.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران عنوان کرد؛
کارآفرین به سه فاکتور علم، شجاعت و سرمایه نیاز دارد

 شمال نیوز: رییس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران در همایش هم اندیشی صنعت و دانشگاه که با رویکرد کسب و کار و کارآفرینی به همت دانشکده فنی و حرفه ای شماره 2 ساری صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد استان برگزار شد، گفت: کارآفرینی نیازمند شرایط و اقتضائاتی می باشد که سه فاکتور اصلی آن علم، شجاعت و سرمایه می باشد.

داریوش هندوئی در تشریح این فاکتورها اظهار داشت: فرد با عامل شجاعت به تنهایی می تواند یک کارگر خوب باشد، دارا بودن علم فرد را به یک معلم، خوب بدل می کند اما دارنده فاکتور سرمایه به تنهایی می تواند بعنوان تاجر خوب عمل کند و اگر کسی هر سه این موارد را با هم داشته باشد به یک کارآفرین شایسته تبدیل می شود.

وی در تشریح سه حالت علم بیان کرد: یکی، اندوخته های ذهنی پراکنده که هیچ ارتباطی با هم ندارند می باشد دیگری دریافت های ذهنی که ارتباطات افقی و عمودی با هم دارند و بعضاً دارای فصلهای مشترکی نیزمی باشند که هر چه این نقاط مشترک بیشتر باشد بهتر می توان نتیجه گرفت. سومین حالت علمی است که علم کارا نام دارد که تبدیل به توانمندی می شود.

هندوئی فاکتور سرمایه را پول ندانست و آن را مشتمل بر دهها عامل نظیر جوانی، سلامتی، زمان، هوا، آب، نوآوری، امید، تدبیر، سخت کوشی، ایده و غیره برشمرد که همگی فرصت و غنیمت می باشند که فاکتور پول فقط در خدمت سرمایه قرار می گیرد.

وی شجاعت را با خیره سری متفاوت دانست و منظور نظر از شجاعت را برخورد با مسائل همراه با شناخت زمان و انتخاب و روش مناسب در زمان مناسب تعریف کرد.

  رییس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران بیان داشت: کارآفرین باید توکل بر خدا کند و با اخلاص و نیت پاک به تلاش و کوشش صادقانه بپردازد و بداند که هدف نهایی کمال الهی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.