.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
(تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز همزمان با حضور هاشمی‌ رفسنجانی در این دانشگاه دست به تجمع زدند.
 
به گزارش فرارو، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر صبح امروز در اعتراض به حضور آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقابل آمفی تئاتر این دانشگاه تجمع کردند.
 
هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز به دعوت رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت روز معلم در این دانشگاه حضور یافت.
 
در بدو ورود هاشمی‌رفسنجانی به دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جمعی از دانشجویان تجمع‌کننده شعارهای "مرگ بر فتنه‌گر" و دانشجو بیدار است از فتنه‌گر بیزار است" سر دادند.
 
جمعی از دانشجویان تجمع‌کننده همچنین پلاکاردهایی با مضامین "خیانت‌هایتان در 88 را فراموش نمی‌کنیم"، روز معلم فدای سیاست بازی‌های ریاست دانشگاه"، "راس فتنه جایش در دانشگاه نیست"، استاد تحریف امام و انقلاب، سخنران مراسم روز استاد" و "جلسات فرمایشی و سفارشی جایگرین برنامه‌های دانشجویی شده است" در دست داشتند.
 
دانشجویان تجمع‌کننده پلاکاردهایی با تصاویر مهدی هاشمی و مربوط به برخورد با مفاسد اقتصادی وی در دست دارند. در مقابل جمعی دیگر از دانشجویان در حمایت از هاشمی حلقه انسانی تشکیل داده و سرود یاردبستانی خواندند. عکس های مجید عسگری پور عکاس مهر، حمید فروتن عکاس ایسنا و محمدعلی مریزاد عکاس تسنیم از این مراسم را در زیر می بینید.

  (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک   (تصاویر) حواشی حضور هاشمی در پلی‌تکنیک
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیاسر 15 ارديبهشت 1394
ایشان زحمت زیادی برای نظام کشیدند ولی کار ایشان در سال 88خیلی به ایشان اسیب رساند ولی ایشان به اشتباه خود پی بردند و تحت لوای رهبر معظم به ملت و دانشجویان همیشه افتخار امیز ما خدمت می کنند و ملت ما به خاط عملعرد قبل انقلاب و جنگ تحمیلی ایشان را می بخشند
ناصر (فرهنگی) 15 ارديبهشت 1394
نام این دانشگاه 30سال است که به امیر کبیر تغییر یافت .اصحاب رسانه سانسور گر !! لطفا توجه به تیتری که میزنید داشته باشید.
رضا 15 ارديبهشت 1394
اگر هاشمی فتنه گر است و اگر هاشمی ضد انقلاب است پس انقلابی کیست؟ راستی این دوستان که هاشمی را متهم به ضد انقلاب بودن میکنند از کذام انقلاب سخن می گوینذ؟
اگر منظور انقلابی است که رهبری آن را امام بعهده داشتند و با کمک هاشمی بهشتی و مطهری و رهبر معظم انقلاب انرا تا به امروز مدیریت کردندپس این سوال باقی است که این آقایان از کدام انقلاب صحبت میکنند

ابراهیم 14 ارديبهشت 1394
سلام تو عکس اخر خانمی که دنبال ماشین میدوه واقعا دانشجوست ؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.