.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران:
سوانح جاده اي در صدرعملياتهاي امدادونجات

 شمال نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با این جمعیت جهت صدور پروانه داروخانه هلال احمر مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ مهدی ولی پور عصر روز گذشته در نشست خبری که بمناسبت فرا رسیدن هفته «هلال احمر» برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر استان امزندران با 17 شعبه در سطح استان، 11 مرکز معاینات حجاج و واکسیناسیون، دو مرکز دارویی، دو مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی و یک مرکز امداد هوایی خدمات می دهد.

وی با بیان اینکه مازندران استانی است که با انواع حوادث آب و هوایی، جاده ای و اخیرا هم زیست محیطی روبرو است گفت: در سال 93، تعداد 4 هزار و 582 ماموریت توسط 45 هزار نیروی امدادگر انجام شد.

ولی پور حوادث جاده ای را بیشترین حوادث عملیاتی در استان عنوان کرد و افزود: یک هزار و 646 عملیات در جاده های استان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی از پوشش بیش از 10 هزار حادثه دیده ناشی از برف و کولاک در استان خبر داد و یادآور شد: به 5 هزار و 643 نفر حادثه دیده ناشی از سیل در سال 93، امدادرسانی شد.

سوادکوه، حادثه خیز ترین محور استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران به 5 هزار و 320 حادثه دیده ناشی از حوادث جاده ای در استان در سال 93 اشاره کرد و گفت: شهرستان سوادکوه با 566 حادثه ، تنکابن با 493 و آمل با 453 حادثه بیشترین تعداد حوادث را به خود اختصاص دادند.
وی همچنین افزود: محور سوادکوه با 517 حادثه، هراز با 453 حادثه و نیالای بهشهر با 353 حادثه ، بعنوان حادثه خیزترین محورها در سال 93 بودند.

ولی پور عملیات امداد و نجات مربوط به طرح های امداد و  نجات سلامت تابستانه در سال 93 را نقطه عطف و قوت جمعیت هلال احمر استان دانست و گفت: در سال 93، غریق استان با کاهش 52 درصدس روبرو شد.

وی از ارائه خدمات به 750 هزار مسافر در نوروز 94 خبر داد و افزود: جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی خدمات ارزنده‌ای به مردم و آسیب‌دیدگان حوادث ارائه کرد که نوروز امسال شاهد کاهش 40 درصدی حوادث بودیم.

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی در سال 94

ولی پور خاطرنشان کرد: از اواخر سال 91، 17 پروژه در دستور کار سازمان جمعیت هلال احمر مازندران قرار داشته که 10 پروژه تا سال گذشته به بهره برداری رسیده و مابقی پروژه ها دارای پیشرفت 50 تا 90 درصدی است که با تامین اعتبار تا پایان سال مالی جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان ساخت: جمعیت هلال احمر مازندران در فرایند خدمت رسانی خود، هرگز به انتفاع و سود آوری نمی اندیشد.

ويژه برنامه هاي گراميداشت هفته هلال احمردرمازندران

وی درادامه به برنامه‌های هفته هلال‌احمر در مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به نامگذاري 18 لغايت 24ارديبهشت به نام هفته جمعيت هلال احمر،برنامه هاي متنوعي از سوي هلال احمر استان تدوين شده كه در اين هفته اجرا مي شود.

ولي پور افزود: ديدار با نماينده مقام معظم رهبري در استان ،حضور در گلزار شهدا و تجديد ميثاق با آرمانهاي امام «ره» و شهيدان،اعزام سفيران صلح و دوستي،نشست رسانه اي با خبرنگاران ،پياده روي اعضاء،كاركنان و خانواده هاي همكاران عضو جمعيت هلال احمراستان،حضور متشكل و يكپارچه در ميعادگاههاي نمازجمعه،اجراي برنامه جمعه ،ايمان و ايمني،اجراي برنامه هاي متنوع آموزشي،تقدير از اعضاي فعال جمعيت،ارائه خدمات درماني و توانبخشي با تخفيف ويژه،اجراي مانور مشترك منطقه اي  بهداشت و درمان با مشاركت استان گلستان وعيادت از بيماران و سالمندان از جمله برنامه هاي پيش بيني شده هفته گراميداشت هلال احمر در استان است.

وي افزود:ديدار رؤساي شعب با ائمه جمعه شهرستانها،آغاز فرايند راه اندازي خانه هاي هلال روستايي،برگزاري گردهمايي دبيران كانون هاي هلال روستايي،اعزام كاروان سلامت به مناطق محروم،برگزاري مسابقات فرهنگي،ديدار با خيرين و حاميان،برگزاري مراسم تجليل از داوطلبان فعال،ديدار و تجليل از خانواده هاي شهداي امدادگر و پيشكسوت،اجراي اردوي جهادي و اجراي طرح حمايت ماندگار و اهداء خون از سوي اعضاء و داوطلبان عضو جمعيت هلال احمر استان از ديگر برنامه هاي تدوين شده هفته هلال احمر در مازندران است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجید باقری سرخی 16 ارديبهشت 1394
سرخــکلایی که در ســـوادکــــــوه خوانـیــــمش یـــک نگیـــــن
رودخــــانه و دشــــت و کــــــوه دارد و درخـتــــــان رنگیـــــن
شهره خاص و عــام اسـت در هـــر محفلــی و هــــر آییـــــــــن
رزمندگان وشهــــــــدای آننــــد اسـطــــوره های این سرزمیــن
افســــوس که جایـــی نـدارد در تفـکـــرات مدیــریـــــت نویـــن
ز بــــی مهـــــری و جفـــــــــای آقــــایـــــــان مســئـــــولیـــــن
مردمــــش چــه دلــــخـــوشـــی دارنــــد با ایـــــن دل غمیــــــن
بیش از ایـن اسـت حـــــق ایــــــن مـردم نجیــــــب و متیــــــــن
از دو چیز همواره می نالند: بیکاری جوانان و جاده ای خونیـــن
کاش مـــی بود برای حـــل آن ، عـــزم مــلی ، اراده ای آهنیــن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.