.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهندس کاردگر در همایش مدیران عامل آتش نشانی های مازندران :
دولت در تجهیزات آتش نشانی شهرداری ها را یاری نماید

شمال نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر بابل همچنین ضمن قدردانی از تلاش های آتش نشانان گفت : باید دولت در افزایش تجهیزات و امکانات آتش نشانی ، شهرداری ها را یاری نماید .

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در شهرستان بابل، مهندس مرتضی کاردگر رئیس شورای اسلامی شهر بابل در همایش یکروزه مدیران عامل آتش نشانی شهر های استان مازندران که توسط استانداری مازندران در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بابل برگزارگردید عنوان داشت و افزود : در اجرای مأموریت های سازمان آتش نشانی "زمان " بسیار مهم است و هر ثانیه آن برای حفظ جان و مال مردم ارزشمند است
وی ادامه داد : اگر تجهیزات و امکانات آتش نشانی ها به روز و مدرن باشد در حفظ بیت المال و حفاظت از اموال مردم بسیار مفید است .
رئیس شورای اسلامی شهر بابل همچنین ضمن قدردانی از تلاش های آتش نشانان گفت : باید دولت در افزایش تجهیزات و امکانات آتش نشانی ، شهرداری ها را یاری نماید .
در ادامه این نشست مهندس عسکری شهردار بابل نیز در سخنانی کوتاه گفت : برای چشم انداز 25 ساله توسعه شهرستان بابل تعداد 25 ایستگاه آتش نشانی برنامه ریزی شده است که در حال حاضر بابل دارای دارای 5 ایستگاه است و ان شاالله تا 25 سال آینده بایستی 20 ایستگاه جدید احداث گردد.
مهندس عسگری شهردار بابل گفت : فقدان تجهیزات آتش نشانی موضوع بسیار مهمی است که در بابل تنها نردبان 32 متری دارد که با توجه به شرایط آپارتمان های فغلی به نردبان بالای 50 متر نیازدارد و این نیاز برای شهرهای دیگر نیز احساس میشود .
شهردار بابل یاد آور شد : آتش نشانی یک سازمان خدماتی است و بیش از 80 درصد در آمد آن از محل کمک های شهرداری ها تأمین میشود و لذا دولت و وزارت کشور بایستی در تأمین امکانات و تجهیزات اطفاء حریق و عملیات امداد و نجات اهتمام جدی تر بعمل آورد.
فرامرز ابوالحسنی نایب رئیس شورای اسلامی شهر بابل نیز در این گردهمایی که معاون مدیر کل دفتر امور شهری استانداری مازندران هم حضور داشت اظهار داشتند : چابکی و ورزیدگی آتش نشانان باید همواره ارتقاء یابد تا بتواند خدمات مناسب تری به جامعه بدهند .
ابواحسنی تأکید کرد : هلال و احمر آتش نشانی ها در ارائه خدمات مرز ندارند و با توجه به اینکه بین شهرهای مازندران فاصله وجود ندارد و اغلب شهرها به هم پیوسته هستند لازم است جلسات هماهنگی و تعامل مدیران عامل آتش نشانی ها همواره تشکیل گردد.
در این جلسه شکری پور و آقاجان پور از اعضای شورای اسلامی شهر بابل نیز حضور داشتند . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.427 seconds.