.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گلستان:
مردم عملکرد دولت را از دریچه اصناف می‎بینند
استاندار گلستان گفت: مردم عملکرد دولت را از دریچه اصناف می‎بینند.  

خبرگزاری فارس: مردم عملکرد دولت را از دریچه اصناف می‎بینند  

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسن صادقلو در دیدار با اعضای کمیسیون نظارت مرکز استان ضمن اشاره به تاریخچه اصناف در کشور، نقش اصناف و تشکل‎ها در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، پشتیبانی از نظام و بقاء و احیاء ارزش‎های اسلامی را برجسته برشمرد و اظهار کرد: در هشت سال جنگ و دفاع مقدس، پشتیبانی نظام و بقاء و احیاء ارزش‎ها، اصناف همواره نقش برجسته‎ای داشته و دارند.

وی تصریح کرد: به دلیل نقش انکارناپذیر بازار در پیش‌برد اهداف نظام، رفع مشکلات و معضلات موجود در آن نیز از مهم‌ترین برنامه‎های ماست و لذا لازم است با مسئله‎شناسی و آسیب‎شناسی، مسائل و مشکلات موجود در این بخش شناسایی شود تا با چاره‎اندیشی نسبت به حل و فصل آنها اقدام کنیم.

استاندار گلستان نقش اصناف در رضایت و یا عدم رضایت مردم از عملکرد دولت را انکارناپذیر دانست و گفت: نارضایتی مردم از دریچه اصناف و بازار اتفاق می‎افتد و مردم عملکرد دولت را از دریچه اصناف می‎بینند.

وی با بیان اینکه بهترین ناظران بازار خود اصناف هستند، گفت: خود بازاریان باید بر عملکرد خود نظارت داشته باشند و جلوی تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی و ... با قاطعیت بایستند، چون هر تخلف کوچکی در این بخش به خود بازاریان لطمه می‎زند.

صادقلو افزود: اصناف باید برای حل مشکلات خود راه‌حل‎هایی داشته باشند و با اولویت منافع مردم و خواسته‎های به حق ایشان مسائل و مشکلات‌شان را حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که امروز در بخش اصناف مشاهده می‎شود ناشی از آن است که متاسفانه برخی از ایشان از فرهنگ ایرانی اسلامی فاصله گرفته‎اند و اگر این فرهنگ اصیل را سرلوحه کار خود قرار دهند قطعا بسیاری از مشکلات‌شان برطرف خواهد شد.

استاندار گلستان همچنین خواستار تشکیل اتاق فکر در بخش اصناف شد و گفت: اتاق اصناف مرکز استان با تشکیل اتاق فکر ضمن شناسایی مسائل و مشکلات موجود در این بخش، ضمن ریشه‎یابی، راه‌کار حل آنها را نیز ارائه کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.386 seconds.