.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده کارفرمایان شهرستان عباس آباد:
امروزه حقوق کارگران جوابگوی نیازهای موجود نیست
امروزه حقوق کارگران جوابگوی نیازهای موجود نیست و هزینه ها بالاست و فشار برتولید وتولید کننده است که موجب می شود حقوق کارگر به تعویق بیفتد.
 شمال نیوز: فرماندار شهرستان عباس آباد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی پایه اقتصاد کشور است، شالوده آن را تولید داخلی برشمرد.

به گزارش تابناک، سید امیر حسینی جو در آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان عباس آباد که در سالن کتابخانه شهر کلارآباد برگزار شد گفت: با بازنگری در گذشته می توان دید، کشور ایران با توجه به تمامی تحریم ها موفق بوده است و در بسیاری از کشورها علت پیشرفت توجه به بخش تولید تقویت کارگری و ایجاد فرهنگ کارگری در جامعه است.

فرماندارشهرستان عباس آباد در پایان افزود: این نظام مدیون خون کارگران شهیدی است که مانند دیگران برای دفاع از وطن شهید شدند و هم اکنون نسل دیگر آنان در دفاع از هویت و مرزها در حوزه کارگری و شکست تحریم ها و تولید داخلی مبارزه می کنند.

امام جمعه عباس آباد گفت: امروزه پایه اقتصاد ما اقتصاد مقاومتی است که شالوده آن تولید داخلی است و اگر نیروی کارآمد و تعلیم دیده نداشته باشد این امر محقق نمی شود.

حجت الاسلام سید جعفر رضایی افزود: در گذشته ما برای تخصصی ترین کارها باید نیروی ماهر از کشورهای دیگر می آوردیم ولی اکنون با آموزش مداوم ونظم در کار، این مشکل حل شده است.

رضایی اظهار داشت: هر وقت کشوری وابستگی به جایی داشته باشد پیشرفت نخواهد کرد و باید بدانیم که چه چیزی باعث رشد وپیشرفت می شود.

امام جمعه عباس آباد با اشاره به اینکه اقتصاد ما باید مقاومتی باشد گفت: کارگران از زحمت کشان جامعه و بازوان ستبر ایرانی هستند و جوانان پاکی که برای سرافرازی کشور تلاش می کنند.

عابدینی نماینده کارفرمایان شهرستان عباس آباد نیز با بیان اینکه در دین اسلام به اهمیت کارگران اشارات زیادی شده است، گفت: امروزه سازمانهای زیادی برای حمایت این قشر فعال هستند زیرا کار یک نوع جهاد است که کارگران از جمله نیروهای فعال این جهاد هستند.

وی با اشاره به گرانی موجود در جامعه گفت: امروزه حقوق کارگران جوابگوی نیازهای موجود نیست و هزینه ها بالاست و فشار برتولید وتولید کننده است که موجب می شود حقوق کارگر به تعویق بیفتد.

عبدالله کیاکجوری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عباس آباد و تنکابن نیز گفت: امروزه سرمایه گذارانی که می توانند بخشی از سرمایه خود را در بانکها قرار دهند با سرمایه گذاری در تولید داخلی کاری ارزشمند انجام می دهند و احتیاج به حمایت زیادی دارند.

کیا افزود: کسانی که به عنوان رزمندگان تولیدگر هستند باتوجه به شرایط فشار اقتصادی دست از تولید داخلی برنمی دارند و به عنوان کارگر هم سوی دولت عمل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته سعی شد با برنامه های گوناگون گوشه ای از زحمات کارگران این تلاشگران بی ادعا وسنگربانان تولید داخلی را ارج نهیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.