.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
+ تصاویر
تجمع دوباره کارگران یک شرکت تولیدی مقابل فرمانداری میاندورود
شمال نیوز : بیش از 50 نفر از کارگران این شرکت بیشتر از سه ماه است که بیکار شده‌اند و تکلیف آنها مشخص نیست؛ مسئولان شرکت که قول راه‌اندازی آن را تا پایان اردیبهشت داده بودند و قصد داشتند شرکت را برای ارسال مرغ به روسیه تجهیز کنند، هنوز هیچ‌گونه اقدامی را در شرکت انجام ندادند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از میانخبر،  کارگران شرکت دربال میاندورود در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند و خواستار مشخص شدن وضعیت خود شدند؛ کارگران این شرکت که از اول بهمن‌ماه سال  گذشته به‌دلیل ادامه ندادن این شرکت به فعالیت، بیکار مانده‌اند در انتظار  رسیدن به حق و حقوق خود و فعالیت دوباره شرکت هستند.
بیش از 50 نفر از کارگران این شرکت بیشتر از سه ماه است که بیکار شده‌اند و تکلیف آنها مشخص نیست؛ مسئولان شرکت که قول راه‌اندازی آن را تا  پایان اردیبهشت داده بودند و قصد داشتند شرکت را برای ارسال مرغ به روسیه  تجهیز کنند، هنوز هیچ‌گونه اقدامی را در شرکت انجام ندادند.
رئیس اداره تعاون، کار و  رفاه اجتماعی میاندورود در گفت‌وگوبا ما اظهار کرد: رأی هیئت تشخیص به نفع  کارگران برای رسیدن به حقوق و مزایای خود داده شده است و منتظر رأی شورای  حل اختلاف است.
سید کاظم حسینی افزود: قرار شد معاون سیاسی‌امنیتی استاندار  با اعضای هیئت مدیره شرکت جلسه‌ای برگزار کند و درباره ادامه فعالیت این  شرکت نتیجه‌گیری شود.
وی خاطرنشان کرد: ما به‌دنبال راه‌اندازی دوباره شرکت و شروع به کار کارگران هستیم.

/photo/DSC_0599.jpg
/photo/DSC_0595.jpg
/photo/DSC_0598.jpg

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 ارديبهشت 1394
صندوق قرض الحسنه مهراعتماد آريا ميلياردها تومان پول شهروندان ساروي را خورده اما نه مسئولين پاسخگو هستند و نه مدير اين صندوق! جالب اينكه اين شخص همچنان آزاد است و حتي يك روز هم بازذاشت نشده است.نمرديم و معناي شعار مبارزه با مفاسد اقتصادي مسئولان را ديديم!
علی از ساری 10 ارديبهشت 1394
همه سرگرم کمک رسانی به کشور یمن هستند وقت ندارند با مفاسد اقتصادی برخورد کنند !!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.