.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمدید زمان ثبت‌نام بن کارت الکترونیک کتاب
مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار، از تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان و طلاب برای دریافت بن کارت‌های الکترونیک خرید کتاب خبر داد .  نیکنام حسین‌پور با اعلام خبر فوق گفت:‌ سایت ثبت‌نام از روز یکشنبه ششم اردیبهشت باز است و دانشجویان فرصت دارند تا روز پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: جلسه فنی با بانک صادرات، شرکت آسان پرداخت و مسئول فنی سایت ثبت‌نام برگزار شده است و با هماهنگی‌های انجام شده کار ثبت‌نام ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در این دوره از ثبت‌نام گفت: با توجه به تعطیلاتی که در پیش رو داریم، دانشجویانی که از تاریخ ۶ اردیبهشت نسبت به دریافت بن کتاب ثبت‌نام می‌کنند صرفا می‌توانند از شعب بانک صادرات در استان‌های البرز، تهران و قم بن‌کارت‌های خود را دریافت کنند.

حسین پور تاکید کرد: این دانشجویان باید حتما کارت‌های خود را از این استان‌های مذکور دریافت کنند و قابلیت انتقال این کارت‌های به استان‌های دیگر وجود نخواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین استان‌هایی که ظرفیت ثبت‌نام آن‌ها تکمیل شده است دیگر نمی‌توانند ثبت‌نام کنند و استان‌هایی که ظرفیت ثبت‌نام برای آن‌ها باقی است، می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نمایشگاه با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.