.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نشست منطقه ای شورای اسلامی شهرهای مرکزی مازندران

نشست منطقه ای شورای اسلامی شهرهای مرکزی مازندران به میزبانی قائم شهر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی فرمانداری قائم شهر نشست منطقه ای شورای اسلامی شهرهای قائم شهر، جویبار، شیرگاه، زیراب، پل سفید، ارطه، کوهی خیل، آلاشت و سیمرغ به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که روز گذشته (دوشنبه) در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر برگزار شد، آیت الله معلمی امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، محمدی فرماندار قائم شهر، علیپور نماینده مردم در مجلس، باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، محمدی تاکامی مدیرکل دفتر شهری استانداری، حجازی شهردار قائم شهر، پویامهر معاون فرماندار قائم شهر، مولائی بخشدار مرکزی قائم شهر و اعضای شورای اسلامی شهرهای قائم شهر، جویبار، شیرگاه، زیراب، پل سفید، ارطه، کوهی خیل، آلاشت و سیمرغ در این مراسم حضور داشتند.

فرماندار شهرستان قائم شهر گفت : نقش شوراها در مدیریت شهری باید به صورت نظارت عالیه باشد.

مهدی محمدی در این همایش با بیان اینکه شوراها در حال حاضر تنها بر عملکرد شهرداری نظارت دارند، افزود: خلاء نظارت شورا بر سایر دستگاه ها احساس می شود.

وی ادامه داد: شورای شهر باید با دستگاه های دیگر تعامل برقرار کند تا از توان و داشته های آنها نیز استفاده ببرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر با بیان اینکه شورا می تواند حلقه واسط بین مجموعه دستگاه های اجرائی با مردم باشد، تصریح کرد: اعضای شورا پس از عملکرد 4 ساله باید به مردم گزارش دهد.

فرماندار قائم شهر با تاکید بر استفاده اعضای شورا از نظرات نخبگان اظهار داشت: شورای شهر باید از مشاوره افراد توانمند حتی خارج از شهر و استان نیز بهره مند شود.

وی همچنین با بیان اینکه همدلی در بین اعضای شورای شهر کاملا مشهود است گفت: شورا یک نهاد جمعی تصمیم گیری مبتنی بر شیوه دموکراسی است و جایی برای تک روی فردگرایانه باقی نمی‌ماند بنابراین لازم است آن دسته از افرادی که با نگرشی غیر از این به عضویت شوراهای اسلامی درآمده‌اند نگاه خود را تغییر داده و با روحیه جمع گرایی به خدمت شوراها درآیند.

محمدی تصریح کرد: اعضای شورا خود را از جزئی نگری در اختیارات شهردار و حوزه اداری شهرداری خلاص کنند .

وی با بیان اینکه ظرفیت انتقادپذیری خودمان را باید افزایش دهیم، اظهار داشت: شورای شهر از ظرفیت علمی دانشگاه ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر بیشتر استفاده کنند.
 
نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان قائم شهر با تاکید بر استفاده از پتانسیل حضور مهندس علیپور در شورای عالی شهرسازی کشور گفت: شورای شهر باید به صورت کلان بر شهرداری نظارت کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم.
 /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.