.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی‌حرفه‌ای
 شمال نیوز: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ۲۰ اردیبهشت را آخرین مهلت زمانی ثبت نام در آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی -غیرانتفاعی سال ۱۳۹۴ اعلام کرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: تاکنون حدود ۱۰ هزار نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند اما با توجه به اینکه یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام است به داوطلبان توصیه می شود که هر چه زودتر در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: ۱۹ رشته در این آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دارد اما همه افراد مشمول باید در آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش مهر، علاقمندان به تحصیل در دوره‌های كاردانی می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر در صورتی كه دارای شرایط مذكور باشند به عنوان داوطلب مقطع كاردانی منحصراً در یك رشته امتحانی و متناسب با رشته تحصیلی و كد رایانه ای چهار رقمی دیپلم خود متقاضی ادامه تحصیل شوند.

هزینه ثبت‌نام ۱۵۰ هزار ريال (۱۵ هزار تومان) است و پرداخت آن منحصراً بصورت اینترنتی به وسیله كارت‌های بانكی عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونیكی آنها فعال است انجام می گیرد.

چنانچه داوطلبی علاقمند به شركت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی– غیرانتفاعی است لازم است  علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ ۴۰ هزار ريال (چهار هزار تومان) دیگر نیز برای دوره های مذكور اقدام کنند.

آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۴ در روز جمعه ۱۶ مردادماه ۹۴ برگزار خواهد شد. پذیرش ۲۳ رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۱۹ رشته امتحانی صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل كل دیپلم) است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.654 seconds.