.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن مازندران برگزار می شود

 شمال نیوز: پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان مازندران، روز پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 به گزارش شمال نیوز؛ در این ارتباط مهندس آرمان قلی نژاد پاجی رییس هیئت اجرایی انتخابات با اعلام این مطلب که 11 نفر برای این دوره از انتخابات داوطلب حضور در هیئت مدیره گشته اند؛ خواستار مشارکت حداکثری اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان گردید.

وی با برشمردن این نکته که مازندران با دارا بودن 230 پروانه بهره برداری از پتانسیل مناسب معدنی برخوردار می باشد، اضافه کرد: پیگیری سیاست های اصل44، سبک سازی بدنه دولت و اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی منجر به واگذاری بخش اعظمی از امور غیر حاکمیتی سازمان صنعت، معدن و تجارت به دیگر بخش¬ها خواهد شد.

او تصریح کرد:در این میان فرصت مناسبی برای شکوفایی بیشتر سازمان نظام مهندسی معدن فراهم می شود که مشارکت حداکثری اعضا سبب قدرمندتر شدن این سازمان وزین می گردد. سازمان نظام مهندسی مامنی مناسب برای هم دلی صنفی می باشد و نباید این سازمان را تنها به چشم یک بنگاه کاریابی دید بلکه سازمان فرصتی برای همدلی و اتحاد اعضا برای تحصیل منافع معنوی (در کنار منافع مادی) میباشد.

هم¬دلی اعضای سازمان می تواند زمینه ساز همزبانی با مسئولان و رشد و تعالی این نهاد مهم مهندسی شود. ضعف های موجود با اتحاد و یکرنگی همه اعضا قابل ترمیم است و تحریم و حذف تنها مشکلات را بیشتر می-کند.

قلی نژاد پاجی در پایان از همه اعضا محترم سازمان نظام مهندسی معدن درخواست نمود تا در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان مازندران در روز پنجشنبه مشارکت حداکثری داشته و نسبت به سازمان نظام مهندسی معدن استان احساس مسئولیت نمایند زیرا پرسشگری و مشارکت حداکثری تنها راه بالندگی سازمان می باشد.

یادآور می شود اسامی داوطلبین پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی معدن استان مازندران (به ترتیب حروف الفبا) به شرح ذیل اعلام شده است: احمد احسانی ( کد 201)؛ محمد زمان اسدی (202)؛ محمدرضا باطنی (کد 203)؛ نقی تقوی زنجانی ( کد 204)؛ عبداله تیموری ( کد 205)؛ داریوش حمیدی (206)؛ هادی حمیدیان (207)؛ مصطفی رنجبر (208) در رشته معدن و حسین اصغرپور (کد 301)؛ الهه رحیمی (کد 302) و اسماعیل مختارپور (کد 303) در رشته زمین شناسی داوطلب می باشند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.