.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت غله منطقه 2 کشور:
660 واحد نانوایی در مازندران آزادپز شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: در راستای اجرای طرح آزادسازی قیمت نان، تعداد 660 واحد از خبازی‌های مازندران آزادپز شد.

رمضان‌علی ملک در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: برابر مصوبات دولت و در راستای اجرای طرح آزادسازی قیمت نان، تعداد 660 واحد از خبازی‌های مازندران آزادپز شدند.
 

وی با بیان اینکه از این تعداد 360 واحد نانوایی بربری، 130 واحد لواش، 85 واحد سنگک و 85 واحد نانوایی تافتون آزادپز شده‌اند، افزود: این واحدها در حوزه شهری قرار دارند؛ تاکنون 19 درصد از سهمیه آرد استان مازندران آزاد شده است.
 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با بیان اینکه آزادپزها سهم آرد خود را از کارخانجات آرد به قیمت آزاد خریداری می‌کنند، بیان کرد: براساس دستورالعمل‌های تدوین‌شده، واحدهای خبازی آزادپز مجاز هستند 10 تا 15 درصد بر قیمت‌های خود اضافه کنند.

این مسئول از تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای خبازی و کارخانه‌های تولید آرد در طول ایام تعطیلات پایان سال و امسال خبر داد و گفت: تعداد یک هزار و 576 مورد بازدید از واحدهای نانوایی استان تاکنون صورت گرفته است.
 

ملک با اشاره به فعالیت 18 کارخانه تولید آرد در مازندران، خاطرنشان کرد: این تعداد واحدهای تولید آرد باید پاسخگوی نیاز 4 هزار و 350 واحد خبازی و دیگر صنایع مرتبط از جمله واحدهای تولید ماکارونی، شیرینی و بیسکویت استان باشند.
 

وی در پایان گفت: در شبکه حمل و توزیع آرد تعداد 130 عامل توزیع، آرد را از در کارخانه‌ها تا در واحدهای خبازی ارسال می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.762 seconds.