.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با رویکرد تعامل سیاسی ؛
دیدار معاون استاندار با مدیران استانی دولت نهم و دهم !
شمال نیوز : یکی از این مدیران سابق گفت : چند ماهی است که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود به استانداری مراجعه می کنیم ولی جواب سربالا می گیریم و کسی پاسخگوی ما نیست .....
دیدار معاون استاندار با مدیران استانی دولت نهم و دهم !  شمال نیوز :  تعدادی از مدیران دولت نهم و دهم در استان گلستان با محمود ربیعی معاون جدید استاندار گلستان دیدار کردند.                    

به گزارش شمال نیوز ، تعدادی از مدیران دولتهای نهم و دهم که در استانداری گلستان سمت داشتند با محمود ربیعی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان دیدار کردند .

این دیدار در راستای احقاق حقوق از دست رفته این مدیران صورت گرفته و گفته می شود بیش از 300 میلیون تومان از معوقات بازنشستگی این مدیران به آنها پرداخت نشده است .

این مدیران موضوع عدم پرداخت معوقات خود را از محمود ربیعی جویا شدند و البته رییعی گفت که من تازه آمدم ولی سعی می کنم این موضوع را پیگیری کنم .

گفتنی است استانداری گلستان از پرداخت وجوه پاداش پایان خدمت بازنشستگان استانداری در سال 92 و سنوات قبل خودداری کرده است .

یکی از این مدیران سابق گفت : چند ماهی است که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود به استانداری گلستان مراجعه می کنیم ولی جواب سربالا می گیریم و کسی پاسخگوی ما نیست .

وی گفت : تعدادی از مدیران سابق در دولتهای نهم و دهم احمدی نژاد که مبلغ پاداش پایان خدمت آنها بیش از 300 میلیون تومان است پرداخت نمی شود و ما نمی دانیم استانداری گلستان چرا این موضوع را بررسی نمی کند .

این مقام سابق اذعان کرد: ما شکایت های خود را به مسئولان ارشد انجام دادیم و در همین راستا نامه ای هم به دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم نوشتیم که بزودی این نامه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد و قطعا از سایر مراجع چون سازمان بازرسی کل کشور هم کمک خواهیم گرفت .

وی تصریح کرد: این نوع نگاه به مدیران دلسوز نظام جز با تسویه حساب سیاسی مدیران دولت جدید در استان گلستان مطابقت ندارد و من امیدوارم جناب آقای دکتر حسن روحانی برخورد قاطعی با مدیران استانی در خصوص این باندبازی و سیاسی کاری داشته باشد .

وی افزود : متاسفانه گفته می شود که حق ما را در شب عید سال 93 به عنوان پاداش در بین کارکنان و معاونان استانی به عنوان کارت هدیه حیف و میل کردند که بزودی تکلیف این قضیه مشخص خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 ارديبهشت 1394
حتما قبلا جواب سر بالا به مردم می دادین امروز باشما این گونه برخورد می شود اگر این مدیران همین گونه باشند بعد ا بااینها همین گونه برخورد می شود ناراحت شدن ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.694 seconds.