مملکت اسلامی باید امنیت باشه.این چه وضعی ههاهههه....
کاملیا 25 ارديبهشت 1394
لطفا مسیولین کشور قانون مجازات اینجور افراد با اعدام تمان نکنید،مجازات سنگین در نظر بگیر مثه قطع عضو بدنشون زجر کش شن مرگ تدریجی یکی یکی اعضای بدنش قطع کنید اول کورش کنید بعد تمام اجزای بدنش بریده شود تا جون بدهد بمیرد

مثه کشورهای عربی دزد وجود نداره بخاطره قطع دست،بی ناموسای آشغال کشورمون فکر میکنند نهایت با یه اعدام مرگ کثیفشون بسر میرسه
من بعنوان یک زن جوان مازندرانی مخالف اعدام با طناب هستم باید تیکه تیکه کنین خواهشن مسعولین کشور تغییری در قانون جزا بدین با یه طناب دار جونشونو نگیرید
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
اعدام که فایده نداره..باید اونا رو تو اسید بذارن تا زجر بکشن تا بفکر دزدی و بی ناموسی کسی نیوفته..تازه باید
تو مردم این کارو کنن...واقعاً کنار امدن با این مسئله برای خانواده خیلی سخته
ناشناس 25 ارديبهشت 1394
من بخاطراین وضعیت ناامنی مشکل پیداکردم برادانشگاه رفتنم وبراحتی خریدکردن جزایات زندگیم.مطمنن خیلی ازخانمها مثل من هستن که این وضعیت روپیداکردن حالایه آقای روشنفکری دم از داشتن ونداشتن توالت وهزاربهانه دیگه می زنن اگه توهم مثل این دوتاقاتل خلافی توذاتت نیست درست ومنطقی نظرمیدادین ازاعدام این دونفروامسال اونها ناراحتین اماانسانیت ندارین بفهمین تجاوزبه زن به یه مادریعنی چی؟اگرهمین بلاالبته اگرمادریاخواهری داریدبرای شماپیش می اومدحاضربودید متهمین روببخشید...ازفقرحرف نزنیدیابیکاری جوونها یاجوونی کردن جوونها یاحتی راحتی ازدواج که خودتون خوب میدونید همه اینها بهانه است خیلی هانون شب ندارن وگشنه میخوابن اما انسانیتشون شرف داره به سگ صفتهای خیابونی.من زن که نتونم برارفتن بخریدپاشم بیرون برم وسواریه ماشین شم منی که جونم٬حیثیت زن بودنم بخاطراشتباهات امسال شمازیرسوال میره چیکاربایدبکنم.چقدرراحت دم از همه چیزمی زنیداما هیچی نیستید...شمامرد نیستید...انسانیت تووجودتون مرده...که اگرغیراین بوداعدام بابدترین شرایط رواز قوه قضاییه خواستاربودید...اعدام نشن که چی بشه؟بعدچندسال دوباره به اغوش ه مین جامعه برگردن ودوباره همین خطاواشتباه که چه بساخیلی هابعدیه خطاپشیمان بودن اما این متهمین وامسال اونها خیلی هار شده اندکه اگراینطورنبودبااولین ادم ربای وقتل دومین وسومین خطا رونمیکردن.اینها مریضهای روانی هستن که جنون بی حیثیت کردن توذاتشونه.امااقای جعفری نسب امنیت من زن روتواین شهرچه ارگانی بایدبعهده بگیره؟خواهش میکنیم حمایت کنیدازماتوتمام استان ازمنی که ازشرقی ترین نقطه مجبورم بیام به مرکزاستان یاخانمی که داخل استان زندگی میکنه.ممنون اززحمات شماوهمکارانتون وتسلیت میگیم به خانواده رمضانی امیدواریم بادرست رسیدگی کردن به این پرونده واشدمجازات روح عزیزتون به آرامش برسه.
m 25 ارديبهشت 1394
درسته که اعدام میشن ولی باید قانون عوض بشه دختر 17 ساله یا هر دختری تو هر کجای این مملکت آسایش ندارن معلوم نیست چقدر از این اتفاقات افتاده که رسانه ای نشده باید به جای حکم اعدام یک دست با پای هر کسی که برای اولین بار دست به ناموس یا جسارت قلدری به سرش زد قطع بشه و مهری رو سرشون بزنن که تا آخر عمر با خفت و خاری زندگی کنند.لات هم لاتای قدیم
پاسخ ها به این نظر
علی 26 ارديبهشت 1394
اولا باید بگم این خانم محجبه بود و به اون هیچ گونه تعرضی نشده و فقط طلای اونو برداشتن و چون یکی از اون دونفر رو شناخته بود اونو کشتن،ثانیاً باید به m25 بگم اگه یه سر به سطح شهر بزنی متوجه میشی که متاسفانه زنان و دختران این مملکت با حجابی غربی وارد کوچه بازار میشن که خود غربیها میگن :اون جور که در خیابانهای ایران میبینم و تحریک میشم در اروپا نمیشم.این گفته یکی از اروپائی ها بود که به عنوان توریست به ایران اومده بود.خودم میبینم توی خیابون فرهنگ دختران با چه وضعی بیرون میان.پس ربطی به قانون نداره مشکل خودمونیم
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
عزیز من دخترها و زنان این مملکت نمیتونند لباسهاشونو به اندازه ایمان من و شما کوتاه و بلند کنند
armani 24 ارديبهشت 1394
اگه به اقتدار شرع و راه اسلام معتقديم ... اعدام عبرت آموز در سه راه اسلام آباد ... فقط ...
HA 24 ارديبهشت 1394
اونايي كه ميگن اعدام نكنين چيكار كنن؟
ازشون تشكر كنن خوبه؟
اگر خواهر خودت بود همچين حرفي ميزدي؟
اداي روشنفكري تا كي؟
ناشناس 24 ارديبهشت 1394
فقط اعداااااام خدا لعنتشون کنه خدااا چه مملکتیه ادم انقد پست ب شکل فجیح باید کشته بشن خدا ان شاله همین بلا رو به سر خانواده قاتلین بیاره
پیمان 24 ارديبهشت 1394
باید اعدام بشن
سجاد 25 ارديبهشت 1394
اگه دستم بود خودم کاری میکردم که کسی فکر اینکارو هم بکنه تنش بلرزه چه برسه به انجامش اقای خلخالی رو می خواست این پرونده.هر کدوم رو باید ده بار اعدام کرد . اسماشون رو بگید لطفا روسواشون کنید. درساعت شلوغی در مرکز شهر اعدام کنیدشون. جانی های حیون صفت تف به قیرتتون
یه شهروند 25 ارديبهشت 1394
فقط اعدااااااآااااااااااام بشن حرمزاده ها.....
به خدا اینجور افراد نفطه هاشون مشکل داشت که شدن این.
شمال نیوز سانسور نکن تو رو یه ابوالفضل.
ملت باس بدونن لقمه حرام ،شکم حرام و نفطه حرام سرانجامش کی رو بدیخت میکنه و چه پدری از مردم بی گناه در میاره.
مادر به خطاها رو اعدااااام کن تو ملا عام.
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
باید همین امروز که تشییع اون بتده خدا بوده اول اونها را اعدام میکردند بعد تشییع میکردند تا هیچکس جرات چنین کاری نداشته باشه.
علی از همسایگی دارابکلا 25 ارديبهشت 1394
اگر از چند سال پیش که این جور اتفاقات زیاد شده بود اقدام قاطع میشد الان بعضی ها جرات چنین کاری رو به خودشون نمیدادن.فقط اعدام در ملا عام.از این به بعد باید این شعار یاد مسئولین بمونه اعدام در ملا عام.دیگه نگن چون فلانی پسر فلان درجه داره یا کس و کار فلان کس از فلان ارگانه.تبعیض کشور رو به چالش میکشونه.اعدام،همشون اعدام
خبرموثق 25 ارديبهشت 1394
عارضم به دوستان که میگن قاتل چون مجرد بود چون بیکار بود چون بیسواد بود نه یکی از قاتلین همکار شهرداری بودند و مهندس ترم افزار ومیوه پشتیبان ترم افزار شهرداری بودن و متاهل بودند لطفا همین جوری ریشه یابی نکنید.
نا شناس 25 ارديبهشت 1394
اعدام
پاسخ ها به این نظر
00 26 ارديبهشت 1394
جالبه . مگه تو ادارات و شهرداريها استخدام چند ساليه كه ممنوع نشده. چرا ايشون با اين همه افكار شيطاني از دو سال پيش توي شهرداري كار مي كردن.؟ با كدوم مجوز؟ گزينش شدن؟
ابراهیم 25 ارديبهشت 1394
تا کی جرم جنایت,,باید در همان سراه اسلام آباد اعدام شوند
کتابدار شمالی 25 ارديبهشت 1394
اسلام میگه قصاص کجای اسلام میگه به خواهر مادر تجاوز کردن شما اول باید پول دیه را واریز کنید تا بعد بخواهند که متجاوزین و قاتلین را اعدام کنند باور کنید داخل کتابخانه هم هستیم امنین نداریم حالا این هنرمندان و ورزشکاران بدوند دنبال عفو و بخشش اینها هم جدیدا خوبی چیزی یاد گرفتند ...من به جمعی کتابداران شما ل کشور خواهان اعدام در اولین زمان ممکن در مکان مورد نظر هستم
الهه 25 ارديبهشت 1394
اول این آشغالا و باید زجر بدن بعد در سه راه اسلام آباد اعدام کنن جسدشونم به مدت ۱۴ روز آویزان کنن فقط اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام تو مملکت خودمون امنیت نداریم...به خانواده ایشونم تسلیت عرض میکنم خدا به همسر و فرزند کوچولوش صبر بده.گناه بچه چی بود....
ناشناس 25 ارديبهشت 1394
اعدام کنند، بعداز اون هم نزارن جسد منحوسشان در قبرستان محل دفن بشه. باغیرتهای محل اجازه ندن لاشه نجسشان در مزاری دفن بشه که محل دفن شهدا است. آنجا حرمت داره شهیدامون برای وطن و ناموس جان دادند، اما این حیوانهای گرگ صفت جان ناموس مردم رو گرفتند. ضمنا اونی که گفته پدر یکی از قاتلین درجه دار و فلانه درست ولی خودش از دست پسرش به ستوه آمده بود.
ناشناس 25 ارديبهشت 1394
شما مردم چقدر بى رحم شدين؟ الان فرق شما با اون قاتل چيه؟ من يه زنم و بيشتر از اين جريان سوختم ولى آيت إعدام و شكنجه راه حل اين معضلة؟ يه كم به خودمون بيايم اين جامعه به كجا داره ميره وقتى اينهمه بى رحمى بهش تزريق ميكنيم
پاسخ ها به این نظر
کتابدار شمالی 26 ارديبهشت 1394
اگر خواهر و مادر شما بود باز هم می گفتی مردم چقدر بی رحم شدند ، ما هم جوان بودیم و شرایط ازدواج نداشتیم در 28 سالگی ازدواج کردم و در همان سال کارمند کتابخانه شدم آیا من هم باید در مجردی هر غلطی می کردم چون شرایط ازدواج را نداشتم اینقدر بعضی از جوانان وقیع و دریده شدند که حتی خانم ها در کتار خانواده شان امنیت ندارند دلیش هم در سختی زندگی و مجرد بودن نیست
نا شناس 26 ارديبهشت 1394
هی اونی که دم از مهربونی میزنی اگه این اتفاق برا خودت و زن و دخترای خانوداده ات می افتاد با زر مفت می زدی . بهتره گل بگیری اون حلقتو.
معلومه ناامنی واسه زنان برات خیلی جالبه.
شمال نیوز بذاری هاااااااا
ناشناس آشنا 25 ارديبهشت 1394
آقای ساروی تو چیکاره ای؟ آیا اینها رو میشناختی هرسه نفرشون هم زن داشتند هم خونه چند میلیونی تو نکا. یکی که کارمند شهرداری بوده همون عباس ب یکی دیگه هم که هنوز دهنش بوی شیر میده اصلا اگه کارم نمیکرد با پول باد آورده پدر بهترین زندگی رو داشت. تو که میگی ماهم جوون بودیم نکنه خودتم از این جنایتها رو کردی هنوز رو نشده؟ مگه هرکی جوانه باید از این غلط ها باید بکنه؟ اگه دختر و خواهرتم بودند باز هم این نسخه تر و تمیز رو می نوشتی؟
پاسخ ها به این نظر
همشهری ساروی 28 ارديبهشت 1394
با سلام این حادثه ناگواری بوده و جای هیچ توجیهی وجود نداره این افراد باید با توجه به جرمی که مرتکب شده اند باید محاکمه شوند وتاوانش را بدهند (کمترین تاوان اعدامه) این خانواده داغدار شده اند بدترین فشار روحی را در این مدت تحمل کردند یک خانواده متلاشی شده فرزندی بدون مادر شده تمام مردم این مناطق نگران شدند و به هر طریقی دوست دارند همدردی کنند. خواهشا هرکسی نظر میدهد بداند که شرع و اسالم نیز در این موارد حکم صریح اعدام را داده است ضمنا این افراد نیز جو امنیت را برای مردم به خطر انداخته اند .
نگارراهبند. 25 ارديبهشت 1394
ای خدا این اون موقع داشت میکشتنش به کدومشون التماس میکرد به کدومشون زجه میزد..خدا لعنتشون کنه .حتما بهشون میگفت خاهش میکنم زار میزد میگفت بچه دارم .الاهی درد بی درمون بگیرن همون بلایی که سر این بدبخت اوردن اینا باید بدتر ازاینو سرش بیارنو..تسلیت میگم به خونوادشون غم اخرشون باشه انشالله
بالادهی ریکا 26 ارديبهشت 1394
با عرض تسلیت به خانواده محترم: نظر اینجانب این است هرچه سریعتر اعدام شوند تادرس عبرتی برای امسال این آدم روبایان شود اگر این حکم اجرا نشود فساد =درخطر افتادن زن وبچه همه مردم......این حکم باید توی قانون ثبت گردد تا کسی جرعت این کار را نداشته باشد
کاظم جلیل نژاد 26 ارديبهشت 1394
سلام قانون باید این افراد را اعدام کند ولی کو قانون کجاست مختار کجاست شمشیر مختار
آخرین اخبار 25 ارديبهشت 1394
مجرمان از بخش میاندرود روستای جامخانه هدف از جنایت اقدام برای سرقت طلا و جواهرات اعلام شده. مجرمان چندین بار دیگر چنین سرقتهائی را انجام داده ولی در هیچ یک از وقایع گذشته اقدام به قتل نکرده بودند. اما این بار به دلیل اینکه مقتول هویت یکی از مجرمان را شناسائی کرده بود تصمیم به قتل او نمودند. ابتدا بار اول مقتول را از پرتگاهی به پائین انداخته و رها کردند اما شب حادثه برای اینکه از ترس زنده ماندنش واهمه داشته اند دوباره به صحنه جرم رفته و وقتی با پیکر نیمه جان او مواجه شدند یکی از مجرمان با تبر سه ضربه به سر و صورت و بدن مقتول وارد نموده و باز میگردند. در این چند روز درندگان وحشی نیز از جسد استفاده کرده و قسمتی از بدن را تکه تکه و خوراک خود نمودند تا چند روز پیش که مجرمان در پی اطلاعات از روند پیگیری ها بودند در همان سه راه اسلام آباد و در پی صحبت با یکی از کارگران پمپ بنزین مورد شک واقع شده و بعد از اطلاع دادن به نیروی انتظامی دستگیر میشوند. پدر قاتل یکی از افراد که خودش نیز اعلام کرده قاتل را که پسرش باشد خود اعدام خواهد کرد
راحیل 26 ارديبهشت 1394
من ازین جامعه میترسم من ازین ضلم وازین بیداد از همین فقرنداری ها یک زن پاک به زیر خاک /درخیابان ودران جاده زنی را به زور دزدیدن انقدر غرق جنون بودند ناله هایش رانمیدیدند/اوگناهش بی گناهی بود اواسیربی پناهی بود /مرگ اویعنی زنی مرده زنی که زندگی بخشیده زنی که فرزند اورده/امنیت راتازه فهمیدم امنیت هنوزهم برجاست امنیت نبود اگرنبودامروز جسد ان زن چراپیداست/درخیابان ودران جاده غیراوهنوز هم زن هست بی پناه ومنتظر اما ایندفه اوخوب میداند جامعه برای اوامن است//
سعید 26 ارديبهشت 1394
باید تو همون مکان دزدی اعدام شن ک درس عبرتی بشن واسه کسایی ک حتی ی لحظه خیال این کارای شوم ب ذهنشون میرسه بزار بدونن جزا این کار اعدامه بله ک تاثیر داره
طبقده 26 ارديبهشت 1394
اعععععععععععععععععععععدددددددددددددددددددددددددددددااااااااااااااااااااامممممممممم
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
اون طور که میگن یکی از قاتلین اعتراف کرده ..حرومزاده ها چه با زجر بنده خدا رو به قتل رسوندن..اهل مشروب و مواد هم بودن هیچ بعید نیست که از اول هم تو حال خودشون نبودن و یه چیزی مصرف کرده بودن...وقتی ایمان و مذهبی نداشته باشن میتونن به چنین جرایمی مرتکب شن....خدا لعنتشون کنه...با خشونت مخالفم ولی این بار به نظر من باید این دو نفر رو زجر کش کرد همونطور که اون دختر بیگناه التماس میکرد برای جونش و اونا رحم نکردن باید اونا رو تو ملا عام کم کم کشت تا عذاب بکشن یهویی مردن کمه براشون و ادب نمیشن دیگران باید با عذاب و خفت بمیرن.لعنت به اونها و امثال اونها.
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
اصلاً جای سوال و جواب نیست باید درجا اعدام شوند وگرنه مردم نسبت به قانون دلسرد می شوند
ناشناس 27 ارديبهشت 1394
اعدام براي اين آدما كه البته نميشه اسمشون گذاشت آدم كمه. اونارو بايد تيكه تيكه كرد. انشاالله سر خودشون بياد
بانوی ساروی 27 ارديبهشت 1394
متاسفانه عدم اجرای قانون به صورت اشد مجازات و بازدارنده و در ملاعام باعث شده در سالهای اخیر شاهد این رخدادها به صورت مداوم باشیم . فقط خدا می دونه چه تعداد از این اتفاقات رخداده و خانمها از ترس آبرو ریزی پیگیری قانونی نکردن و یا از سر خوش شانسی تونستن نجات پیدا کنن . مامورین قضایی مازندران بدونن این حادثه آزمون سختی براشون خواهد بود و شک نکنن اگر در اجرای قانون کوتاهی بشه و یا مصلحت اندیشی بشه به نفع خانواده قاتل ، قطعا تاوان سختی رو از لحاظ جلب اعتماد اجتماعی خواهند داد...
مجتبی 27 ارديبهشت 1394
شمارابه خدا قسم جلوی سرویسهای ساری نکا که بدون هیچ علامت شناسایی هستند وابتدای خیابان 18دی بن بست شهید وزیری بطور غیرقانونی باهدایت مسافرین از عاقبت بیخبر رادرکوچه پیشنمازی سوار میکنند بگیرید . این موضوع درست اززمانی شروع شد که رییس راهنمایی ورانندگی ساری جابجا شد وشکایتها به رییس جدید هم به جایی نرسیده ورسمامتشاکیان را رد کرده وجوابگونیست
الف 27 ارديبهشت 1394
بله متاهل بوده.کارمند بوده.پدرشم سرهنگ بوده.دیگه کوفت میخواست
فرشته 26 ارديبهشت 1394
چرا میگید اعدام ...اینا اعدام واسشون عروسی .ادم بچه اش بمیره میگن مرد ...بچه ادم این جوری زجر کش بشه خوراک حیوونای جنگل بشه چجوری از دل پدر مادرش بیرون بره ای خدا تو و واسه هیچ بشری نیار ...نمیدونم بعضی ها چجوری تیریپ روشنفکری برمیدارن میگن اعدام نشه/ناموس خودت بودم همینو میگفی اقای ب اصطلاح روشنفکر /ها/ اینارو باید زجرکش کرد ///خدایا ببخش اگر کسی ازما اینارو در زمره حیوانات بشمار بیاریم خوی درندگی اینا از کفتار و ...بدتره خدای مهربون تو فقط ب خونوادش صبر بده صبرصبر صبر....لعنت به شما ک مادری رو ب عزای جگر گوشش نشوندید
حسین 26 ارديبهشت 1394
من ازاین جامعه میترسم من ازاین ظلم و از این بیداد
از همین فقر نداری ها یک زن پاک به زیر خاک .
درخیابان و در آن جاده زنی را به زور دزدیدن انقدر غرق جنون بودند
ناله هایش رانمیدیدند.
اوگناهش بی گناهی بود.
اواسیر بی پناهی بود.
مرگ اویعنی زنی مرده زنی که زندگی بخشیده زنی که فرزند اورده.
امنیت راتازه فهمیدم امنیت هنوزهم برجاست.
امنیت نبود اگرنبود امروز جسد ان زن چراپیداست.
درخیابان ودران جاده غیراو هنوز هم زن هست بی پناه ومنتظر اما ایندفعه اوخوب میداند جامعه برای او امن است.

باتشکر: شوبی
یه شهروند 27 ارديبهشت 1394
قابل توجه وطن فروشان مثلا روشنفکر بهتره بگم کوته فکر
وقتی میگن باید با آمریکا و امثالهم سازش کنیم نتیجش بهتر از این نمیشه
خدا لعنت کنه همه کسایی که باعث همچین جنایتهایی میشن
نا شناس 27 ارديبهشت 1394
آبی که ریخته شد ناموسی که دیگه وجود نداره اتفاقی که همه میاندرودی ها رو داغدار کرد.
خواهش از مسئولین حکم هرچی هست زودتر اجرا بشه بریم دنبال بازدارنده های این اتفاقات اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا و
بی نام 27 ارديبهشت 1394
دار دار دار دار دار دار
سوادکوهی 27 ارديبهشت 1394
از خدا برای بازماندگان صبر طلب میکنم,و اون دو قاتل بزودی به سزای اعمال زشتشون میرسند,ولی از همه اینها گذشته جواب بچه اون مقتول رو کدامیک از ماها میتوانیم بدهیم
سرباز گمنام 27 ارديبهشت 1394
حتما باید در اسرع وقت قاتلان اعدام بشن تا عبرتی سنگین برای دیگران باشه قاتلان در همونجایی که مقتول رو دزدیدند باید اعدام بشن……!
جرم قاتلان:
آدم ربایی
قتل
رعب و وحشت در جامعه
دزدی
فرار از پلیس
این جرایم در کل اعدام نداره؟!؟!
نكايي 27 ارديبهشت 1394
باعرض تسليت خدمت خانواده داغدار رمضاني .تنها راه اعدام ميباشد .تصور كنيد همسر خواهر يا ناموس شما دوستان عزيز باشد در ان حالت چ جوابي ميدهيد اعدام.گذشت.بي عدالتي.كم كاري .بيكاري .بي پولي.
دارابی 28 ارديبهشت 1394
خبر دلخراشی بود . واقعا دیگه خودم میخوام برم بیرون میترسم چند روزیکه که همیشه احساس می کنم برای خودم هم اتفاق می افته, مسئولان محترم تورو خدا چنان این مجرمین را به سزای اعمالشون برسونین که دیگه کسی به خودش اجازه نده که چنین کار وحشیانه ای انجام بده .
نا شناس 28 ارديبهشت 1394
با سلام و عرض تسلیت به خانواده و همسر و فرزند ایشان انشاءالله در آینده نزدیک شاهد مرگ این جنایتکاران جانی خواهیم بود ولی یک مطلب با عزیزان انتظامی و اطلاعات دارم اینکه متاسفانه مسیرهای پر تردد از نظر امکانات دوربینهای پیشرفته ضعیف میباشد
سینا 28 ارديبهشت 1394
بیامرزتش
فقط این و می تونم بگم
خدابه خانوادشان صبردهد به امیدخدا....
عسل بانو 28 ارديبهشت 1394
باید اعدام بشن تا درس عبرتی برای همه بشه... این خانوم هم سن من بود هزار تا آرزو داشت چرا باید اینجوری میمرد.. من از ترس از خونه بیرون نمیرم.. شهر خیلی بی قانون شده تو رو خدا بجای گذاشتن طرح حجاب و عفاف و جمع آوری جووناي مردم بیاید یه کم بیشتر رو این مسائل تمرکز کنید جامعه نیاز به سامان دهی داره بیاید اشتغال ایجاد کنید بیاید مشکلات جوونا رو حل کنید
چرا یه جوون باید بخاطر طلا و یا پول شخص دیگه اونو بکشه...!؟!؟!!
علیرضا 29 ارديبهشت 1394
سنگسارشان کنید تاحداقل ذره ایی از اینهمه ظلمی که از طرف خانواده اطرافیان ومردم تحمل شد باپرتاب سنگ برصورت نکبتشان جبران شود
رویا 30 ارديبهشت 1394
ادای روشنفکرها را در اوردن با حرفهای پوچ وتو خالی مشکلی را حل نمیکنه,وبا این حرفها از این اشغالها حمایت نکنید قانون اجرا میشه خواه عبرت بگیرید ,خواه نگیرید.من به عنوان یک زن خواهش میکنم زنان ما یک مقداری حواسشون بیشتر جمع باشه یک ذره ترس تو دلتون باشه.بیشتر مراقب خودتون باشید .
شمالی 31 ارديبهشت 1394
من نمیدونم اینایی که اینکاراو میکنن از زندگی چی میخوان!!! زندگیو چطور میبینن!!! از حیوونم پست ترن...باید قصاص شن تا بفهمن اون دختره بیچاره چه دردی کشید تاشاید درس عبرتی شن برای دیگران...
یلدا 31 ارديبهشت 1394
واژه تسلیت چیز کوچکیست در برابر غم بزرگ شما ،" خانواده رمضانی "
از خداوند منان طلب صبر برای خانواده داغدیده دارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.